Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja för mig är det extremt tråkigt, på samma sätt som jag gissar att de flesta andra som erbjuder tjänster tycker att det inte är ett förstahandsalternativ att erbjuda klippning eller ansiktsbehandling etc.

Det är jätteskillnad om jag föreslår att göra "yrkesutövning" under dejt jämfört med om andra parten ber om det. För mig. Jag är extremtrött på att killar föreslår ridning för det är så extremt tråkigt och ickegivande på så många plan för mig och det händer SÅ OFTA. Hade han velat rida på riktigt hade han väl provat innan han matchade med just denna ridlärare.

Andra får tycka annorlunda men just jag har absolut inget till övers för detta...

Ja, jag kan helt klart hålla med om att det är pisstråkigt när man knappt känner varandra och att använda det som en "raggningsreplik".
 
Jag var sambo med ett par olika i ca 10 år och det var helt okej. Sen 5 år som singel /dejtande/särbo och älskade det! Fanns inte på kartan att jag skulle bli sambo 😁
Det som är så bra med livet, att man får ändra sig, något jag är väldigt bra på 🙄

Jag trodde jag skulle må dåligt av att bo själv/känna mig ensam. Men tycker det är så fett skönt att bo själv att jag inte ens bjuder hem någon. :laugh: Jag är nog lite egen. En person jag träffar har börjat skämta att jag har en hemlig mörk sida eftersom att jag inte vill bjuda hem folk. Men det känns så himla privat på något vis numera. :p
 
Om jag skulle dejta igen skulle jag se ett eget hus som ett plus, tänker att de bör säga nått om personen ordnad ekonomi och lite driven/gjort nått med livet (gud vad de låter som jag har låga krav på en framtida dejt 😂).När jag träffade min sambo hade jag inte vela flyttat in i nån bostad som han haft med nått ex, men jag hoppas (och tror) är jag är mognare nu om jag skulle bli singel igen. Jag vill absolut inte bo i lägenhet så där skulle de också vara plus att han ville bo i hus.
 
Jag trodde jag skulle må dåligt av att bo själv/känna mig ensam. Men tycker det är så fett skönt att bo själv att jag inte ens bjuder hem någon. :laugh: Jag är nog lite egen. En person jag träffar har börjat skämta att jag har en hemlig mörk sida eftersom att jag inte vill bjuda hem folk. Men det känns så himla privat på något vis numera. :p

Haha! Jag ville helst inte bjuda hem någon till mig heller. Mitt fort 😂
 
Om jag skulle dejta igen skulle jag se ett eget hus som ett plus, tänker att de bör säga nått om personen ordnad ekonomi och lite driven/gjort nått med livet (gud vad de låter som jag har låga krav på en framtida dejt 😂).När jag träffade min sambo hade jag inte vela flyttat in i nån bostad som han haft med nått ex, men jag hoppas (och tror) är jag är mognare nu om jag skulle bli singel igen. Jag vill absolut inte bo i lägenhet så där skulle de också vara plus att han ville bo i hus.

Jag har tittat så mycket på Lyxfällan så eget hus är ingen garanti för ordnad ekonomi 🙄
Cynisk 😅
 
Alltså jag kan verkligen uppskatta att leva ensam. I början älskade jag det.

Men efter 4 år är det extremt ensamt. Speciellt nu i covidtider. Har börjat äta gröt till middag för att det är så vansinnigt tråkigt att äta ensam 😂

Ja, jag håller på bli extremt bitter.
 
Jag har ju varit tväranti sambo i flera år just pga att jag inte vill anpassa mig eller kompromissa 😑
Sen dök V upp och bo med honom har bara gjort livet så galet mycket enklare helt utan kompromisser och anpassning, bara mycket mer tid över och mindre stress 😁
Så man vet aldrig vad som händer 😅
Samma här. "Aldrig mer sambo", nu har vi bott ihop i 4 månader utan att det skavt en enda gång. Kommunikation, kompatibilitet och respekt is the shit.
 
Alltså jag kan verkligen uppskatta att leva ensam. I början älskade jag det.

Men efter 4 år är det extremt ensamt. Speciellt nu i covidtider. Har börjat äta gröt till middag för att det är så vansinnigt tråkigt att äta ensam 😂

Ja, jag håller på bli extremt bitter.

Jag har ätit gröt till middag i... 5 år :cautious: :angel:
 
Och jag som dumpade en kille med hästgård efter bara en dejt, enbart pga att jag inte kände mig tillräckligt attraherad av honom om jag bortsåg från hästgården.... 🙈🙄😅

Saknar att bo tillsammans med någon, verkligen. Men samtidigt så ställer jag sjukt höga krav på både hur och vart jag vill bo, och på personen jag ska bo tillsammans med, så det kommer mest sannolikt inte hända inom överskådlig framtid... 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 571
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 085
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp