Dejtingtråden 32

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag får inte träffa den jag träffade förra tisdagen förrän tidigast på måndag.
Vi visste att det skulle bli så länge och det verkar som om båda lider av det.
Å andra sidan vill jag nog inte ses mer än max 2 ggr/vecka ändå men 1 g varannan vecka är lite för trist.
Ja det är rätt så sällan, men det kanske kan bli dina 2 ggr framöver om ni fortsätter att träffas?
 
Det kan det nog förhoppningsvis bli. Vi har lite problem med synk av soluren just nu . Dessutom är han hyperallergisk så det blir utmanande om han ska komma hem till mig - gäller att hålla dejten vid liv liksom
Åh, ja det där med allergier är inte roligt. En i familjen är allergisk mot mina hundar. Hen tycker så mycket om dom så hen gosar ändå men man ser ju hur hen får utslag och blir snorig men det är ändå hen som säger att hen bara måste få träffa hundarna även om det blir jobbigt, men undvika att dom slickar på hen och är vi hos dom är dom inte i deras soffa osv. Tror hen har det mycket jobbigare men inte säger det. Men hen får välja och har valt att stå ut med det pga det fina med vovvarna
 
Åh, ja det där med allergier är inte roligt. En i familjen är allergisk mot mina hundar. Hen tycker så mycket om dom så hen gosar ändå men man ser ju hur hen får utslag och blir snorig men det är ändå hen som säger att hen bara måste få träffa hundarna även om det blir jobbigt, men undvika att dom slickar på hen och är vi hos dom är dom inte i deras soffa osv. Tror hen har det mycket jobbigare men inte säger det. Men hen får välja och har valt att stå ut med det pga det fina med vovvarna
Vi får se om han klarar det alls. Han får ladda med allergimedicin. Jag vet att han vill bada i mitt rosa badkar så mycket att får vara värt ett försök, när det nu ska hända
 
Haha, F hörde av sig idag.
Frågade efter sin vattenflaska (som han visst älskar) jag skrev att den inte var här och han bara "äh, det spelar ingen roll. Ska vi kolla rapport ikväll?

Så himla genomskinligt och ja, jag kommer kolla nyheterna med honom.
 
Det var ändå ett spiknyktert val.
Det är ju när jag är full jag brukar göra dumma beslut. Men ja, det känns bra, har ingen ånger åtminstone. 😊

Det är ju dock ett vidrigt beteende av honom.
Förstår bara inte varför han inte träffar nån annan :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer För att det är kul med uppdateringar och diskussioner även om man inte längre kvalar in i dejtingtråden.
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 459
Tjatter Jag behöver köpa en ny tv, runt 32 tum. Den ska ha inbyggd cromecast och ha LED och helst ett känt märke inte typ Andersson. Runt...
Svar
12
· Visningar
561
Senast: FrDrake
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
323
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 641
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp