Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller med dig. Det är bara energikrävande. Sen är ju dålig självkänsla ganska osexigt vilket ju man såklart inte tänker på/uppfattar när an själv är i den men ja. Det blir ju tyvärr en belastning för den andre.
Det där är väll ändå lite märkligt uttryckt, hur många har egentligen bra självkänsla (speciellt om kvinna)? Att däremot klanka ned på sin kropp eller vad det nu är kanske inte är så kul att lyssna på om det ältas. Att säga att någon som har dålig självkänsla är osexig är ju att sparka på någon som redan ligger. Man känner sig osäker på sig själv dessutom är det osexigt att känna på det sättet. Dubbel skuld. Hur många i den här tråden eller på det här forumet tror du inte lider av dålig självkänsla oavsett om det nu gäller kroppsform eller något annat?
 
Det där är väll ändå lite märkligt uttryckt, hur många har egentligen bra självkänsla (speciellt om kvinna)? Att däremot klanka ned på sin kropp eller vad det nu är kanske inte är så kul att lyssna på om det ältas. Att säga att någon som har dålig självkänsla är osexig är ju att sparka på någon som redan ligger. Man känner sig osäker på sig själv dessutom är det osexigt att känna på det sättet. Dubbel skuld. Hur många i den här tråden eller på det här forumet tror du inte lider av dålig självkänsla oavsett om det nu gäller kroppsform eller något annat?
Vet såväl, har varit där själv och jobbar med mig själv- kommit väldigt bra bit på vägen. Men vad jag tycker själv är ju inget jag förmedlar till någon det berör irl.
 
Det är ju dock ett vidrigt beteende av honom.
Förstår bara inte varför han inte träffar nån annan :cautious:
Åh blir så jädra frustrerad......Ja jag vet man kan va sugen och bla bla men snälla du....Varför skada dig själv på det här sättet??! Jag kan verkligen inte fatta/tycka att "lite sex" va värt detta?!?! Ta hand om dig, låt honom inte fortsätta behandla dig som skit så fort det passar honom! åh..... :heart.
 
Haft några dåliga dagar, men idag kommer han hit. Jag är trött och hängig men vi ses så länge jag orkar. Han ska ta hand om mig, blivit lovad både hand och fot och ryggmassage. Han är bra på det här med massage. Mysigt och välbehövligt.

Har känt mig ensam några dagar, funderat på att så många sitter tillsammans med någon i soffan och det gör ju vi men sover tillsammans och vaknar tillsammans och har en vardag ihop men det har inte jag. Sen insåg jag att det bara är jag som är hinder för vissa av sakerna , han har redan tagit upp det här med att sova över men jag vill inte. Men samtidigt vill ju en del av mig det. Är bara så förvirrad.
 
Haft några dåliga dagar, men idag kommer han hit. Jag är trött och hängig men vi ses så länge jag orkar. Han ska ta hand om mig, blivit lovad både hand och fot och ryggmassage. Han är bra på det här med massage. Mysigt och välbehövligt.

Har känt mig ensam några dagar, funderat på att så många sitter tillsammans med någon i soffan och det gör ju vi men sover tillsammans och vaknar tillsammans och har en vardag ihop men det har inte jag. Sen insåg jag att det bara är jag som är hinder för vissa av sakerna , han har redan tagit upp det här med att sova över men jag vill inte. Men samtidigt vill ju en del av mig det. Är bara så förvirrad.
Det verkar som att ni har något väldigt fint på gång. Det är väl jättebra att ni tar det i en takt som du är bekväm i.
 
Haft några dåliga dagar, men idag kommer han hit. Jag är trött och hängig men vi ses så länge jag orkar. Han ska ta hand om mig, blivit lovad både hand och fot och ryggmassage. Han är bra på det här med massage. Mysigt och välbehövligt.

Har känt mig ensam några dagar, funderat på att så många sitter tillsammans med någon i soffan och det gör ju vi men sover tillsammans och vaknar tillsammans och har en vardag ihop men det har inte jag. Sen insåg jag att det bara är jag som är hinder för vissa av sakerna , han har redan tagit upp det här med att sova över men jag vill inte. Men samtidigt vill ju en del av mig det. Är bara så förvirrad.

Stressa inte fram något du är obekväm med bara. Prata med honom om både dina rädslor men också om dina önskemål. Kanske ni kan ta en liten tupplur mitt på dagen när du är trött någon gång som första steg? Men bara när du är bekväm med det såklart. Tex.
 
Är så mätt på att intervjua människor, ingen tar sig ju förbi första dygnet.

Börjar någonstans fundera kring om alla har mig gemensamt och det är min approach/attityd det är fel på? Men jag känner mig också helt ointresserad av att frisera mig själv till en mer lättsmält version? Om nu det är mer lättsmält som behövs?
 
Är så mätt på att intervjua människor, ingen tar sig ju förbi första dygnet.

Börjar någonstans fundera kring om alla har mig gemensamt och det är min approach/attityd det är fel på? Men jag känner mig också helt ointresserad av att frisera mig själv till en mer lättsmält version? Om nu det är mer lättsmält som behövs?

Näe, lättsmält = tråkig. Låter som att du behöver sålla lite hårdare, bara, så du hittar någon feischmecker som gillar just DIG! :heart Är det Tinder du använder? Försökt skriva en lite "speciell" profiltext som skrämmer bort de ointeressanta, om du tycker det blir för många som det inte klickar med alls..?
 
Näe, lättsmält = tråkig. Låter som att du behöver sålla lite hårdare, bara, så du hittar någon feischmecker som gillar just DIG! :heart Är det Tinder du använder? Försökt skriva en lite "speciell" profiltext som skrämmer bort de ointeressanta, om du tycker det blir för många som det inte klickar med alls..?
Har haft speciell text, ingen text, kort text. Osv. Ungefär samma resultat rakt igenom. De som flyter i text är sällan attraktiva utan såna jag svept höger på för att "jag nog inte kan vara för kräsen, bäst att ge en chans".

Istället hamnar vi i andra intressanta funderingar typ "är jag öht attraherad av män?" Eftersom jag tröttnar på exakt alla. Men jag förstår ditt inlägg och det är ett bra tips.

De få jag tyckt varit ok har varit småbarnsföräldrar bosatta 2h bort. Jag har inte tid att lägga på sån resväg och de själva är ju rätt bofasta på sina respektive orter, så då orkar jag inte "hålla i" av den anledningen istället.
 
Var hos läkaren igår och utslagen på sidan av min mage och mest över revbenen som slutar precis nedanför brösten visade sig vara en virusinfektion och självklart smittar dom om någon rör vid dom och det tar 6 månader att läka i många fall sa hon. Så nu har jag inte bara psykiska problem med att bli berörd. Nu är jag också en virushärd som ingen får röra, inte just där i alla fall. Suck. Men det går väl att komma runt det men blir så trött på allt.

Jag har dragit på mig varenda sjukdom man kan ha senaste tiden under pandemin. Covid i minst 97 dagar, tog ca 1 år innan febern slutade komma tillbaka gång efter gång efter det, post covid, mått dåligt nu nyligen i två veckor då jag bara träffade mina föräldrar och killen (inte covid), lunginflammation, takykardi som jag behöver medicin mot, andningssvårigheter och mycket mer och nu får jag självklart en virusinfektion på huden. Varför drar jag på mig allt?

Jag är så irriterad på infektionen, dessutom gör den så att vi nog måste ha påklädd kontakt även i fortsättningen ett tag till, så inte vår hud nuddar varandras. Inte att jag känner mig bekväm utan kläder men man vill ju inte ha något som sätter hinder när man känner sig redo.
 
Varför är det alltid så att när man precis tänker att man är över någon så hör de av sig igen??

Trodde att jag var klar med segproppen och har matchat med några andra på Tinder. En kille ville ses i helgen, men jag jobbar, men jag träffar honom gärna annars. En annan kille bor lite längre bort, men han är nog den jag gillar mest. Och så har vi ju killen här i stan som tjatar på mig att träffas, men jag har ju varit helt uppslukad av segproppen så jag har liksom inte riktigt varit på samma våglängd. Nu känner jag att jag äntligen börjar släppa och att hoppet dog - då hörde han av sig idag! Ångesten är här igen, väntan, undran, det väcker så mycket frågor. Samtidigt är jag ju helt övertygad om att han är mannen i mitt liv.....men uppenbarligen är han ju inte det för mannen i mitt liv ger mig inte ångest. (Eller ja, ångesten ger jag ju mig själv, men det är ju pga att jag inte kan hantera hans beteende).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 446
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
560
Senast: FrDrake
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
318
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 516
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp