Bukefalos 28 år!

CLXXI Vad gör vi?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbar med eminent sällskap

78B58483-E7D9-4877-A339-10D18F79F821.jpeg
 
Ska höja dosen salazopyrin till maxdos.
Sätta ut arcoxia
Sen om smärtan blir värre blir det andra biologiska medel.
Ska träffa ett team med sjukgymnast och arbetsterapeut och kurator med.
Eftersom jag inte har nån aning om vilka mediciner det är eller varför du äter dem så fattar jag absolut ingenting?
Översätt till svenska så jag begriper vad det var du ville delge oss :)
 
Eftersom jag inte har nån aning om vilka mediciner det är eller varför du äter dem så fattar jag absolut ingenting?
Översätt till svenska så jag begriper vad det var du ville delge oss :)
Haha jag har fått fastställd diagnos spondylartrit och ska öka medicinen som ska lindra
Ska ta bort en smärtlindring och ta Alvedon istället.
Funkar inte salazopyrin så ska jag få biologiska mediciner för ledvärken
 
Den enda nackdelen med att bo i stort hus är att det plötsligt finns en hel del rum, skrymslen och vrår dit liten hund tassar efter och sedan blir instängd. Hmm... vart tusan tog Bruce vägen? Tvättstugan. Vinden. Badrummet. Kontoret. Inte säger han nåt heller utan bara sitter där snällt när man väl hittar honom 😅
Det där är jag och Jinns VARJE kväll nästan :rofl:
Men hur stort bor ni :eek: och behöver ni ha stängda dörrar??

I vårat hus (ca 120m2) på två plan har vi inte en enda stängd dörr, badrumsdörren ska bara vara tillskjuten (om man inte är där och uträttar behov) eftersom kattens låda står där.
 
Är ute på turné bland stans lampaffärer och diskuterar mina elektriska problem 😅
Samtidigt verkar läkaren som ringde vara mer oroad över att mitt crp är 89. Personligen känner jag mig väldigt pigg men får inom kort en el-relaterat sammanbrott 😅
 
Men hur stort bor ni :eek: och behöver ni ha stängda dörrar??

I vårat hus (ca 120m2) på två plan har vi inte en enda stängd dörr, badrumsdörren ska bara vara tillskjuten (om man inte är där och uträttar behov) eftersom kattens låda står där.

166 kvm i 3 våningar. Ni har nog inte en 1-åring hemma heller som hittar sopsortering, toalettborstar, rengöringsmedel, trappor mm :D
 
Så jävla jobbigt att åka till Örebro.
Risken finns att jag springer på exet som numer bor där.
Han arbetar i området jag måste passera.
Jag inser aldrig förrän jag åker hem hur jobbigt det är.
Jag tror dock inte att jag kommer se honom men om jag gör det är min största rädsla att han försöker få kontakt.
Han har ju manipulerat mig rejält tidigare.
Jag hoppas min ilska mot honom vaknar i så fall.
 
Så jävla jobbigt att åka till Örebro.
Risken finns att jag springer på exet som numer bor där.
Han arbetar i området jag måste passera.
Jag inser aldrig förrän jag åker hem hur jobbigt det är.
Jag tror dock inte att jag kommer se honom men om jag gör det är min största rädsla att han försöker få kontakt.
Han har ju manipulerat mig rejält tidigare.
Jag hoppas min ilska mot honom vaknar i så fall.
Bara gå därifrån isåfall. Tyst. Bara gå!
 
Ligger lite snö på marken och det gör mig sur. Hoppas att det inte kommer mer.
Jag köpte fonder till mitt syskonbarn dör vi gjorde så att det automatiskt ska dras pengar dit 27.e varje månad. Men nu har det gått två månader och det funkar inte. Det ligger som kommande betalningar men dras inte.
Har mailat banken men så störigt när det inte bara fungerar.

Dricker kaffe. Jobb 8-16.
Här har det kommit ganska mycket! Nästan en dm snart tippar jag på
 
Men hur stort bor ni :eek: och behöver ni ha stängda dörrar??

I vårat hus (ca 120m2) på två plan har vi inte en enda stängd dörr, badrumsdörren ska bara vara tillskjuten (om man inte är där och uträttar behov) eftersom kattens låda står där.
Vi har stängda dörrar till toaletten tvättstugan och klädkammaren för att kissarna inte skall in där... deras toalett är i hallen. Våran toalett och tvättstuga är stängd för att de inte skall pilla med avloppslocket...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 786
Senast: Mia_R
·
Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
539
Senast: corzette
·
Hemmet Hur får man rent en glaskeramikhäll ordentligt? Jag försökte med ättika och bikarbonat men fick inte bort särskilt mycket. Likadant med...
Svar
10
· Visningar
521
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Alltså jag behöver duscha, jag behöver städa och jag behöver få ordning. Men jag har noll motivation Noll ork och hjärnan skenar i 120...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
5 815
Senast: baraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp