Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
Laddar upp för lunchdejt.
Vi chattade till halv två i natt. Samtal och humor är det iaf inget problem med. Hoppas bara att det finns något fysiskt klick också.
När jag träffade Musikern så blev vi båda nästan golvade. Kemin och spänningen gick nästan att ta på. Och den kemin hade vi varje gång vi sågs. Jag har aldrig kännt så innan. Det var urhärligt.
Jag fattar ju att jag inte kan förvänta mig något sånt igen men tyvärr sätter det en högre önskan om mer kemi i fortsatt dejtande.
 
Laddar upp för lunchdejt.
Vi chattade till halv två i natt. Samtal och humor är det iaf inget problem med. Hoppas bara att det finns något fysiskt klick också.
När jag träffade Musikern så blev vi båda nästan golvade. Kemin och spänningen gick nästan att ta på. Och den kemin hade vi varje gång vi sågs. Jag har aldrig kännt så innan. Det var urhärligt.
Jag fattar ju att jag inte kan förvänta mig något sånt igen men tyvärr sätter det en högre önskan om mer kemi i fortsatt dejtande.
Såklart man vill ha kemi!

Hoppas lunchdejten blir mysig.
 
Såklart man vill ha kemi!

Hoppas lunchdejten blir mysig.

Mycket lyckad dejt. Samtalsämnen och humor flyter på riktigt bra även live. Inget krystat el så.
Han har ett jättefint leende. Det var behagligt, avslappnat och kul.
Vi ska ses igen.
Han är dock på sätt och vis offentlig person så jag kommer ligga mycket lågt om info här.
 
Mycket lyckad dejt. Samtalsämnen och humor flyter på riktigt bra även live. Inget krystat el så.
Han har ett jättefint leende. Det var behagligt, avslappnat och kul.
Vi ska ses igen.
Han är dock på sätt och vis offentlig person så jag kommer ligga mycket lågt om info här.

Åh, vad kul! :D Nu blev jag inspirerad att leta vidare på Tinder.... Inga matcher i går, tror jag måste ändra min profiltext igen eller nåt.
 
Fick förresten äntligen svar i dag på varför Mr Perfect inte var interesserad av att träffas igen trots vår trevliga dejt i höstas. Som jag skrev tidigare så letar han efter "Fru Perfect" som han kan gifta sig med, och det inkluderade tydligen någon som vill ha barn med honom.... Dålig research av bästis som matchade ihop oss, mao! :p
 
Jag är ju den minst romantiska människan någonsin, vilket R har ganska kul åt. Jag tror att han egentligen är ganska romantiskt lagd, om än på ett icke-normativt sätt...

Jag bokade 14 dagar där i februari, och hans första kommentar var att "Åh, kommer du hit på Valentines! :love:", vilket jag inte hade tänkt ett ögonblick på :o

Det vore så kul att chocka honom lite med en superromantisk Valentines Date, men vad sjutton hittar man på? Gå ut och äta kommer vi göra, men vad mer? Skulle gärna hitta nått roligare ställe än de röriga och mer familjevänliga matställena i närmsta staden... men hur hittar man en ok resturang i rätt prisklass?
 
Jag är ju den minst romantiska människan någonsin, vilket R har ganska kul åt. Jag tror att han egentligen är ganska romantiskt lagd, om än på ett icke-normativt sätt...

Jag bokade 14 dagar där i februari, och hans första kommentar var att "Åh, kommer du hit på Valentines! :love:", vilket jag inte hade tänkt ett ögonblick på :o

Det vore så kul att chocka honom lite med en superromantisk Valentines Date, men vad sjutton hittar man på? Gå ut och äta kommer vi göra, men vad mer? Skulle gärna hitta nått roligare ställe än de med familjevänliga matställena i närmsta staden... men hur hittar man en ok resturang i rätt prisklass i San Diego? :p

Dyk upp med röda rosor, hjärtformade ballonger och hyr in någon som kommer och spelar fiol vid bordet!
 
Jahopp, här händer allt på en gång. Ragget flyttar till en släkting hus i tre månader, han ska passa det medan hans släkting är utomlands med familjen. Egentligen var det tänkt att hans kusin skulle vara husvakt men hon kom oväntat in på en utbildning i en annan del av landet så Ragget får ställa upp istället.
Vi får väl se om han kommer tillbaka efter den tiden :)

Själv ska jag på dejt på onsdag nästa vecka 😍 Ska träffa en tidigare kollega!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
202 087
Senast: pepp
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
317
Senast: movi
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 887
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
248
· Visningar
39 128
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp