Buketräff Göteborg?

Hej! Är relativt ny inom hästvärlden och snubblade in på denna tråden. Lät intressant att få träffa andra här så dyker gärna upp :)
 
Jag måste nog tyvärr lämna återbud. Det har varit så sjukt mycket nu ett tag att jag nog måste tillbringa lite tid i mitt hem. Men jag hänger gärna på någon annan gång!
 
Jag måste nog tyvärr lämna återbud. Det har varit så sjukt mycket nu ett tag att jag nog måste tillbringa lite tid i mitt hem.
Jag vet hur det kan vara. Samma här faktiskt, men jag tänkte att man behöver litet distraktion och upplivning också. Det får bli en annan gång för dig!
 
Jag vet hur det kan vara. Samma här faktiskt, men jag tänkte att man behöver litet distraktion och upplivning också. Det får bli en annan gång för dig!

Ja, absolut, men det har mest varit distraktion och upplivning, så jag behöver göra mer tråkiga saker, som att städa och tvätta ;) Har varit på resande fot i jobbet åt olika håll i över en vecka :)
 
Kan ta och spika min medverkan, så blir det enklare för TS att räkna på hur många vi blir :)
 
Men åh, jag har ju planer på lördag kväll. Men går de planerna i stöpet hänger jag givetvis med. :)
 
Ingen bordsbokning på Rover, är borden fulla så väntar man in ett bara. :) Så ingen behöver spika något för den sakens skull, däremot är det förstås kul om så många som möjligt kan o vill.
 
Det är väl inte försent, klockan är bara tre...?:)
Tar 2 timmar med bilen, inte så sugen på att spontanåka bara sådär. Hade jag bott bara några minuter bort hade det gått att göra det spontant, men inte när det är så långt, då vill jag kunna planera. Typ övernattning osv, vill inte åka hem mitt i natten trött när det är så långt att köra. Så nä jag får ta det en annan gång, har heller inte så mycket bensin kvar i tanken och inga pengar kvar på kontot knappt och måste ta mig till jobbet fram till den 25:e, så det får bli en annan gång, är väl inte sista gången heller eller som ni träffas?
 
@cili och jag blir några minuter sena, en liten missuppfattning av tiden ;) Ni är väl fullt utstyrda i hästmasker och annat antar jag, så att vi hittar er?
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har börjat fundera på kanske flytta till Göteborg. Men hur är det att bo i Göteborg? Jag är född och uppvuxen i en mellanstor stad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 220
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 545
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 799
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Vi tänkte göra om ett skrymsle (städförråd) under trappen till mini-lekrum. Det vore mysigt med fluffig heltäckningsmatta, kuddar...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 132
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp