Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, tidsandan gör agerandet förståeligt, men jag tycker synd om maken. Undrar om han någonsin fattade att han blev lurad?
Ja det jag funderar på mest är just den frågan- om hon någonsin berättade eller om det kom fram. Men jag läste att det kommer handla om hemligheter i nästa bok...Ja verkligen. Med tanke på hur lik Nils ska ha varit Nila borde han ha förstått?
Jag diskuterar gärna andra boken om fler läser den! Lyssnar på den nuTycker ni att vi ska fortsätta läsa nummer två redan nu? Trean har inte kommit som ljudbok än men tvåan finns ju.
Jag har lånat den och började läsa idag så jag kan börja diskutera om ett par dagar.Tycker ni att vi ska fortsätta läsa nummer två redan nu? Trean har inte kommit som ljudbok än men tvåan finns ju.
Jag diskuterar gärna andra boken om fler läser den! Lyssnar på den nuSen kanske vi kan nominera nya böcker samtidigt? Om du inte tycker det blir för mycket administration. Hojta till om du vill ha stöd med det nu eller en annan gång!
Kul! Då kör vi på den tycker jag.Jag har lånat den och började läsa idag så jag kan börja diskutera om ett par dagar.
Jag är klarKul! Då kör vi på den tycker jag.
Så kan man också föreslå böcker samtidigt.
Hur lång tid vill ni ha? Hela boken eller halva?
Jag har en del kvar men kan blunda för tråden tills jag läst klart, blir nog i helgen. Tänker att vi inte behöver hålla på halva?Kul! Då kör vi på den tycker jag.
Så kan man också föreslå böcker samtidigt.
Hur lång tid vill ni ha? Hela boken eller halva?
Partner är magsjuk så jag fick en oväntad ensam kväll. Så fort hunden är kvällsrastad kryper jag och boken ner i sängen.Jag har en del kvar men kan blunda för tråden tills jag läst klart, blir nog i helgen. Tänker att vi inte behöver hålla på halva?
Jag är klarså redo när som!
Jag behöver nog några dagar till. Men om ni vill börja kan ni göra det så kan jag ansluta sen. Men jag är nog klar onsdag- torsdag.Jag har en del kvar men kan blunda för tråden tills jag läst klart, blir nog i helgen. Tänker att vi inte behöver hålla på halva?