Dejtingtråden 31

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så mysigt det låter. Kanske skulle börja kompisdejta. svårt dock i dessa tider. Och för att jag typ aldrig har tid. Men tanken känns väldigt fin, det kommer ju snart en period då jag har mkt ledig tid så kanske kanske...
Vi var alla med i samma Facebook-grupp, sen skapade några av oss en Snapchat-grupp. Tror vi har snackat i över två månader, ibland har folk träffats en och en. Förra helgen var första gången vi träffades sex stycken, då tog vi en tre timmar lång promenad utomhus. Sen är det några som är partners så de träffas såklart ofta, vissa bor tillsammans :)
 
Vi var alla med i samma Facebook-grupp, sen skapade några av oss en Snapchat-grupp. Tror vi har snackat i över två månader, ibland har folk träffats en och en. Förra helgen var första gången vi träffades sex stycken, då tog vi en tre timmar lång promenad utomhus. Sen är det några som är partners så de träffas såklart ofta, vissa bor tillsammans :)

Jag träffade mitt gäng genom fb-gruppen feminist söker vänner Malmö/Lund :)
 
Min dejt kom redan igår pga ledig från jobbet idag och stannar nog över helgen, som det verkar.
Vi sågs ju inte förra helgen pga aktiviteter på varsitt håll, och jag hade nästan glömt hur snygg han är :o Så lyxigt att komma hem till rastade hundar och en person som lagar mat åt en efter en lång dag på jobbet!
Sitter på jobbet och känner mig sådär tonårig igen, sniffar på mitt hår som luktar som honom och hoppas att den här dagen ska gå fort :laugh:
 
Vi kommer bara ses 1.5 h idag. Min mamma påstår att det är nyttigt att längta men vi har pratat om det och kommit fram till att hon har fel. Känner mig som fjorton och allt jag vill göra är att vara med honom. Vi har i princip setts varje dag nu i 3 veckor.
 
6D6BF826-18E4-43A3-A892-FBEE3B5F5728.jpeg

När folk tror detta är en komplimang på selfies.
 
Visa bifogad fil 65747
När folk tror detta är en komplimang på selfies.

Jag är ju så gammaldags så jag fattar inte vad Onlyfans är :o
Jag har dock generellt svårt för att bli nedgraderad till att min främsta egenskap är i egenskap av "snygg tjej". Fick en rätt slirig kommentar av en kollega när jag var ny på jobbet där han uttryckte det att jag var ju "både snygg och trevlig, borde bli modell"... jag bara "eh... jaha...ok" (vägrar säga tack liksom). Sen när jag lärt känna honom efter 3 år inser jag att han är ju allmänt tafatt rent socialt så jag drar inga större växlar av det. Men ja. Poängen.
 
Jag är ju så gammaldags så jag fattar inte vad Onlyfans är :o
Jag har dock generellt svårt för att bli nedgraderad till att min främsta egenskap är i egenskap av "snygg tjej". Fick en rätt slirig kommentar av en kollega när jag var ny på jobbet där han uttryckte det att jag var ju "både snygg och trevlig, borde bli modell"... jag bara "eh... jaha...ok" (vägrar säga tack liksom). Sen när jag lärt känna honom efter 3 år inser jag att han är ju allmänt tafatt rent socialt så jag drar inga större växlar av det. Men ja. Poängen.
Ett ställe där man säljer nudes typ.
 
Jag tror inte man är säker någonstans. Har blivit utsatt av sliskiga män på fb, instagram och Bukefalos 🤷🏻‍♀️ Tänker dock inte gömma mig pga det.

Nä, det är väldigt sant men jag tänker att om man inte har öppna konton eller sånt så minskar risken. Jag har aldrig gillat att vara med på bild så det finns begränsat utbud av det 🙄 Men faktiskt har jag i och med corona börjat lägga ut mer för de vänner man inte träffar på annat vis.

Men ja, jag minns hur det var på tiden man hade Helgon.net. Jisses. Där var det väldig mkt sliskiga snubbar. Precis som i samhället i övrigt, jag är nog bara mindre utsatt för att jag inte är så utåtriktad längre. Inte för att jag väljer bort det aktivt, men det är en bieffekt av att mest hålla sig för sig själv.
 
Jag fortsätter dejta samma kille. Trodde aldrig jag skulle träffa någon vettig och lite mer långvarigt på tinder. Jag har alltid sagt att tinder inte är för mig, men det ska tydligen till en pandemi för att jag skulle ge det en ärlig chans :p

Idag gick vi hand i hand på ”stan”. Jag blev lite paff när han tog min hand, men det kändes bra. Jag har fått träffa familjemedlemmar och vänner, alla trevliga. Gillar hans familj skarpt hittills måste jag säga och jag har dåliga erfarenheter av familjer/föräldrar och undviker typ helst det helt numera, så det känns stort för mig att jag gillar dem och de verkar gilla mig. Jag blir rätt förundrad över hur vettig han verkar vara och hur lika värderingar vi har. Vi har t.o.m. kunnat diskutera politik utan problem! Det går lite för smärtfritt det här så jag undrar vad felet är och när bomben kommer typ :nailbiting: 😅
 
Jag blir rätt förundrad över hur vettig han verkar vara och hur lika värderingar vi har. Vi har t.o.m. kunnat diskutera politik utan problem! Det går lite för smärtfritt det här så jag undrar vad felet är och när bomben kommer typ :nailbiting: 😅

Kör bara! Lev på känslan när du väl fångat den, och så blundar du och kör :love:

(Säger jag som är en sådan positivist och solstråle 🙄)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 497
Senast: Imna
·
Relationer Hej alla kloka bukepersoner! Undrar lite hur ni upplever det här med att bli kär? Jag har alltid haft svårt att släppa in folk och rätt...
2
Svar
22
· Visningar
2 061
Senast: Triangul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp