Bonnie ska opereras på torsdag

Nu ringde dom från Albano. Bonnie vägrar äta, så dom undrade om jag kunde komma dit vid 13 och hämta henne. Men jag jobbar till 13.46 :cry: Jösses vilka långa timmar det kommer bli nu. Ska köpa med mig lite Sheba tonfisk och åka dit efter jobbet, jag får sitta med henne tills dom kan skriva ut henne. Min gumsa ❤
 
Tyvärr verkar hon må lite illa fortfarande, så har köpt a/d och recovery nu för att mata igång henne.
Så här går hon nu, hoppas hon styrker upp sig fort!
 
Tyvärr verkar hon må lite illa fortfarande, så har köpt a/d och recovery nu för att mata igång henne.
Så här går hon nu, hoppas hon styrker upp sig fort!
Ser inte så tokigt ut alls. Efter min hunds diskbråckoperation så var han helt förlamad i bakdelen men det blev fort bättre.
 
Tyvärr verkar hon må lite illa fortfarande, så har köpt a/d och recovery nu för att mata igång henne.
Så här går hon nu, hoppas hon styrker upp sig fort!
Nä men pluttan! :heart
biteme_bigarmhug.gif
 
Ser inte så tokigt ut alls. Efter min hunds diskbråckoperation så var han helt förlamad i bakdelen men det blev fort bättre.

Det gör ju ont i hjärtat att se henne gå så, men det fanns inget annat att göra. Jo, sätta in protes, men detta kändes säkrare faktiskt.
 
Tyvärr verkar hon må lite illa fortfarande, så har köpt a/d och recovery nu för att mata igång henne.
Så här går hon nu, hoppas hon styrker upp sig fort!

Detta är alltså två dagar efter operationen?

Helt fantasiskt... hon går ju själv två-tre meter. Ser inte alls så illa ut. Duktiga lilla Missan! :love: :bow:



Minns när jag själv gjorde en höftoperation och hade en liten liten spricka i höftbenet. Trodde fasen jag skulle svimma bara av att försiktig röra mig i sängen de första dagarna.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 199
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 046
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Ni som steriliserat er, vilken metod har ni genomgått? Jag har fått två alternativ och funderar på om det ena är bättre än det andra...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
12 175
Senast: Wonderwoman
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här året borde ha varit ett av de eller rentav det allra bästa året i mitt liv. Med en pigg och glad unghund, med åldern inne för...
2
Svar
21
· Visningar
3 929
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp