Buketräff Göteborg?

Åh, det skulle jag också vilja hänga med på om jag råkar vara hemma (vilket ju är i Uddevalla och inte alls Göteborg, men det är ju i alla fall i närheten :D)
 
Framförhållningen brukar inte spela någon roll i praktiken; med för lång framförhållning har folk ofta glömt bort eller planerat annat... så jag kastar upp datumen lördag 21/11 alternativt torsdag 19/11 i luften och ser var de landar. :)
Plats är kanske sekundärt, men två relevanta förslag tycker jag är (i bruklig ordning) Bishops Arms på Järntorget eller Rover på 2:a Långgatan. Någon däremot?
 
Framförhållningen brukar inte spela någon roll i praktiken; med för lång framförhållning har folk ofta glömt bort eller planerat annat... så jag kastar upp datumen lördag 21/11 alternativt torsdag 19/11 i luften och ser var de landar. :)
Plats är kanske sekundärt, men två relevanta förslag tycker jag är (i bruklig ordning) Bishops Arms på Järntorget eller Rover på 2:a Långgatan. Någon däremot?

19/11 kan inte jag, men 21/11 går bra!
 
åh det lät skoj! (Trollhättebo). Tyvärr har jag träning med pållen både 21 och 22e och har inte tiderna än...
 
Åh va kul! Men tyvärr funkar inte nått av de föreslagna datumen :(
Hade det vari en annan helg så.....
 
Det skulle vara kul fast jag vet inte om jag törs... bits ni :nailbiting: ?
Jag borde i så fall kunna vilken som av dagarna men jag vet ju aldrig hur jag kommer att må (psykiskt) och om jag fixar det.
 
Jag bits om jag blir retad ;)

Nädå, vi är snälla människor allihopa även om en del av oss faller utanför normmallarna.
 
Kan kaaanske den 19.
@grodan21 ....jag kunde ta bilen till dig så åker vi kommunalt resten?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid kunnat sova lite mindre 6-7 h och funkat hyfsat med det. Nu har jag haft en sjukdom och behandling som lett till en annan...
Svar
16
· Visningar
670
Samhälle Jag har börjat fundera på kanske flytta till Göteborg. Men hur är det att bo i Göteborg? Jag är född och uppvuxen i en mellanstor stad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 220
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 945
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 549
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp