Bonde söker fru 2015

Jag funderar lite på varför Alexandra sökte till Daniel? Hon visste ju var han bodde och att han inte skulle flytta så alternativet var ju att hon måste flytta (om man inte vill ha distansförhållande, vilket hon inte ville).
Vara med i tv, spänning kanske , kan inte vara något annat i och med att hon visste var han bodde redan från början och barnen fanns då med..
 
Onsdagens avsnitt bjöd inte direkt på några överraskningar. De har spoilat mycket med klippningen och i olika tidningsartiklar i år tycker jag. Lite tråkigt. Trodde iofs att det skulle komma en twist för Daniel och Alexandra med tanke på att de använde dem som cliffhanger inför precis varenda reklamavsnitt, men tyvärr var det inte så.

Är föga förvånad över att det inte höll för Pontus och Lisa, eller Marcus och Isabelle. Pontus hade nog för många brev och för lite tid på sig att verkligen VÄLJA sina tjejer. Han lär ju ha behövt sålla utan att ha läst igenom breven ordentligt. Nu hade han ju hittat kärleken bland breven i efterhand och det är såklart jättekul!

Nu ser jag fram emot avsnitten nästa vecka. Ska bli kul att se hur det har gått för de bönder som har varit med tidigare år.
 
Jag tyckte det blev lite ...rörigt?
Hade trott man på något ungefär skulle få se år för år och lite om alla bönder(så gott som iaf), men det känns ju knappast som att de hinner visa mer än de som varit kanske mer sevärda än andra..
Mycket vyer och plötsligt var det reklam fast man knappt sett 'bonden då' och 'bonden nu'.
 
Är faktiskt oxå besviken.. Cirkulerade med eller mindre runt samma bönder (och dessa tre är ofta de som sedan innan ställt upp på dvs tillbakablickar)
 
Jag tyckte det blev lite ...rörigt?
Hade trott man på något ungefär skulle få se år för år och lite om alla bönder(så gott som iaf), men det känns ju knappast som att de hinner visa mer än de som varit kanske mer sevärda än andra..
Mycket vyer och plötsligt var det reklam fast man knappt sett 'bonden då' och 'bonden nu'.
Jag håller med! Jag trodde också att man skulle få tillbaka blickar från programmet först och så träffa bonden nu typ.
 
Är faktiskt oxå besviken.. Cirkulerade med eller mindre runt samma bönder (och dessa tre är ofta de som sedan innan ställt upp på dvs tillbakablickar)
Ja, jag hade nog räknat med att få se fler bönders historia.. De lär ju inte hinna med resten ikväll :angel:
Det var ju ändå mycket folk på plats så det såg ju ut som om de ändå lyckats få med ett bradigt gäng!
 
Jag förstår inte heller hur de ska lyckas klämma in allt jag skulle vilja se i kvällens avsnitt, med tanke på hur lite de faktiskt visade igår. De hoppade verkligen mellan deltagarna och tyckte inte programmet verkade följa någon röd tråd heller. Hoppas det är bättre ikväll. Hade varit kul med fler tillbakablickar.
 
Jag håller också med er om att det typ är samma bönder som alltid och väldigt rörigt (har iofs bara sett första avsnittet).

Däremot så måste jag säga att jag älskar Klas och Sandra. De är så fina ihop att jag typ sitter och gråter när de berättar om sin lycka :love:
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en kompis som under några månader, 4-5 kanske, träffat en man och varit någorlunda seriös med honom. De bor i ett annat land och...
2
Svar
35
· Visningar
4 373
Senast: Inglorion
·
  • Artikel
Hästnyheter Fälttävlansryttaren Pontus Hugosson är en av åtta bönder i första vändan av TV4:s populära serie "Bonde söker fru" i år. ... Källa /...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: emli
·
Äldre Några här som såg säsongspremiären igår av Bonde söker fru? Vad tror ni om valet av tv-bönder? Någon som känner någon av bönderna eller...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
59 539
Senast: Elina8
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 513
Senast: Lady_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp