Bukefalos 28 år!

Bra vän är kåt - aka snuskpoesitråden

Det får vänta tills jag inte har ont i huvudet längre, det skakade om min hjärna att göra :banghead::banghead::banghead:

Förresten är jag lika poetiskt som ett ålahue!;)

O_o Antar att vi pratar om ett ålhuvud?! :confused: :p

Plus att ålar kanske är jättepoetiska men har svårt att få fram det för att det är svårt för dem att använda ett tangentbord! Dessutom tror jag nog det är svårt med uppkopplingen när man bor nere i en brunn (http://sv.wikipedia.org/wiki/Branteviksålen).
 
O_o Antar att vi pratar om ett ålhuvud?! :confused: :p

Plus att ålar kanske är jättepoetiska men har svårt att få fram det för att det är svårt för dem att använda ett tangentbord! Dessutom tror jag nog det är svårt med uppkopplingen när man bor nere i en brunn (http://sv.wikipedia.org/wiki/Branteviksålen).
Ja, ålhuvud, men jag glömde mig och föll tillbaka på skånskan där... det har dessutom dubbel betydelse på skånska. :p

Jag kan inte se det svåra i att använda ett tangentbord eller vara uppkopplad, kan man få sitt huvud i en kylskåp och ha kvar kroppen i en brunn när man dör så kan man nog fixa det mesta ;)
 
Modifiering av mandalakis mästerverk:

En kåt liten kille på nätet
Sa: Vore det kanske förmätet
Om jag ville knulla
med dig lilla Ulla
Du behöver kuk så att du förstår din plats, frigida feministfitta!
Hahahahaha, jag lol:ade på riktigt! Tur att man har eget kontor...
 
Jag visade Bläckis limerick (i original) för min kollega. Hennes respons var: "Det finns så mycket konstiga människor på nätet alltså."

;) :D :D :D ;)

Jag är magnet för sådana :(

En gång satt jag mitt emot Ulf Lundell på hans födelsedagsmiddag. Han var lite TRÖTT så han somnade vid bordet med hängande huvud. Bandet och alla vi andra låtsades som det regnade och pratade med varann i stället. (En inställd varmrätt är också en varmrätt).

Men plötsligt skakade Uffe till, vaknade, tittade upp - och fick mig i blickfånget. Han iakttog mig med förstämning i hela ansiktet och sa: "Vilka hemska människor det finns!"

Sedan somnade han om.

(Jag ska klippa sönder hans skivor :meh:)
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 177
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 806
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 471
Senast: Hazel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 820
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp