Dejtingtråden 27

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Brodern" skickade i dag att han hade vägarna förbi mig i dag vid lunch och frågade om vi skulle ta en kaffe. Jag hade redan lovat bort mig (fika med en Bukefalist)
Han svarade med ett kort "ok" fast jag lämnade ett längre och trevligt meddelande. Han svarade heller inte på om jag fick ha kaffet innestående till ett annat tillfälle.
Jag vill nog inte dricka kaffe eller nått annat heller för den delen med honom.

Jag och A chattrar vidare och det är mycket trevligt. Jag ska föreslå en dejt efter nyår. Innan hinner jag inte.

Fick hämtat min bil på verkstaden i dag. Nu är den lika fin igen som när jag åkte till Musikern den där kvällen för en månad sen. Då vi hade en magisk dejt... :(
Jag la ut på fejan att bilen var hämtad och han likeade...som de flesta inlägg numera. I morgon har det gått en vecka sen vi hördes sist. Är sugen på att skicka ett "Hej, hur mår du" men väljer att låta bli ett tag till.
 
Herregud.... A har en son med samma namn som min och våra efternamn är lika bortsett från att han har en bokstav till med. Typ Pelle Berg och Pelle Öberg.

:rofl:
Helt sjukt ju!

Min kollega heter ett namn jag förknippat med tjejnamn tidigare, han är från Finland. Hans sambo sedan många år tillbaka hade ett barn, också en kille, med samma namn när de träffades. Det tycker jag är festligt 😁
 
Chattandet med A flyter på helt galet bra.
När vi började prata om jobb så visade det sig att vi träffats 😳
Han minns mig, var förbi på mitt förra jobb sommaren 2015. Jag har inget minne av honom. Där kom och gick massor av folk.

Han har tackat ja till en kaffe efter nyår :up:
 
Jaha, jag dejtar väl vidare då, den som verkade vettig hade tid för att skriva en gång i veckan typ, funkar inte för mig så tack och hej. Promenad dejt runt Söder idag, trevlig men höll på att bli osams när vi diskuterade klimathotet, men båda gav sig så känns rätt okej ändå 😁 Ska träffas imorgon också, lika bra att passa på då han jobbar borta rätt mkt.
Det blev dejt idag istället, då han blev inkallad på jobb... Men lite hångel, lite sex och en massa prat, jag gillar det! Han är dock inte riktigt så upplyst som jag föredrar killar... Det vill säga, feminism, klimat och vänsterpolitik är inte riktigt hans grej,men kan väl vara kul med lite andra infallsvinklar ett tag.
 
Det blev dejt idag istället, då han blev inkallad på jobb... Men lite hångel, lite sex och en massa prat, jag gillar det! Han är dock inte riktigt så upplyst som jag föredrar killar... Det vill säga, feminism, klimat och vänsterpolitik är inte riktigt hans grej,men kan väl vara kul med lite andra infallsvinklar ett tag.
Man kan ju iofs vara upplyst utan att vara vänster.
 
Vilken bra dag! Idag fick jag äntligen sitta med rolig projektering på jobbet efter att ha ägnat större delen av veckan åt ett rent helvetesbygge där arkitekten måste gjort ritningarna på fyllan :angel: Kom hem, blev välkomnad i dörren av både Ragget och katten och fick krama om båda två.

Jag älskar att Ragget är så fysisk, han kramas ofta, tar gärna i mig och kommer allt som oftast och lägger sig bredvid i soffan. Med honom som inneboende behöver man åtminstone aldrig sakna fysisk närhet :laugh:
 
Min dejt i tisdags fick ställas in pga magsjuka. Jättetråkigt men vi ska få till en annan tid att ses snart.

Jag fixade snabbt en ersättare. Det var helt ok, vi kommer nog ses igen efter helgerna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Den gamla är full 😊 Fortfarande stendött här, kommer leva ensam resten av mitt liv 😁 har ändå funnit mig rätt bra i den känslan (just...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
201 436
Senast: pepp
·
Hundhälsa Hunden blir 1 år i mitten av juni, alltså 11 mån nu. Senaste vaccinationen var 12v sprutan. Vi ska iväg på en hel del hundjippon i...
Svar
2
· Visningar
276
Senast: movi
·
Relationer Pratade lite med en vän idag och blev nyfiken på vad dejtingtråden tänker i frågan. Det finns ju inte precis något rätt eller fel, men...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 863
Senast: monster1
·
Avel Så, vad väntar ni på för små fölungar i år?! När är de beräknade? Själv har jag fått hem den äldre madamen Sabine (Voltaire - Ramiro...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
38 684
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bärstol
  • Mindre kombi?
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp