Dejtingtråden 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dock:

En sak jag faktiskt ser fram emot på riktigt och något som jag tycker ska bli lite spännande är att jag ska på dejt med han som mina barndomsvänner känner. Vi ska ses imorgon och jag ska sova över hos honom då vi bor en bit ifrån varandra. Det blir lite middag och mellomys. Vet inte alls vad jag ska förvänta mig eller på vilket sett han ser på dejtandet men kul ska det bli i alla fall. Vi har skrivit väldigt intensivt i en månad nu så det är skönt att det äntligen blir av.
 
Ska på aw och skickade en bild till v.
Fick ett "jävlar vad snygg du är" tillbaka.
Hehe, jag har ju alltid tjocktröja, jeans, trassligt hår och knappt något smink när vi ses 😅
Men det är rätt skönt att inte känna att jag behöver leva upp till någon snygglook varje gång vi ses. Han säger ofta att jag är så himla söt och det räcker bra 😊
 
Nu kanske jag har något på gång!

En kille jag låg med för kanske 2.5 år sen har hört av sig (han har väl också torka...) och vi pratar om att ses nästa vecka då jag har mens nu..
Det enda jag stör mig på, vilket också är anledningen till att vi bara sågs en gång var att han bad om ett rimjob...
 
Nu kanske jag har något på gång!

En kille jag låg med för kanske 2.5 år sen har hört av sig (han har väl också torka...) och vi pratar om att ses nästa vecka då jag har mens nu..
Det enda jag stör mig på, vilket också är anledningen till att vi bara sågs en gång var att han bad om ett rimjob...
Hur ska du kunna förtränga det tillräckligt hårt för att kunna ligga med honom igen? 🤢
 
Minns ni killen jag dejtade ett par ggr, som jag tyckte gick för fort fram, fick lite panik på och sa att jag vill ses som vänner om han var intresserad av det?

Han blev ganska ledsen över det och jag trodde att jag skadeskjutit honom och sumpat den kontakten helt, men nu har vi (han) tagit upp kontakten igen och vi har setts ett par ggr till på både mitt och hans initiativ och ska ses snart igen. Vi hörs på messenger nästan dagligen (vilket stressar mig en liten aning samtidigt som jag kommer på mig själv med att tänka att ”detta ska jag berätta för X” 🙂).

Killen på jobbet har jag tagit en närmare titt på, och konstaterat att han nog är lite ung, men söt!! och verkar lite osäker, men så fort jag får i mig en halv öl på afterwork så förvandlas han till Hunk of the year. 😆
 
Senast ändrad:
Ska träffa brasilianaren ikväll igen, jag hade först föreslagit att vi skulle spela biljard men sen bjöd han hem mig på tidig middag.
Vet inte alls vad jag ska förvänta mig :o.
Vi har skrivit varje dag sen vi sågs förra helgen men det har inte direkt varit någon flörtig stämning.
Men känns ju ovanligt att vara på hemmadejt utan att något fysiskt händer, vet inte om han tänker sig sex men.

Får väl se vilka vibbar och hur det känns väl på plats. Jag har ingen "regel" att man ska ha setts ett visst antal gånger innan man har sex. Men om killar antyder att dem vill ha sex tidigt så antar jag nog lätt att det bara är därför dem vill ses.
Vilket inte behöver vara fel, vet inte om jag vill ha något superseriöst just nu.
Men det spär på min uppfattning jag har att killar träffar mig snarare för mitt utseende (och nej jag är absolut inte skitsnygg) än min personlighet. Vilket gör det lite "problematiskt" i mitt huvud, dels för att jag inte varit en av de snygga och populära under min uppväxt och att jag kan ha lite svårt att slappna av och vara mig själv fullt ut i början med nya människor.

Svammel svammel, men sammanfattningsvis vet jag verkligen inte vad jag ska förvänta mig av kvällen och inte heller vad jag själv har för approach/förväntningar :p
 
Tillbaka till verkligheten sedan igår och jag sitter redan och spanar på flygresor. Tanken är att jag ska åka till honom i sommar, vilket jag verkligen verkligen vill, men det finns så mycket runt om kring att bestämma. Om jag fick drömma så skulle jag åka dit och stanna länge, jag har sparat ihop pengar för att klara mig utan inkomst när studierna tar uppehåll. Men samtidigt har jag inte råd att lägga så mycket pengar på hotell/motell, det blir ju svindyrt i längden. Men att bara åka dit en vecka känns så himla kort, ska jag förstöra miljön genom att flyga så långt för så himla kort tid? Och sommaren är ju lång, att bara träffas en vecka där och sedan inte igen förrän tidigast vid nyår känns bra hemskt.. Men samtidigt är ju en vecka mer än ingenting och jag har ju sagt att jag bara ska försöka vara glad för det som finns, och vara nöjd med det. Det funkar ju inte riktigt så :arghh:

Samtidigt jobbar min hjärna på högvarv för att hitta saker att tvivla på. Att han inte gillar mig egentligen, att han inte vill träffas igen osv. Men samtidigt kommer jag ihåg hur han bröt ihop helt när vi skulle säga hejdå och jag vet att det var äkta. I framtiden kan vad som helst hända, men just nuet borde jag kunna känna mig säker på. Dumma hjärnspöken.

Nä, usch, jag skulle ha fortsatt hålla mig ifrån det här med kärlek. Jag har alltid sagt att det inte är för mig. Men samtidigt känner jag väl mer än aldrig nu att jag inte vill leva livet ensam. Men nu är det väl dags att rycka upp sig och sluta klaga..
 
Jag ska träffa hjärta-killen ikväll :). Jag har haft lite funderingar kring honom. Först att vi knappt sms:at och tillslut skrev jag till honom och undrade om han var peppad inför idag. Jag behövde den bekräftelsen för att själv känna mig pepp. Han svarade att han var det och att han verkligen tycker om mig osv. Efter det har vi skrivit en del och han har sagt massa fina saker så nu känns det nästan för mycket... Han skrev t.ex. att han längtar efter att hålla om mig och idag skrev han att han vill träffas tidigare än vi bestämt. Å ena sidan blir jag glad och tycker han är söt. Å andra sidan blir jag lite skeptisk när någon skriver sånt så tidigt. Vi har bara setts 5 ganska korta ggr så vi känner inte varandra egentligen.

Jag skickade en del av vår chatkonversation till en kompis som tyckte jag skulle vara försiktig. Hon sa att killar som skriver sånt och får en att må så bra i början kan visa sig vara psyckon. Jag försår vad hon menar och hoppas hon har fel.
 
Jag skickade en del av vår chatkonversation till en kompis som tyckte jag skulle vara försiktig. Hon sa att killar som skriver sånt och får en att må så bra i början kan visa sig vara psyckon. Jag försår vad hon menar och hoppas hon har fel.

Jag hade nog tänkt lite som din kompis faktiskt, tyvärr! Men jag är generellt misstänksam av mig mot nya människor. Men hoppas han är normal!
 
Fikadejten igår skrev några timmar senare att han hade haft trevligt men inte kände att det var nån idé att fortsätta ses. Rak och snabb diss där alltså! Jag blev nog mer förvånad än besviken, så antar att mitt självförtroende är rätt ok för tillfället.

Igår kväll hängde jag med gamla kompisar, det var fint! Jämförde våra hp-konversationer, och vi verkar ju dra till oss/dras till samma personer så det var intressant. Fick t.ex. lite info om några jag bör undvika som skrivit skumma saker eller betett sig stalkeraktigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Måste ta och skriva av mig lite, samt vädja om råd från kloka bukare. Vet inte var jag ska börja i denna sörja..:P Träffade en trevlig...
2
Svar
28
· Visningar
5 019
Senast: yllva
·
Relationer Jag är en sådan användare som mest smyger runt och läser, men nu är det sen kväll och jag har ingen annan att bolla med så jag väljer...
Svar
13
· Visningar
1 666
Senast: Shoreline
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 895
Senast: Monstermom
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 115
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bärstol
  • Mindre kombi?
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp