• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Smurrfan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 043
S

Smurrfan

Jag har försökt att bränna serier mm. till brännbara cd's och dvd:er men nu har det slutat funka datan "registrerar" inte att man har satt i en skiva.
det spelar ingen roll om man gör det flera gånger (dvs. tar ut den och stoppar in den igen) den börjar ladda men slutar sen och det går inte att bränna.
om ni vet vad det är för fel / vet hur man fixar det snälla svara!!!
vill verkligen kunna se det på tv oxå:crazy:

Sv: Bränning

Fel nr 1:
Jag har försökt att bränna serier mm. till brännbara cd's och dvd:er...
Tror inte du får så mycket hjälp med sånt här...

Sen finns det ju andra alternativ för att se allt på TV'n istället, men det kan du söka i forumet efter svar.

Om du använder ett annat märke än tidigare kan det vara så att din brännare inte har drivrutiner som täcker det nya märket. Testa med att söka på din brännares namn och cd-skivans namn +driver eller nåt. Alternativt uppdatera till nyaste drivrutinerna ändå.

Det är inte olagligt att bränna skivor såvida man inte bränner material man inte har rätt till.

Det kan ju faktiskt bero på att din brännare helt enkelt gått sönder? byt ut den och se om det hjälper?

tyvär, så, nothing lasts forever... *tittar mot bokyhllan och högarna av kasserade datordelar*

Det är inte olagligt att bränna skivor såvida man inte bränner material man inte har rätt till.
Nej det vet jag, men det är ju inte så vanligt att serier laddas ner lagligt, i min värld i alla fall. Men jag kan ha fel i det här fallet. ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
65 042
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the... 56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
39 098
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 537
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme... 51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
41 655
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur