Corona i stallet - Ulvlek

Jag kan tänka mig att ändra till Snurris faktiskt för jag blir rätt osäker nu. Känns inte så bra att de jag tror är ulvar röstar på hemlig.
 
Håller med - inte osannolikt att de är i lyan ihop och då är frågan om hemlig kanske är fel eftersom båda har röstat på henne med lite havblint följande av petite moi.

ja alltså det där följandet stör mig, tänk själv liksom, Jag förstår tanken med att samla rösterna och att inte ha så mycket tid/energi men hmm
 
Jag kan tänka mig att ändra till Snurris faktiskt för jag blir rätt osäker nu. Känns inte så bra att de jag tror är ulvar röstar på hemlig.
De som röstar på snurris känns också onda men jaa..
är nog mer bekväm med hemlig eftersom jag tänkte det först men jag är bra velig
 
Jag var nog väldigt färgad av tidigare lekar och ville verkligen inte rösta på pegas för spelstilen och försökte hitta andra vinklar. Då kändes det rimligt att titta på de som följde utan att reflektera, det skulle kunna vara ulvar tänkte jag
Du tänkte ingen annan tanke om att folk följde efter utan att reflektera jättemycket?
 
De som röstar på snurris känns också onda men jaa..
är nog mer bekväm med hemlig eftersom jag tänkte det först men jag är bra velig
Jag stör mig på Snurrfians reflektion över icke-reflektion.....bättre än så borde en god Snurrfia kunna.

Jag är rädd att vi lynchar fel BUHU
 
Jag kan tänka mig att ändra till Snurris faktiskt för jag blir rätt osäker nu. Känns inte så bra att de jag tror är ulvar röstar på hemlig.
Äh alltså utan att ha teoriat jättemycket (dagens understatement)så tycker jag inte hemlig är lika stadig som i förra leken, där hade hon visserligen info men här känns hon glidigare. Eller nåt. :D
 
Dag DL4
19.13 hemlig röstar på Snurrfian
20.23 qitis röstar på LenaH
20.44 Snurrfian röstar på hemlig
Cirkus röstar på hemlig
Niyama röstar på hemlig
LenaH röstar på hemlig
Elo röstar på Snurrfian
glömmerallt röstar på hemlig

Snurrfian 2
LenaH 1
hemlig 5

Edit. På mobilen så ser inte tider...
 
Jag har inget säkert att komma med men jag vet att lynchar ni mig så jublar lyan, men det kan vara så att jag har fel om hemlig också och då jublar lyan än mer. Jag hänger inte med vad du menar cirkus på min icke-reflektion?
 
Kan ju inte bara du och jag som är goda - då hade leken varit slut nu ju
Nä det som talar för snurrfian(och det som gjorde att jag hellre valde hemlig) är faktiskt att hon röstade ut den första du

Jag menar dt blir ju fokus på den som röstat ut någon och det troliga är ju att fårulven avgjorde , varför lägga fokuset på en ond?
 
Okej. Ingen annan som röstar på LenaH idag så jag kan vara modigare än henne i Dl1
Qitis Ändrar rösten till Snurrfian
För att samla rösterna och tror hon och LenaH kan vara i lyan ihop
 
Okej. Ingen annan som röstar på LenaH idag så jag kan vara modigare än henne i Dl1
Qitis Ändrar rösten till Snurrfian
För att samla rösterna och tror hon och LenaH kan vara i lyan ihop
Du funderade inte ens på hemlig eller sitter ni i samma lya?
 
Du funderade inte ens på hemlig eller sitter ni i samma lya?
Jag har funderat men snöat in på ffa LenaH. Medges. Och eftersom inte LenaH var uppe till Lynch nu så tänkte jag att du ligger bra till att vara ond också pga Sammantaget i leken. Hur röster och teorier lagts
Hemlig kan också vara ond men har mer känsla på er två faktiskt
Och som sagt. Jag vill hellre Avgöra än stå vid sidan om när jag kunde
 
Dag DL4
19.13 hemlig röstar på Snurrfian
20.23 qitis röstar på LenaH
20.44 Snurrfian röstar på hemlig
20.58 cirkus röstar på hemlig
21.04 Niyama röstar på hemlig
21.07 LenaH röstar på hemlig
21.10 Elo röstar på hemlig
21.23 glömmerallt röstar på Snurrfian
21.30 qitis ändrar röst till Snurrfian

hemlig 5
Snurrfian 3
LenaH 1

Edit: Jag har kollat på datorn, Qs röst är 21.30 enligt bukeklockan.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 706
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 313
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 902
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 837
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp