Buketräff Göteborg?

Åh, det skulle jag också vilja hänga med på om jag råkar vara hemma (vilket ju är i Uddevalla och inte alls Göteborg, men det är ju i alla fall i närheten :D)
Jag finns jättenära Uddevalla om man skulle vilja samåka på nått vis. Slipper gärna bilen i Göteborg men mötas upp för kommunalt åkande?
 
golit är golit
Okey...,:confused:

Tycker du själv inte att du "låter" en aning högdragen när du skriver så?

Dom människor jag har träffat som talar om sig själva på liknande sätt. Har haft en mycket dålig självkänsla och har i det när närmaste kunnat beskrivas som narcissist
( därmed inte sagt att det gäller dig)
* vill undvika banning* :p

Eller så kanske du bara vill skoja lite ;)...
 
ur golits pofil

golit är golit. det är bra för de flesta att inte ta golit på för stort allvar. det gör inte golit heller.



troll-, sat-, och kjoltyg
Golit är så mystisk...
Vill Golit visa sig på en buketräff?

Hursomhelst spännande för övriga att träffa Golit :)
 
Då får tyvärr jag säga pass för denna gången då jag har annat inbokat på lördagen :(
Men ha kul ni som kommer att ses :up:
 
Okey...,:confused:

Tycker du själv inte att du "låter" en aning högdragen när du skriver så?

Dom människor jag har träffat som talar om sig själva på liknande sätt. Har haft en mycket dålig självkänsla och har i det när närmaste kunnat beskrivas som narcissist
( därmed inte sagt att det gäller dig)
* vill undvika banning* :p

Eller så kanske du bara vill skoja lite ;)...
Märks att du inte "känner" Golit :p
 
Märks att du inte "känner" Golit :p
Nej jag känner inte golit alls.
Däremot känner jag två andra som brukar prata om sig själv i tredje person
Båda framstår som både ödmjuka och lite skämtsamma
Båda syns och hörs gärna, ju oftare desto bättre ( en syns ibland på tv)
Dom ggr jag har frågat om vanan att prata om sig själv med bl.a. namn, så brukar det skämtas bort, med ett ödmjukt litet leende :)
 
Hade det varit ett annat datum hade jag kanske vågat mig fram ur vrårna men den 21 kan jag inte så jag får bida min tid och vänta på en ny chans. Återkom gärna med utvärdering efteråt! :angel:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har börjat fundera på kanske flytta till Göteborg. Men hur är det att bo i Göteborg? Jag är född och uppvuxen i en mellanstor stad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 220
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 545
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Nu hoppas jag kunna få lite vägledning. Jag bor i hyreslägenhet där det görs ändringar i ventilationen. Det är utomstående...
15 16 17
Svar
330
· Visningar
15 799
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Vi tänkte göra om ett skrymsle (städförråd) under trappen till mini-lekrum. Det vore mysigt med fluffig heltäckningsmatta, kuddar...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 132
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp