Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dejt igår med garaget killen.

Han pratade VÄLDIGT mycket och efter ett tag märkte jag hur jag nästan somnade. Jag försökte flika in lite saker men jag antar att han var nervös.
Tyvärr känner jag inte att det klickar mer än på vänskapligt plan:)

Fick förövrigt ett bromsljus:rofl: perfekt present på första dejten! Mitt är trasigt
Bara att du kom iväg på dejten var ju grymt bra! 👊
 
Bara att du kom iväg på dejten var ju grymt bra! 👊

Tack det var nervöst nån gång men jag såg mest framemot det och jag var inte nervös där :)
När jag dejtat förr i tiden har jag mått fysiskt dåligt för jag blir så nervös över att inte duga.
Men nu var mer attityden ”detta är jag vill han ha de eller inte är upp till honom, jag är bra!”
Så på så sätt var det en vinst att åka dit :)
 
Tack det var nervöst nån gång men jag såg mest framemot det och jag var inte nervös där :)
När jag dejtat förr i tiden har jag mått fysiskt dåligt för jag blir så nervös över att inte duga.
Men nu var mer attityden ”detta är jag vill han ha de eller inte är upp till honom, jag är bra!”
Så på så sätt var det en vinst att åka dit :)
Men så himla bra! Jag blir helt rörd av att läsa dina ord, det är exakt så jag tycker att du förtjänar att känna 😃 DU ska välja liksom, inte bli vald!
 
Åker till Musikern om knappt 2 h. Känns lite nervöst faktiskt. Jag hoppas verkligen att jag kan riva ner mina murar och vara mer avslappnad och filterlös.
Nu sitter jag och hinkar i mig kaffe, sååå korkat. Jag kommer vara konstant kissenödig de närmaste timmarna samt jag kommer bli speedad (kaffe har den effekten på mig :grin: )

I morgon måste vi dock gå upp tidigt och skiljas åt pga åtaganden.
 
Åker till Musikern om knappt 2 h. Känns lite nervöst faktiskt. Jag hoppas verkligen att jag kan riva ner mina murar och vara mer avslappnad och filterlös.
Nu sitter jag och hinkar i mig kaffe, sååå korkat. Jag kommer vara konstant kissenödig de närmaste timmarna samt jag kommer bli speedad (kaffe har den effekten på mig :grin: )

I morgon måste vi dock gå upp tidigt och skiljas åt pga åtaganden.

Hoppas ni får en underbar kväll ❤️
 
Åker till Musikern om knappt 2 h. Känns lite nervöst faktiskt. Jag hoppas verkligen att jag kan riva ner mina murar och vara mer avslappnad och filterlös.
Nu sitter jag och hinkar i mig kaffe, sååå korkat. Jag kommer vara konstant kissenödig de närmaste timmarna samt jag kommer bli speedad (kaffe har den effekten på mig :grin: )

I morgon måste vi dock gå upp tidigt och skiljas åt pga åtaganden.
Jag förstår att du är lite nervös! Det blir liksom en så stor grej när man inte ses så ofta, man vill att det ska bli bra.

Hoppas att ni får en fin kväll tillsammans!
 
Jag har messat lite med tjejen. Jag frågade direkt efter dejten om hon ville ses igen, hon svarade inte på det men hon har messat en hel del i övrigt. Jag tror att jag ska fråga henne igen. Jag kan väl chatta lite om vi ses med jämna mellanrum och man vet att det finns en fortsättning, men bara chatta utan att veta om eller när man ses mer, nej tack.

Jag har en ny dejt imorgon fm. Samt ska träffa J i veckan. Forskaren får vänta till veckan efter. Jag börjar känna att det håller på att bli lite för mycket.
 
Alltså, det här är ju hopplöst.... Jag vill typ träffa DB varje dag helst, eller iaf några ggr i veckan, men han verkar knappt vara interesserad av att ses alls... :( Säger bara att han har för mycket annat och inte hinner.

Känns som han tappat interesset mer och mer på sistondet, vet inte helt vad som hänt men kan ju tänkas att jag varit för "på". Måste hitta ett sätt att prata med honom om det utan att framstå som tjatig.. Har ju frågat ett par ggr redan och fått svar att allt är okej, men magkänslan säger något annat.
 
Vet inte vad jag ska föreslå för aktivitet på söndag, (3e advent),hade tänkt föreslå julmarknad och sen fika.
Men än så länge visar vädret tyvärr regn på söndag. Någon som har tips, bor i stockholm ^^?
 
Jag tror inte riktigt på det där med risken att vara för på som fara i sig men det som nog ofta händer är att ena parten är mycket mer intresserad och att vara på så att säga tvingar fram ett avslut meningen utan att det orsakar problem i sig.

Jag gissar att han helt enkelt inte är jätteintresserad men att det inte heller skadar för honom att hålla dörren öppen.
 
Alltså, det här är ju hopplöst.... Jag vill typ träffa DB varje dag helst, eller iaf några ggr i veckan, men han verkar knappt vara interesserad av att ses alls... :( Säger bara att han har för mycket annat och inte hinner.

Känns som han tappat interesset mer och mer på sistondet, vet inte helt vad som hänt men kan ju tänkas att jag varit för "på". Måste hitta ett sätt att prata med honom om det utan att framstå som tjatig.. Har ju frågat ett par ggr redan och fått svar att allt är okej, men magkänslan säger något annat.

Det låter som att du ska släppa honom. Grundkravet för att få dejta dig måste ju ändå vara att man vill dejta dig och att ni vill ses ungefär lika mycket. Det låter inte som att ni matchar på det planet.
 
Jag förstår att du är lite nervös! Det blir liksom en så stor grej när man inte ses så ofta, man vill att det ska bli bra.

Hoppas att ni får en fin kväll tillsammans!

Den blev blandad. Först kanon. Sen fick vi oväntat "besök". Ex med barn. De kom inte in då min bil stod på utsidan så exet förstod. Vi har inte sagt nått om dejande till andra...för tidigt för det så det blev lite dumt (de är ganska nyskilda) och det är på tok för tidigt för att avgöra om det här kommer bli något av.
Ålder på barn är komplicerat.
Så stämningen dog. Vi hade druckit lite vin till maten så köra hem var inte läge just då.
Det blev så iaf att vinet ställdes bort och jag avvaktade på hur kvällen skulle utvecklas. Efter ett par timmar lossnade det och vinet drack vi upp. Vi fick pratat lite också.
Det slutade bra. Jag åkte hem nu på morgonen eftersom han skulle iväg.
 
Tack det var nervöst nån gång men jag såg mest framemot det och jag var inte nervös där :)
När jag dejtat förr i tiden har jag mått fysiskt dåligt för jag blir så nervös över att inte duga.
Men nu var mer attityden ”detta är jag vill han ha de eller inte är upp till honom, jag är bra!”
Så på så sätt var det en vinst att åka dit :)
Skönt att du känner så :).
Tycker dejtande med "fel" personer verkligen kan ge mig en törn i självförtroendet över min personlighet.
 
Så fin helg! Julmarknad igår, sen myste vi på hemma. Och senare på kvällen skjutsade han mig till min bästis :)
Tror vi ska ses idag med.

Är helt körd i honom, vi har så kul ihop, kan prata om allt och jag är väldigt attraherad av honom.
 
Tror jag kommer ta tag i dejtingen nästa år i stället. Känner mig inte så pepp på det just nu.
Men ibland kan jag verkligen sakna att umgås med en kille/man (menar nu inte den stereotypa machokillen) och vet egentligen inte varför jag saknar det. Inte som att jag inte träffar män på min arbetsplats eller när jag dansar.
Sen jag flyttade till Stockholm för över 3 år sen har jag inga killkompisar, vilket är ovanligt för mig.
De jag tänkt varit på kompisnivå har jag antingen tappat kontakten med eller så har det visat sig vara intresserade av något annat. Att skaffa en killkompis verkar väldigt svårt, tror ju inte Tinder är rätt väg heller riktigt :p.
 
Jag tror inte riktigt på det där med risken att vara för på som fara i sig men det som nog ofta händer är att ena parten är mycket mer intresserad och att vara på så att säga tvingar fram ett avslut meningen utan att det orsakar problem i sig.

Jag gissar att han helt enkelt inte är jätteintresserad men att det inte heller skadar för honom att hålla dörren öppen.

Ungefär så är det nog... Eller att det här "halvseriösa" som jag vill ha inte passar för honom. Tror att han är mer antigen "all in" (vilket han verkade vara i början) eller typ bara KK's utan känslor..
 
Haha, ibland undrar jag vad det är för dåre jag bor med.
Ragget drog ut igår med grabbpolarna och imorse när jag vaknade och gick upp för att äta frukost upptäckte jag att tre av hans kompisar hade sovit över i vardagsrummet. Tack för förvarningen liksom, där kom jag ut i underkläder 😂

Ragget låg fortfarande och sov medan jag fixade frukost till hans kompisar så jag och killarna fick äta själva. Måste ändå säga att det blev en mysig morgon!
Jag skämtade med killarna:
"-Killar, jag måste ändå fråga. Alla i ert gäng verkar ju ändå rätt normala och städade. Drog jag nitlotten när jag fick Ragget?"
De skrattade och bekräftade att så var fallet 😂

Min katt är allt annat än en blyg viol. Han har ingen känsla för någons privata sfär (förutom sin egen, nåde den som råkar klappa honom när han inte är på humör!) och han tyckte att frukostsällskapet var toppen. Han traskade obekymrat runt bland killarna och blev bjuden på skinka och ost. Vi satt i soffan så när nån slutade mata honom gick han bara vidare till nästa, och blev han inte bjuden självmant slängde han bara ut tassen och tog för sig själv. Jag får nog jobba lite på hans uppfostran 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
200 979
Senast: pepp
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 816
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 391
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp