Bukefalos 28 år!

Bilradion tar inte in några kanaler

Jo, jag har internet. Visste inte att man kunde köpa musikfiler på de ställena. Brukar bara lyssna på youtube och spotify.

Radioprogram lyssnar jag inte på. Orkar inte med folk som pratar. Då ska det i så fall vara något jag tycker är extra intressant.

Jag har ingen musik alls i mobilen. Skulle inte få plats heller. In ear-lurar kan jag inte använda. Allt ramlar ut på en gång p.g.a. trånga öron. Och hörlursutgången är trasig på min mobil.

Sen vet jag inte alls vilken musik på cd jag skulle vilja köpa. Trodde inte ens sånt såldes längre. Vet vilka låtar jag gillar, men en hel cd? Ingen aning. Det är sällan alla låtar på en cd är bra.

Mycket av den musik jag gillar finns inte ens släppt på cd.
Gå på loppis där finns det drivor av cdskivor
 
Istället för att bara säga nej och fokusera på negativitet, försökt hitta lösningar istället. Fungerar inte in-ear. VAD skulle fungera. Istället för min musik hittas inte på loppis, VAR skulle du kunna hitta den? Att hela tiden gå ner i en negativ spiral kommer inte hjälpa dig finna en lösning
 
Hur laddar man ens ner musikfiler från Youtube? Hittar inte.

Och jag vet inte hur jag kommer in på Spotify från datorn. Hade spotify på datorn förut men det slutade funka. Och går de verkligen att ladda ner i ett sådant format att man kan bränna dem på en cd som sedan är spelbar på en cd-spelare?
 
Skaffa en liten bluetooth-högtalare till telefonen? De kostar inte heller många kronor och har helt okej ljud! Om du inte ville gå på linjen att helt enkelt köpa en portabel radio då. :) Det känns ju väldigt överkomligt.
 
Istället för att bara säga nej och fokusera på negativitet, försökt hitta lösningar istället. Fungerar inte in-ear. VAD skulle fungera. Istället för min musik hittas inte på loppis, VAR skulle du kunna hitta den? Att hela tiden gå ner i en negativ spiral kommer inte hjälpa dig finna en lösning
Men jag VET ju inte. Har inte svaren.

Min favoritmusik finns inte ens på cd. Går mig veterligen inte heller att köpa på något sätt alls. Det ligger på Youtube och ingen annanstans.
 
Men jag VET ju inte. Har inte svaren.

Min favoritmusik finns inte ens på cd. Går mig veterligen inte heller att köpa på något sätt alls. Det ligger på Youtube och ingen annanstans.
Fast om favvomusiken inte finns på CD finns den ju inte på radio heller så du får kanske nöja dig med populära blandskivor eller något. Sånt som spelas på radio helt enkelt!
 
Skaffa en liten bluetooth-högtalare till telefonen? De kostar inte heller många kronor och har helt okej ljud! Om du inte ville gå på linjen att helt enkelt köpa en portabel radio då. :) Det känns ju väldigt överkomligt.
Vet inte hur man använder bluetooth. Om jag lyckas komma på det så kan jag ändå inte välja vilken musik som spelas på radion. Kan inte byta kanal när jag kör. Zappar mellan kanalerna hela tiden i vanliga fall då jag inte pallar varken folk som pratar, reklam eller dålig musik.
 
Fast om favvomusiken inte finns på CD finns den ju inte på radio heller så du får kanske nöja dig med populära blandskivor eller något. Sånt som spelas på radio helt enkelt!
Jo, såklart. Men jag vet inte vad jag ska välja numera. Har knappt lyssnat på radio på flera månader.
 
Vet inte hur man använder bluetooth. Om jag lyckas komma på det så kan jag ändå inte välja vilken musik som spelas på radion. Kan inte byta kanal när jag kör. Zappar mellan kanalerna hela tiden i vanliga fall då jag inte pallar varken folk som pratar, reklam eller dålig musik.
Kör på en vanlig liten radio då som flera föreslagit, den funkar ju likadant som bilradion. :)

Bluetooth är enkelt. Man slår bara på den så hittar mackapärerna varandra. Det har jag just lärt mig! :D
 
Kör på en vanlig liten radio då som flera föreslagit, den funkar ju likadant som bilradion. :)

Bluetooth är enkelt. Man slår bara på den så hittar mackapärerna varandra. Det har jag just lärt mig! :D
Ok. Har försökt koppla ihop mobil och dator med bluetooth någon gång. Misslyckades.
 

Liknande trådar

Kultur Lyssnar ju sedan ett bra tag tillbaka nästan enbart på P1 när jag kör bil, och det har aldrig varit några problem. Men, de senaste cirka...
Svar
9
· Visningar
509
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Ni som letar bland annonserna där... Hur gör ni egentligen? Jag blir aldrig klok på sökfunktionen och matchningar där. Tycker alltid...
Svar
10
· Visningar
834
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 869
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Har upptäckt att Tilda har märkliga förhårdnader eller liknande på sina två baktassar. Jag har inte tidigare sett detta, även om hon...
Svar
7
· Visningar
944
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp