Bonde söker fru 2015

Har ni tänkt på en annan sak? Alla snackade verkligen om att sommaren 2015 var den sämsta rent vädermässigt på många, många år, och i alla fall här hos mig var det inte många dagar som solen visade sig. Det verkade vara ungefär samma om man kollade på folk man följer på sociala medier som bor på andra ställen. Men hos bönderna verkar det ha varit sol hela tiden? Har det ens varit någon dag det varit kasst väder?
 
Har ni tänkt på en annan sak? Alla snackade verkligen om att sommaren 2015 var den sämsta rent vädermässigt på många, många år, och i alla fall här hos mig var det inte många dagar som solen visade sig. Det verkade vara ungefär samma om man kollade på folk man följer på sociala medier som bor på andra ställen. Men hos bönderna verkar det ha varit sol hela tiden? Har det ens varit någon dag det varit kasst väder?

Det är en konspiration :eek:
 
Har ni tänkt på en annan sak? Alla snackade verkligen om att sommaren 2015 var den sämsta rent vädermässigt på många, många år, och i alla fall här hos mig var det inte många dagar som solen visade sig. Det verkade vara ungefär samma om man kollade på folk man följer på sociala medier som bor på andra ställen. Men hos bönderna verkar det ha varit sol hela tiden? Har det ens varit någon dag det varit kasst väder?
Läste någon gång att inspelningarna är mycket intensivare än "en hel sommar". Det var i samband med den där blyge bonden från Tanum. Min förra arbetsgivare var vän med nära släktingar och hade lite "inside information" som bekräftade detta. Tydligen är veckorna i "bonde söker fru" inte 7 dagar som för oss övriga ;)

Gissar att de lyckades pricka in de där 2-3 veckorna innan midsommar som var fina. Tyckte träden uppe hos Daniel och Stefan hade väldigt små löv i början av inspelningarna så det kan nog stämma.
 
Varför håller dom på och skriver en massa i förväg? :mad:

Men jag har reagerat innan på Pontus och Lisa, att han har verkat lite skeptisk. Bl a sa han "du kan vara lite småelak" på dejten, och när han sen valde henne så pratade han om att de inte kommunicerade så bra och att "vi har en del att jobba på" :confused: Så minns jag det i alla fall.
Jag fattar inte alls. Det ska väl vara lätt, enkelt och kul åtminstone i början?
 
Har ni tänkt på en annan sak? Alla snackade verkligen om att sommaren 2015 var den sämsta rent vädermässigt på många, många år, och i alla fall här hos mig var det inte många dagar som solen visade sig. Det verkade vara ungefär samma om man kollade på folk man följer på sociala medier som bor på andra ställen. Men hos bönderna verkar det ha varit sol hela tiden? Har det ens varit någon dag det varit kasst väder?
Jag blev förvånad när Stefan sa att det var lika varmt hemma som i Grekland :eek:
Tänkte att de måste ha prickat de första dagarna i juli, har för mig att det var smällhett då.

Annars så har det verkat vara väldigt kallt hos Daniel, mycket jackor och långbyxor där minsann!

Edit, det är hemskt vad jag skriver "reagerade" om allting...
 
Jag har också lagt märke till att det verkar vara väldigt kallt (men soligt) hos Daniel eftersom de har typ vinterkläder på sig. :P

Stefan bor ju också förhållandevis norr ut, men där är det ju i alla fall sommar.

Jag känner mig djupt bestulen på den enda årstid som är riktigt behaglig, så jag har definitivt funderat över hur det kan vara så fint väder hos ALLA bönderna när de bor så långt ifrån varandra.
 
Jag har också lagt märke till att det verkar vara väldigt kallt (men soligt) hos Daniel eftersom de har typ vinterkläder på sig. :P

Stefan bor ju också förhållandevis norr ut, men där är det ju i alla fall sommar.

Jag känner mig djupt bestulen på den enda årstid som är riktigt behaglig, så jag har definitivt funderat över hur det kan vara så fint väder hos ALLA bönderna när de bor så långt ifrån varandra.
Bonde söker fru har en sak gemensamt med somrarna när man var barn: Det var ALLTID fint väder!!!
 
Är det någon som har koll på vem Alexandra är egentligen? Jag tycker att hon är väldigt anonym. Jag har ingen som helst idé om yrke, intressen eller något ö h t. Någon som vet? Har jag sovit mig igenom programmen? :p
 
Är det någon som har koll på vem Alexandra är egentligen? Jag tycker att hon är väldigt anonym. Jag har ingen som helst idé om yrke, intressen eller något ö h t. Någon som vet? Har jag sovit mig igenom programmen? :p
Ingen aning tyvärr, funderade på vad vi vet om de övriga kvinnorna? Någon som har koll? :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en kompis som under några månader, 4-5 kanske, träffat en man och varit någorlunda seriös med honom. De bor i ett annat land och...
2
Svar
35
· Visningar
4 540
Senast: Inglorion
·
  • Artikel
Hästnyheter Fälttävlansryttaren Pontus Hugosson är en av åtta bönder i första vändan av TV4:s populära serie "Bonde söker fru" i år. ... Källa /...
Svar
3
· Visningar
1 103
Senast: emli
·
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 675
Senast: Elina8
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 549
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp