Till det här funkade 130g, men till askarna jag gjorde senare blev det gör tunnt. Jag skulle nog rekommendera runt 200g egentligen. Jag har inte hunnit leka så mycket med papper i övrigt, man får testa sig fram lite.

Jag har skurit i papper en gång, gjorde askar i papper från Panduro. Ingen hit, det nästan smulades sönder. Men jag är nyfiken, det finns så många fina kort och grejer man kan göra.
 
Jag har skurit i papper en gång, gjorde askar i papper från Panduro. Ingen hit, det nästan smulades sönder. Men jag är nyfiken, det finns så många fina kort och grejer man kan göra.
Ja, verkligen.

Jag gjorde dessa i 200g papper. Eller om det var 220.

20211211_180132.jpg
 
Imponerad dagligen över vad en liten hemmamaskin kan göra 😍 Ska ge min hyresvärd en försenad julklapp, namnade julkulor. Men de är i glas, så hade varit kul att skicka med en ask till varje. Hade helt slut på guldvinyl, eller den jag hade var gammal, så beställde nytt. Jösses vad det börjar bli tomt hos sidorna som säljer! Märks att det är leveransproblem.
 
Köpte en helsvart termokjol att ha på jobbet i första hand. Ska sätta svart reflex på den, men vad ska jag ha för mönster/figurer? En buss och hjulspår? 😆
 
Jag är lite sugen på en laser. Vad är det du har och vad gör du med den i övrigt?
Flux beambox. Gör ganska mycket namnbrickor med min, både i fejkläder och plast. Varje grimma, täcke och hökasse jag äger är uppmärkta med sånna 😅. Känns himla stilrent att slippa namna med en penna.
Har även gjort några mobilhållare, julkulor och pennställ. Dock rätt ont om inspiration och tid de senaste månaderna, hoppas få mer sådant efter årsskiftet när livet i övrigt lugnar ner sig lite.
14C0A28A-FD6D-49D1-B579-53B3132B695E.jpeg
 
Flux beambox. Gör ganska mycket namnbrickor med min, både i fejkläder och plast. Varje grimma, täcke och hökasse jag äger är uppmärkta med sånna 😅. Känns himla stilrent att slippa namna med en penna.
Har även gjort några mobilhållare, julkulor och pennställ. Dock rätt ont om inspiration och tid de senaste månaderna, hoppas få mer sådant efter årsskiftet när livet i övrigt lugnar ner sig lite.
Visa bifogad fil 82731
Helt klart något jag måste kika på. :D
 
Lite enkla tryck till glasunderlägg
IMG_20220108_171815.jpg

Det svåraste var att pressa, kanterna är ju lite tjockare än resten. Men jag tror det blev bra.
 
Har designat en egen logga för mig och hunden. Idag testade jag att skära ut och rensa den för första gången. Fick bli reflex-htv, har bara använt htv några enstaka gånger. Strök fast loggan över ett hål jag fått i mina temobyxor. Så nu har byxorna reflex och hålet är lagat :D
 
Har designat en egen logga för mig och hunden. Idag testade jag att skära ut och rensa den för första gången. Fick bli reflex-htv, har bara använt htv några enstaka gånger. Strök fast loggan över ett hål jag fått i mina temobyxor. Så nu har byxorna reflex och hålet är lagat :D
Men du måste ju visa bild. :D
 
Idag "installerade" jag min nya CB09-kniv. Första blev förstås att märka upp de olika graderna på knivarna. Ska skära ut reflex till min termokjol nu, ska bli intressant! Om jag kan bestämma mig för vilket motivet ska vara...
20220115_135002.jpg
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 944
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 919
Senast: Fraegd
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 004
Senast: linnsan
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 805
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp