Corona i stallet - Ulvlek

Snurrfian röstar på hemlig Det känns inte riktigt som om hon verkligen är ute efter att jaga ulvar utan gör listor utan att kontrollera dem mot röstlistan som @Blacksmithfarm så ordentligt har uppdaterat hela tiden. Att sen fastna på grejer som är helt plockade ur sitt sammanhang, det känns ganska typiskt ulvigt för att kunna hitta skumma grejer.
 
Dag DL4
19.13 hemlig röstar på Snurrfian
20.23 qitis röstar på LenaH
20.44 Snurrfian röstar på hemlig

Snurrfian 1
LenaH 1
hemlig 1
 
Ser man på - röstlistan innehåller mina tre huvudkandidater - och dessutom har två av dom röstat på varandra. taskigt gjort tycker jag.

Jag är ganska säker på att av dessa tre är en god och två ulvar eller möjligen två goda och en ulv.
 
Ser man på - röstlistan innehåller mina tre huvudkandidater - och dessutom har två av dom röstat på varandra. taskigt gjort tycker jag.

Jag är ganska säker på att av dessa tre är en god och två ulvar eller möjligen två goda och en ulv.
Ja mins en av dem måste väl vara ond, jag lutar åt att rösta på hemlig, det var en svag tredjeröst hon la på bsf.. men jag vet inte.
 
Jag begriper inte varför q är så inibomben säker på LenaH hela tiden. Hon är förvisso en stark ulv-kandidat men ändå
 
Ja mins en av dem måste väl vara ond, jag lutar åt att rösta på hemlig, det var en svag tredjeröst hon la på bsf.. men jag vet inte.
Ja för mig lutar det nog åt samma håll.

cirkus röstar på hemlig

eftersom jag är tämliegn säker på att minst en troligen två av de som röstade på bsf är ulvar så är hennes röst svagast och dessutom ganska avgörande. Hon hade kunnat lägga den på LenaH också och det skulle kunna peka på att LenaH också är ulv i den trion - dvs att ulven hemlig inte röstade på någon av sina kollegor
 
@qitis röst är så supersvag att jag inte ens vet hur jag ska bemöta den?
Jag vet inte om den gör henne god eller ond, hon kan ju inte ha nån info som gör henne så säker så antingen är hon ulv som spelar ett högt spel eller så är hon helt enkelt som hon skrev, under press privat och kan således vara god.

Jag känner lite samma inför @Niyama - hon har också envisats med svaga röster som grundar sig i en röständring DL1, men i ärlighetens namn tycker jag nästan det är för dåligt spelat om hon är ulv, Niyama brukar vara vassare än så faktiskt.
 
Jag sitter i bilen på en parkering och behöver rösta. Jag gör det lätt för mig, jag tycker rösterna på BSF är skumma så jag vill rösta på nån av de som röstade på henne. Cirkus har röstat på hemlig och cirkus är den som känns godast just nu, därför:
Niyama röstar på hemlig
 
Om inte hemlig är ulv så är det Snurrfian och LenaH som är ulvar i den trion, mest troligt Snurrfian i så fall, inte minst med hennes klena röst på bsf . Jag har ju fastnat i dom tre och att två är ulvar O_o
Tror absolut att LenaH hade kunnat sänka en ulvkollega i DL1.

Om både Snurrfian och hemlig är ulvar så försöker de ge varandra alibi - ryker den ena så kanske den som röstat på den ser lite "snällare" ut.
 
hmm om lena är god och snurrfian ond käns det som om lätt hade kunnat peta in en röst på lena istället i dl2 så det tror jag , däremot kan jag lätt se dem vara ulvar tillsammans. om ond lena och god snurfian fungerar också, båda goda känns inte så troligt men möjligt förståss.

Hemlig tredje röst på bsf (dl2) skulle kunna vara ett försök att rädda både lena och art(pega) så de kan också vara onda ihop

Hemlig och snurrfian känns mindre troliga tillsammanseftersom de röstar på varandra idag å andrsa sidan bra sätt att försöka skapa alibi



Sen tror jag vi hittar får ulven bland Q niyama och elo och det är ju den vi helst vill ha ut, men vet inte riktigt vem jag tro mest på där? Om Lena är ulv så tror jag mer på Niyama än Q baserat på lenas röstval första dagen
 
@cirkus har väl nästan cementerat sin godhet även om hon är rätt vass på att göra så som ulv också men jag tycker det verkar nästan väl vågat även för cirkus att driva så hårt mot en lyakollega hela vägen som hon gjorde mot Artline.

Äh, jag är helt slut efter lång dag och orkar faktiskt inte engagera mig mer nu, ledsen för usel aktivitet men har lite för mycket annat som kräver tid för närvarande.

LenaH röstar på hemlig helt enkelt för att jag håller med om att hon glidit runt och hattat lite fram och tillbaka, jag kan kanske inte hävda rösten på bsf som så skum eftersom jag gjorde detsamma men sammantaget så är det för lite stringens och eftersom jag tydligen bestämt mig för att lita på cirkus så.
 
Jag syftar på att hon skrev att jag låg högre upp i rolllistan än Niyama och det var därför hon röstade på mig i DL 1.
Hon skrev senare att det skulle vara deltagarlistan
Även om hon är ulv så kan hon väl inte veta vilken ROLL du har? i så fall lämnar det ju Niyama som ulv för hon är garanterat i slutet. Kan ju vara så att de är i lyan tillsammans?
 
Jag begriper inte varför q är så inibomben säker på LenaH hela tiden. Hon är förvisso en stark ulv-kandidat men ändå

Det här funderar jag också över. Behöver dock gå och lägga mig tidigt idag, och sent jobb+stall har inte direkt gett mig mycket tid över att läsa/teoria idag. Hoppas kunna vara mer aktiv imorgon (om jag inte blir käk)

Elo röstar på Snurrfian.

Pga hur hon röstat i DL1 och 2. Sen följde hon med tåget på Artline, men det var ju inte så mycket till val där om man inte vill stå ut för mycket.
 
Även om hon är ulv så kan hon väl inte veta vilken ROLL du har? i så fall lämnar det ju Niyama som ulv för hon är garanterat i slutet. Kan ju vara så att de är i lyan tillsammans?
JAg gillar på det där om rollistan, oavsett om jag är god eller ond så har jag ju ingen aning om roll liksom.

D.e.l.t.a.g.a.r.l.i.s.t.a.n.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 727
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 316
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 903
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp