CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar på film, oplanerat. Behövde fixa naglarna för att spela piano, ville kolla på något så länge, sen såg jag att filmen försvinner från SVT Play idag så det är nu eller aldrig, trots att naglarna är korta sen länge. Nåväl.
 
Ska gå och sova. Inte långt till mitt krypin, men kroppen värker så jag drar ut på det lite grann.

Insåg i dag hur tydligt det är att jag inte kan slappna av alls i kaos. Inte alls. Jag måste briinga ordning i kaoset innan jag kan sätta mig ner och ta det lugnt. Det innebär att många av mina lådor, nästan alla är uppackade. Alla minus 4 stycken. Jag känner mig nöjd med mig själv visserligen, men onekligen måste jag ju förstås erkänna att kroppen inte riktigt är lika nöjd. Än är det dock inte klart så nya tag i morgon... efter jag jobbat förstås. Nu, sova.
 
Ligger lite snö på marken och det gör mig sur. Hoppas att det inte kommer mer.
Jag köpte fonder till mitt syskonbarn dör vi gjorde så att det automatiskt ska dras pengar dit 27.e varje månad. Men nu har det gått två månader och det funkar inte. Det ligger som kommande betalningar men dras inte.
Har mailat banken men så störigt när det inte bara fungerar.

Dricker kaffe. Jobb 8-16.
 
Jag är så himla nervös så jag funderar på att städa, sonen har uppkörningen om drygt 1 timme. Han har redan haft en körlektion idag och kommer strax ha en till innan det är skarpt läge :nailbiting:

(Körlärarens erfarenhet är att flera körningar precis innan uppkörning ger mer avslappnande uppkörningar.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
94 95 96
Svar
1 913
· Visningar
56 300
Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
500
Senast: corzette
·
Hemmet Hur får man rent en glaskeramikhäll ordentligt? Jag försökte med ättika och bikarbonat men fick inte bort särskilt mycket. Likadant med...
Svar
10
· Visningar
497
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 675
Senast: baraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp