Bukefalos 28 år!

Bukes Valvaka

Vilket parti röstar du på till riksdagen?

  • V

    Röster: 73 18,4%
  • S

    Röster: 119 30,0%
  • MP

    Röster: 54 13,6%
  • C

    Röster: 57 14,4%
  • L

    Röster: 15 3,8%
  • KD

    Röster: 7 1,8%
  • M

    Röster: 44 11,1%
  • SD

    Röster: 23 5,8%
  • Annat/ Blankt

    Röster: 5 1,3%

  • Antal omröstningsdeltagare
    397
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade jag kunnat rösta riks så hade jag röstat Landsbygdspartiet Oberoende. Jag hoppas de får fler röster den här svängen än förra. Sen håller jag inte med om allt de står för. Men vi skulle verkligen behöva ha ett bondeparti som kan stå för landsbygden. Tycker det är så fult av andra partierna att ta lpos namn i sitt eget. Sist kallade sig sossarna för Landsbygdspartiet Socialdemokraterna och i år kör Sverigedemokraterna med samma koncept.
 
Oj, de visar vilken betydelse partiledaren har för valet och även om jag har förstått det så blir det ändå rätt överraskande då JÅ får högsta resultatet 48%.

Magdalena näst högst på 36%. Men jag tror att hon är rätt bra, som någon annan tidigare skrivit i valtråden, hon är lite av den gamla stammen. Jag blir nyfiken på om den siffran för S har ändrats sedan förra valet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi veckohandlade som vanligt i söndags men på grund av hela familjens magsjuka så har det ju inte blivit mycket mat som lagats...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 638
Senast: Sirap
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 308
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 957
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 638
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ekonomiska beslut
  • Vardagspusslet - Airfryer
  • Vad nynnar ni på?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp