Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tinder kan man ställa in så det endast är dem man svajpat höger på som får upp än. Vet du om man kan ställa in samma på Hinge?
Fungerar inte riktigt likadant med swipeande på Hinge. Du skriver till de du vill, alternativt gillar en specifik bild, text, eller svar på fråga i deras presentation. Det är mer upplagt för att folk ska starta samtal än att matcha. Däremot så blir det inte en 'match' förrän personen som blivit gillad/skriven till svarar. Går väldigt lätt att ignorera/blocka direkt på de en inte vill ha att göra med. Och appen har en i min erfarenhet väldigt bra algoritm, så baserat på vilka du gillar/skriver till får du upp liknande profiler, istället för random. Men, vill du verkligen swipea anonymt är det nog inte rätt app för dig :)
 
Jag tycker om honom väldigt mycket fortfarande såklart, men kan inte träffa någon som inte vill ha ett seriöst förhållande med mig :/ kanske bäst att bara ignorera, försöka glömma honom.

Jag är ju skitkass på att inte veta. Så hade det inte känts som kört från min sida hade jag tagit ett REJÄLT snack med honom och varit ärlig mot mig själv. Kommer jag kunna må bra i detta?
 
Jag är ju skitkass på att inte veta. Så hade det inte känts som kört från min sida hade jag tagit ett REJÄLT snack med honom och varit ärlig mot mig själv. Kommer jag kunna må bra i detta?
Nej jag kommer inte kunna må bra i detta då vi vill olika saker. Har inte svarat honom än och tänker nog inte göra det heller. Förstår inte varför han hör av sig bara, typ att han inte hittar ngn annan KK.
 
Nej jag kommer inte kunna må bra i detta då vi vill olika saker. Har inte svarat honom än och tänker nog inte göra det heller. Förstår inte varför han hör av sig bara, typ att han inte hittar ngn annan KK.
Tja, om han vet var du står så finns det väl en möjlighet att han reflekterat över eran relation sedan ni slutade ses, och omvärderat vad han vill? Skadar väl inte att fråga.
 
Tja, om han vet var du står så finns det väl en möjlighet att han reflekterat över eran relation sedan ni slutade ses, och omvärderat vad han vill? Skadar väl inte att fråga.
Jag har frågat och han säger att han inte bara vill vara KK, men han verkar inte vilja ha en seriös relation heller.
 
Kom hem för en liten stund sedan efter en superfin träff med O. Vi var otroligt husliga, handlade växter, satte upp en lampa, lagade mat och städade, så jag nämnde att jag tycker det är sjukt roligt att vi ses och nästan "rollspelar" ett gammalt gift par och det känns helt naturligt och bara mysigt. Och O skrattade och tyckte att vi har "hackat livet" för att vi kan ses så okomplicerat men ändå få utlopp för mycket trygghet och närhet trots att vi inte är kära. Känns jättefint.
 
Här rullar det på! :) Fortfarande väldigt nöjd med valet att chansa på detta med kk! :up: Vi kan kalla han x! Vi har väldigt trevligt och har det sjukt bra när vi ses och allt känns bara helt ”lagomt” över hela situationen! Som om vi alltid har umgåtts, det är enkelt, lätt och kravlöst.

Jag har dessutom blivit erbjuden ett långvik på en av platserna jag gått som timmis på nu i januari som jag tackat ja till, så nu kan jag släppa oron över jobb också ett bra tag framöver, drar igång det schemat 1/2! :banana:

Även snickaren har hört av sig, och det känns inte ens ”jobbigt” längre, vi hade ett bra samtal och jag fick förklaring varför det blev som det blev. Han var väldigt stressad just då, mycket jobb, mycket med huset, mycket med barn osv, så tiden räckte inte till. Vi har ju en bra bit emellan oss också...

Han saknade mig massor och det vi hade, och han ville ge det ett försök till när saker lugnat sig, och hoppades att jag ville ge han en chans till också. Jag sa som det var att jag jag saknade han med, men att det har varit drygt under alla dessa veckor/månader att gå och fundera på om det var något jag hade gjort, om det var något som var fel på mig osv, varpå han svarade att han blev jätteglad att höra att jag saknar han med, och att det absolut inte var något fel på mig eller något jag gjort, utan att jag var en helt fantastisk människa och en underbar tjej, men att det var så mycket annat just då så tidpunkten var fel.

Jag tänker varken bu eller bä om det. Han var/är verkligen speciell och det jag kände för honom var verkligen något extra, men samtidigt så tror jag att han är kass på att kommunicera så tveksam på om det skulle funka oavsett. Känns som om det skulle kunna sluta på samma sätt igen, blir det något jobbigt så tynar han bort. Hade han bara sagt att ”just nu är det skitmycket så jag känner att jag inte orkar/kan lägga någon energi på detta just nu” så hade det ju känts 1000 ggr bättre! Hade sluppit ganska många timmar med nötande och nötande i hjärnan..

Men ja, det är inte aktuellt att ta ställning till något där just nu iallafall, så ingen idé att lägga någon energi på det, men skönt ändå att få en förklaring. :up:

Hoppas kunna träffa x ganska många dagar kommande vecka. Så lätt det blir när jag jobbar ”normala” tider och inte börjar jobba när alla andra slutar ungefär! :rofl:

Mao så rullar allt på, och jag känner mig 100% nöjd med hur saker är just nu! :bow:
 
Har träffat The Guy 6 av 7 dagar senaste veckan. Känts superfint och tryggt och utvecklande. Det passar mig när det blir mer vardagligt, jag har ganska stora problem med att allt ska vara så jäkla planerat och tillrättalagt hela tiden. Senast hann jag inte städa och han vek min tvätt och sedan gjorde vi min träning ihop. Sådant jag normalt har panik över och vägrar träffa folk/få hem folk förrän jag är klar med.

Nu väntar typ 1 vecka av att inte ses alls. Tror det blir bra och nyttigt för mig som lätt svävar iväg från mitt eget liv. Känner mig ändå väl förberedd. Har bla premiärhånglat på en buss, så orimligt stolt över min personliga utveckling 😅 (häng mig inte pga corona osv)
 
Jag fortsätter dejta killen från tinder som jag var på promenad tidigare. Det känns bättre och bättre varje gång vi ses och hittills har han stått ut med att jag både ändrat planer och ställt in utan några problem alls från hans sida. Vi hörs sådär lite lagom ofta och verkar vara på samma nivå på att ta det lugnt och lära känna varandra i lagom takt. Han är så annorlunda än de flesta jag har dejtat och det är verkligen bara positivt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 522
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 068
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp