Bildredigeringsprogram

pepp

Trådstartare
Jag har fram till nu kört med picnic för att redigera mina bilder, men nu ska dom stänga ner i april och jag måste hitta nåt nytt!

Jag vill kunna:
Ändra lite färger/ljus
Rotera bilden (jag är expert på ta snea bilder)
Lägga till ramar

Testar för närvarande picasa 3, som är nästintill perfekt, förutom att jag inte fattar hur man gör ramar, jag kan få till en vit ram, men jag vill ju även kunna få en svart ram...

Sv: Bildredigeringsprogram

Gimp!!!!!:D

Kolla på youtube i början så du lär dig lite.
Man kan göra ALLT på det.
Ändra hårfärg, ögonfärg, ändra vikten, boobsen, hy och mycket mer

Tack! har tagit hem det nu och ja, det verkar vara en djungel, ska spana in youtube :)

Ja det är jätte svårt och man måste verkligen ha tålamod för att lära sig det. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 474
Senast: Edla
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars... 21 22 23
Svar
456
· Visningar
21 903
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har... 41 42 43
Svar
853
· Visningar
27 256
Senast: Kilauea
·
Tjatter Corona i Stallet Stall Vårlyckans ridskolechef Christian Grey, har länge ignorerat alla Coronadirektivt och ridskolan har efter... 40 41 42
Svar
836
· Visningar
34 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka