DejtingtrÄden 32

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Haha, well that escalated quickly 😅

Btw sÄ har jag lÀst och (skamlöst) njutit av dejtinggrupperna pÄ fb som du tipsade om. TILLS EN DAG för nÄgra veckor sedan nÀr jag blev TAGGAD av en snubbe i en trÄd dÀr man skulle frÄga ut nÄgon pÄ dejt. Dog av förskrÀckelse och gick ur gruppen med svansen mellan benen. Karman tog ut sin rÀtt. :D
Men HAHAHAHAHA 😂😂😂 Han taggade bara dig lite random, utan tidigare kontakt?


Tackade du ja till dejten? đŸ€”đŸ˜„
 
Fast det tycker jag visst han Àr - lika butter som en del 50+ Äriga surgubbar pÄ dejtingsidorna brukar vara...! :p
Han lÄter som min f.d. kollega, fast han har uppnÄtt den otroligt mogna Äldern 42 istÀllet för 23. Han blev sÄ krÀnkt för att en annan kollega inte svarade pÄ hans vÀnförfrÄgan pÄ tvÄ timmar för att hon satt i möte, och fick det till att han inte var tillrÀckligt snygg och att hon p.g.a. ytlighet inte ville vara vÀn med honom. Han blockerade henne och tilltalade henne aldrig mer. Helt rimlig reaktion. :up::meh:
Ni har sÄ rÀtt. MedelÄlders mÀn kan sannerligen vara lÀttkrÀnkta. Jag blir alltid lika förundrad över vilket sjÀlvförtroende dessa mÀn ofta besitter, universums sjÀlvutnÀmnda mittpunkt liksom.
 
Men lugna ner dig lite nu. Du stÀllde en enormt privat frÄga och jag undrade vad ditt syfte med den var, just för att den Àr sÄ privat och inte har nÄgon betydelse nÀr en diskuterar. Och det Àr ett diskussionsforum, dvs ibland blir en ifrÄgasatt.

Nu Àr jag och flera med mig hÀr rÀtt lÀtta att identifiera och dÀrmed Àven vilket kön vi har men för en del hÀr Àr det faktiskt kÀnsligt. Det Àr mÄnga hÀr som medvetet (och ibland av sÀkerhetsskÀl) ser till att vara sÄ anonyma som möjligt.

Tycker du att jag gÄtt över grÀnsen gÄr det att anmÀla mina inlÀgg :)
Jag var faktiskt pÄvÀg, tyckte du var vÀl mÀstrande faktiskt, otrevlig egenskap... Men jag valde att lÀsa ikapp trÄden innan.
 
Detta blev dock lite mycket för mig som Àntligen vÄgar skriva hÀr som ny medlem men som lÀst lÀnge, sÄ tack för vÀlkomnandet.. har flera gÄnger slutat lÀsa pÄ forumet för jag tycker stÀmningen brukar bli sÄ bitsk och tjafs. Och sedan att andra lixom ska gilla och hÄlla med nÄgons inlÀgg mot den personen osv. som nu kÀndes det som mobbning nÀr man var helt ny hÀr.
Jag tolkade precis som du
 
Ni har sÄ rÀtt. MedelÄlders mÀn kan sannerligen vara lÀttkrÀnkta. Jag blir alltid lika förundrad över vilket sjÀlvförtroende dessa mÀn ofta besitter, universums sjÀlvutnÀmnda mittpunkt liksom.

Ja, och deras homofobi. Seriöst, om du Àr ointressant för de flesta kvinnor varför skulle majoriteten av bögarna vilja kasta sig över dig?!
 
Ja, och deras homofobi. Seriöst, om du Àr ointressant för de flesta kvinnor varför skulle majoriteten av bögarna vilja kasta sig över dig?!
Eller nÀr de ska visa sig vara sÄÄ empatiska med meningar som "Jag skiter ju i vad folk gör i sÀngen sÄ lÀnge jag slipper se det!" följt av en Àcklad grimas.
SĂ„ himla storsint liksom.
 
Det dÀr har jag alltid funderat över. Vad fÄr dem att tro att alla bögar Àr sÄ intresserade av att kasta sig över dem? Kastar de sig sjÀlva över varenda kvinna de ser?

Det sistnÀmnda gör ju iofs rÀtt mÄnga av dem (i kontexten att de anser att de Àr guds gÄva till kvinnan)... men i de flesta fall funkar ju inte den taktiken.
 
Meh, jag mÄste Äka till Zoom-dejtens stad pÄ lördag, tenkte att det var en bra anlednig att ses igen lite lagom kravlöst och utan att behöva sova över eller sÄ. Men givetvis sÄ ska han Äka ivÀg pÄ semester imorgon...!

Aja, det kanske Àr ett tecken att vi inte Àr "meant to be"... Eller bara en anledning att skjuta pÄ att behöva bestÀmma sig ang honom. :angel:

Har en eller tvÄ killar som bor nÀrare som vill trÀffast med, och PT hintar jÀttemycket om att vi mÄste ses igen snart. Medan jag Àr typ nöjd med att ha börjat umgÄs mera med DB igen - fast ÀndÄ inte... Klassiskt tilfÀlle av att endast vilja ha det man inte kan fÄ. :p
 
Meh, jag mÄste Äka till Zoom-dejtens stad pÄ lördag, tenkte att det var en bra anlednig att ses igen lite lagom kravlöst och utan att behöva sova över eller sÄ. Men givetvis sÄ ska han Äka ivÀg pÄ semester imorgon...!

Aja, det kanske Àr ett tecken att vi inte Àr "meant to be"... Eller bara en anledning att skjuta pÄ att behöva bestÀmma sig ang honom. :angel:

Har en eller tvÄ killar som bor nÀrare som vill trÀffast med, och PT hintar jÀttemycket om att vi mÄste ses igen snart. Medan jag Àr typ nöjd med att ha börjat umgÄs mera med DB igen - fast ÀndÄ inte... Klassiskt tilfÀlle av att endast vilja ha det man inte kan fÄ. :p
Hur blev det med han som bjöd pÄ middag?
 
Jajamensan! :up: Har ju aldrig skrivit nÄgot i gruppen sÄ fattar inte hur han fick syn pÄ mig. :meh:

Hehe. Han verkade... lÀtt mÀrklig sÄ nej det blev inget :angel:
Trist att det inte blev nÄgot dÀr :( Jag Àr dock sÄ frikostig att jag kan förmedla kontakten med den hÀr charmören istÀllet om du vill ha en hÀrlig sommarromans :D

Screenshot_20210706_222743.jpg
 
Nu tycker jag vĂ€l iofs inte att man behöver göra sig lustig över folks vikt, men hĂ€r verkar det ju vara det enda han har att saluföra s.a.s. Lite mĂ€rkligt. Även nĂ„gon som gillar kroppstypen borde vĂ€l vilja ha liiite mer att gĂ„ pĂ„? Annars Ă€r det nog lika ointressant som vem som helst annars som bara Ă€r sin kropp.
 
Har som vanligt haft en jÀttefin helg med O och hans vÀnner, drog ivÀg pÄ en spontangrej pÄ fredagen och dansade hela kvÀllen, det var jÀtteroligt. Sen har jag sovit, fÄtt massage och kÀnt mig bÄde pigg och utvilad för engÄngsskull. Kommer sen hem till en sjuk hund, vilket drog ner mitt mood en hel del, hade sett fram emot en enkel sista vecka innan semestern. Men förhoppningsvis löser det sig sÄ att min hund mÄr bra igen snart och sen Àr det semester- :heart
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer För att det Àr kul med uppdateringar och diskussioner Àven om man inte lÀngre kvalar in i dejtingtrÄden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 459
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett kÀnt mÀrke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
561
Senast: FrDrake
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjÀlp. Har precis hÀmtat hem min nya hÀst. Vid provridningen hade han en Àldre Stubben dressyrsadel mÀrkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
323
Senast: sweep
·
  • LĂ„st
Tjatter Gamla full. HÀr Àr en ny! Jag stör mig pÄ att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 641
Senast: Lingon
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp