Bukefalos 28 år!

CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar tröttna liiite på att felanmäla vår hiss :D Varje dag sedan den 24e, i bland två gånger samma dag.
Nu hoppas jag någon kommer denna gång (av 7 gånger har någon kommit en enda gång)
Ännu mer trött å min rullstolsburna kollega som jättegärna vill komma in och jobba men inte riktigt vågar längre då hon inte har lust att fastna i hissen igen.
 
Den enda nackdelen med att bo i stort hus är att det plötsligt finns en hel del rum, skrymslen och vrår dit liten hund tassar efter och sedan blir instängd. Hmm... vart tusan tog Bruce vägen? Tvättstugan. Vinden. Badrummet. Kontoret. Inte säger han nåt heller utan bara sitter där snällt när man väl hittar honom 😅
 
Den enda nackdelen med att bo i stort hus är att det plötsligt finns en hel del rum, skrymslen och vrår dit liten hund tassar efter och sedan blir instängd. Hmm... vart tusan tog Bruce vägen? Tvättstugan. Vinden. Badrummet. Kontoret. Inte säger han nåt heller utan bara sitter där snällt när man väl hittar honom 😅
Det där är jag och Jinns VARJE kväll nästan :rofl:
 
Jösses så varmt det blev plötsligt från braskaminen (varmare i soffan numera, i alla fall den närmaste delen då vi flyttat på den nyligen); vissa vedbitar är det mer malla/värmealstrande helt klart 🤪.
 
Hostar. Snörvlar. Hostar. Hostar.

Har fixat disken och tvätten, kört en maskin till och hängt den. Sen undrade min förkylning om jag vet HELT bakom flötet, och tryckte ner mig i sängen.

Läser senaste Stephen King och lyssnar på sambon som jobbar hårt :p
Imorn har jag för mig själv och då ska jag nog göra ännu mindre!
 
Vi har inget att göra på vårt team så får hjälpa ett annat, inte alls kul ju! :arghh:
84263124-670A-4D4C-8918-DE1FD22A9E03.jpeg
 
Det ar morgon igen. I dag ar sista dagen pa den har arbetsveckan :banana::banana::banana: och jag ser fram emot 4 dagar ledigt. Jag har en hel del att gora anda, men det ar ju helt okay da jag har 4 dagar att agna at arenden och annat "krafs" som jag har prokrastinerat i veckor.
I morgon ska jag fornya korkort, har i Oregon sager lagen att vi maste ha "real ID" korkort fran och med 2024 (tror jag det var) men da jag inte tanker byta vart och vartannat ar blir det ett sadant ... och det tar tid nar man inte bokat tid tillrackligt langt fore. "Va? gar det inte att fa tid 2 dagar innan?" :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 778
Senast: Mia_R
·
Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
539
Senast: corzette
·
Hemmet Hur får man rent en glaskeramikhäll ordentligt? Jag försökte med ättika och bikarbonat men fick inte bort särskilt mycket. Likadant med...
Svar
10
· Visningar
521
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 814
Senast: baraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp