Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahah jag sveper direkt NEJ på folk som har hästar med på bild eller indikerar hästintresse. :rofl:

Vill absolut inte fastna på någon snubbes hästgård. 😅
Helt enig :laugh: Flera orsaker, dels vill jag inte bo på hästgård (så stort intresse har jag inte), dels vill jag inte vara med någon som också har häst (stallet är liksom min grej, jag vill inte prata häst när jag är med min partner) och dels är män i ridbyxor inte min grej 😅
 
Hahah jag sveper direkt NEJ på folk som har hästar med på bild eller indikerar hästintresse. :rofl:

Vill absolut inte fastna på någon snubbes hästgård. 😅
Jag tänker iofs mig en hästtjej som vill ha sin gård på sitt sätt men ändå ha en sambo, jag bryr mig bara om hur insidan på bostadshuset ser ut ändå :cool:
Va? Neeej jag har inte planerat det i mina drömmar ... :o:angel:
 
Kan acceptera en katt. Men inte något annat djur. :rofl:
Jag är tvärtom, jag vill gärna ha katt själv. Men alla andra djur är jag gärna runt men vill absolut inte ha ansvaret för dem. Dvs hästar, hundar etc.. :angel:

Typ de är roliga och fina att titta på. Men jag vill inte ha ansvaret för dem :angel:
 
Jag kan inte ens acceptera det :laugh: Jag har redan en katt och han vill definitivt inte bo med andra katter så män med egna husdjur går bort. Sen får männen inte heller vara allergiska och ska självklart vara djurvänner fastän de inte har egna :laugh:

Min kravlista börjar bli lika lång som Nilen :angel:

Hahah ja alltså om vi ska bo ihop så fungerar det inte ens med katt. Men trivs att bo själv. 😁 Tycker dock inte om hundmänniskor så hundfolk fungerar inte och mina hundar är inte lätta med andra hundar. Orkar inte diskutera hunduppfostran.
 
Diskussionen senaste sidorna om krav får mig att inse att en del av att jag inte vill ställa krav på min partner är för att om det ens finns en människa som vill vara med mig trots att jag föredrar att sova i träd mitt i vintern snarare än i en lägenhet i stan så tänker jag inte klaga på eller sätta något emot dem. Chansen att jag hittar någon är tillräckligt liten ändå :laugh:
 
Diskussionen senaste sidorna om krav får mig att inse att en del av att jag inte vill ställa krav på min partner är för att om det ens finns en människa som vill vara med mig trots att jag föredrar att sova i träd mitt i vintern snarare än i en lägenhet i stan så tänker jag inte klaga på eller sätta något emot dem. Chansen att jag hittar någon är tillräckligt liten ändå :laugh:

Vill både göra 🤣 och 😍 på ditt inlägg 😁

Jag vill tro jag har rätt få krav att ta på och känner väl lite samma. Finns det någon som matchar känslan jag vill få blir jag glad och bryr mig nog inte så mycket om annat tror jag. Typ vill jag inte döda dem på morgonen så har de kommit väldigt långt 🙄
 
Diskussionen senaste sidorna om krav får mig att inse att en del av att jag inte vill ställa krav på min partner är för att om det ens finns en människa som vill vara med mig trots att jag föredrar att sova i träd mitt i vintern snarare än i en lägenhet i stan så tänker jag inte klaga på eller sätta något emot dem. Chansen att jag hittar någon är tillräckligt liten ändå :laugh:

Ibland känner jag att de människor som har en eller två "udda" grej ändå har lättare att hitta någon. De som matchar brukar liksom vara rätt öppna och okej med det mesta mot övriga människor med 500 "normalkrav".

Men i slutändan verkar det trots allt som en lottovinst oavsett vilken typ man än är. Dvs jäkligt sällsynt.
 
Vill både göra 🤣 och 😍 på ditt inlägg 😁

Jag vill tro jag har rätt få krav att ta på och känner väl lite samma. Finns det någon som matchar känslan jag vill få blir jag glad och bryr mig nog inte så mycket om annat tror jag. Typ vill jag inte döda dem på morgonen så har de kommit väldigt långt 🙄
Men visst! Känslan är det jag får gå på och jag tänker väl att träffar jag någon som gillar mig så gillar de väl mig åtminstone delvis på grund av mina egenheter också. Får vi hoppas i alla fall :D

Ibland känner jag att de människor som har en eller två "udda" grej ändå har lättare att hitta någon. De som matchar brukar liksom vara rätt öppna och okej med det mesta mot övriga människor med 500 "normalkrav".

Men i slutändan verkar det trots allt som en lottovinst oavsett vilken typ man än är. Dvs jäkligt sällsynt.
Men lite så. Hittar jag någon kommer jag bli skitglad, men det är verkligen inte något jag räknar med här i livet. Därav har jag skaffat hus, häst, och skog alldeles själv. Inte tänker jag vänta på en partner att flytta ihop med innan jag gör mig själv lycklig!
 
Diskussionen senaste sidorna om krav får mig att inse att en del av att jag inte vill ställa krav på min partner är för att om det ens finns en människa som vill vara med mig trots att jag föredrar att sova i träd mitt i vintern snarare än i en lägenhet i stan så tänker jag inte klaga på eller sätta något emot dem. Chansen att jag hittar någon är tillräckligt liten ändå :laugh:

Hahaha ja alltså hade inte brytt mig om någon ville sova i ett träd faktiskt. :rofl:

Men har massa udda saker för mig med som jag inte förväntar mig att alla ska acceptera. 😁
 
Diskussionen senaste sidorna om krav får mig att inse att en del av att jag inte vill ställa krav på min partner är för att om det ens finns en människa som vill vara med mig trots att jag föredrar att sova i träd mitt i vintern snarare än i en lägenhet i stan så tänker jag inte klaga på eller sätta något emot dem. Chansen att jag hittar någon är tillräckligt liten ändå :laugh:
Så tänkte jag också. Demi, kinky, transperson, fårbonde, tio hundar i litet hus på landet ett stenkast från mina föräldrar. Vem sjutton skulle stå ut? R gör det. Och uppskattar det ❤ även om hundarna är nere på 5,5 nu 🙄
 
Men lite så. Hittar jag någon kommer jag bli skitglad, men det är verkligen inte något jag räknar med här i livet. Därav har jag skaffat hus, häst, och skog alldeles själv. Inte tänker jag vänta på en partner att flytta ihop med innan jag gör mig själv lycklig!

Exakt så. Hus har jag dock inte lyckats med, men jag utgår alltid från att göra allting själv. Skulle någon vilja delta är det en bonus, är denna någon en person som jag vill delta med så är det som att vinna på Triss. Jag har generellt väldigt låga förväntningar. Vad gäller livet är förhoppningen att inte vilja dö, eller att göra det snabbt. Vad gäller potentiella partners är det att dom är raka och ärliga med sina avsikter, det verkar vara ouppnåeligt vad gäller män. Inser att min "kravlista" är orimlig.
 
Exakt så. Hus har jag dock inte lyckats med, men jag utgår alltid från att göra allting själv. Skulle någon vilja delta är det en bonus, är denna någon en person som jag vill delta med så är det som att vinna på Triss. Jag har generellt väldigt låga förväntningar. Vad gäller livet är förhoppningen att inte vilja dö, eller att göra det snabbt. Vad gäller potentiella partners är det att dom är raka och ärliga med sina avsikter, det verkar vara ouppnåeligt vad gäller män. Inser att min "kravlista" är orimlig.
Jag har inte låga förväntningar på mitt liv dock. Skulle önska att du inte hade det på ditt liv heller. Livet ska inte kännas tungt eller svårt, inte alltid i alla fall, och jag hoppas att du kan hitta dit, med eller utan partner.

Vad avser män dock... Tja, jag dejtar ju inte aktivt män, mycket av samma anledningar som du tror jag. Jag har generellt erfarenheten av att män är dåliga på kommunikation, har dålig koll på sig själva, och letar mer efter en partner att fylla något hål i sig själva med, snarare än någon att älska. Men, inte alla män (haha..... tror faktiskt det är första gången i mitt liv som jag yttrar den frasen. känner mig smutsig:laugh:). Bara tillräckligt många för att jag hellre ska dejta kvinnor och transpersoner.
 
Jag har inte låga förväntningar på mitt liv dock. Skulle önska att du inte hade det på ditt liv heller. Livet ska inte kännas tungt eller svårt, inte alltid i alla fall, och jag hoppas att du kan hitta dit, med eller utan partner.
Nej det menade jag verkligen inte att du verkade ha, det var bara en spinoff :o

Jag ser inte en partner som nåt självändamål, jag lägger inte mina förutsättningar för att kunna må bra i huruvida jag har en partner eller ej. Däremot är det något som bidrar till heleten, både vad gäller det postiva eller det negativa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 571
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 085
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kylväska på hjul och förvaring?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp