Har också en. Gör lite klädtryck åt mig och mina närmaste mest.
Detta är nog min favvo, älskar vinylen Stahls fancy som blir reflekterande i ljus.
20210813_183806.jpg
 
Jag ska göra födelsedags- och julkort i år igen. Men jag hittar aldrig något bra lim! Tips?

Har även en del problem med själva skärningen, kniven trasar sönder pappret men bara ibland.. Sjukt störigt.
 
Fick hem alla mössor idag. Samt reflexvinyl i olika färger. Fixat en bra lampa till pysselrummet också, finns inte plats för taklampa där så varit hänvisad till dagsljuset 😆 Fick en av försäljarna att ta hem fodrade mössor, köpte några och de är riktigt sköna!
20211027_180229.jpg
 
Hur förvarar ni er vinyl som är i arkform förresten? Har 2 lådor, en för skyltvinyl och en för HTV. Men skulle vilja kunna dela upp mer. Skilja på vanlig HTV och reflekterande t.ex.
 
SÅ fint!! Min fråga är - skär den enbart vinyl/plast? Jag söker något som kan skära kartong; inte jättetjock men liiite tjockare än vanligt ritpapper. Typ hobbykartong. Skulle det fungera?
 
SÅ fint!! Min fråga är - skär den enbart vinyl/plast? Jag söker något som kan skära kartong; inte jättetjock men liiite tjockare än vanligt ritpapper. Typ hobbykartong. Skulle det fungera?

Jag tror gränsen går på 2 mm eller nått. Man gör popupkort med dom bl.a. Cameo 4 skär i balsaträ t.ex. Tror det är Curio som ristar i metall med.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 890
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 902
Senast: Fraegd
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
12 958
Senast: linnsan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 703
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp