Bukefalos 28 år!

Dejtingtråden 34

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade en kollega som var (evt. är?) kär i mig på mitt nuvarande jobb, tillika min närmste överordnade/mentor... Och 20 år äldre än mig... Jag gillar honom jättemycket, men det var inte aktuellt för mig att inleda något både pga jobbet, att han är gift (han hintade om att det var på väg att ta slut, men ändå), samt att då han berättade för mig hade jag precis träffat DB.
Dagen efter han deklarerat sina känslor och jag sagt "nej" till honom, blev han långtidssjukskriven... Har funderat lite på om "brustet hjärta" ingick i hans diagnos..... 💔


Nu har jag och DB f.ö.inte setts på 4 veckor, pga han först hade problem med sin bil, sedan fick jag Covid, lagom tills jag blev bra så strulade bilen igen och han hade jättemycket med barnen, och nu ligger han sjuk i Covid.... Känner mig rätt uppgiven och inser att jag verkligen borde ta tag i att dejta andra... men orka, liksom... 🙄
 
Är det någon som har testat Be2? Vad tyckte ni om den?

Finns det någon i tråden som även är en hejare på dejtingappar så undrar jag även om det finns någon dejtingapp med ett blått/lila ganska stort hjärta alternativt hjärtan till höger i bild. Vit bakgrund eller något sådant. Råkade se lite kvickt att en halvbekant stängde ner en sådan flik, så blev nyfiken men kan inte direkt fråga personen.
 
Är det någon som har testat Be2? Vad tyckte ni om den?

Finns det någon i tråden som även är en hejare på dejtingappar så undrar jag även om det finns någon dejtingapp med ett blått/lila ganska stort hjärta alternativt hjärtan till höger i bild. Vit bakgrund eller något sådant. Råkade se lite kvickt att en halvbekant stängde ner en sådan flik, så blev nyfiken men kan inte direkt fråga personen.
Oj, såg nu att det där Be2 inte var något att ens fundera över.
 
Matchat nyligen med en person och ju längre vi skriver till varandra ju mindre verkar vi ha gemensamt 😅
Han gillar inte att fixa utan citat ”unnade mig nyproduktion”.
Börjar allvarligt fundera på om detta är något att gå vidare på ens 😂
 
Matchat nyligen med en person och ju längre vi skriver till varandra ju mindre verkar vi ha gemensamt 😅
Han gillar inte att fixa utan citat ”unnade mig nyproduktion”.
Börjar allvarligt fundera på om detta är något att gå vidare på ens 😂
Jag är i samma läge. Jag har försökt luska efter gemensamma nämnare men har hittills inte hittat någon. Borde nog avsluta skrivandet.
 
Känner att jag kanske måste förtydliga att jag har absolut inget emot andra som inte dricker kaffe osv. Har vänner som har helt andra vanor än mig. Bara det att hitta en eventuell partner som är så långt ifrån hur jag är, tänker och lever känns lite ja jag vet inte. Det blir en utmaning:o
 
Känner att jag kanske måste förtydliga att jag har absolut inget emot andra som inte dricker kaffe osv. Har vänner som har helt andra vanor än mig. Bara det att hitta en eventuell partner som är så långt ifrån hur jag är, tänker och lever känns lite ja jag vet inte. Det blir en utmaning:o

Förstår det 😁
Själv vill jag inte ha någon som dricker kaffe 🙄😂
Speciellt inte på den nivån att det är ett måste, lika avtändade för mig som en rökare.
Lika barn osv!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi fortsätter att diskutera, skryta och peppa varandra när det kommer till allt från yoga och promenader till crossfit och...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
1 542
Mat Jag ska göra köttbullar till jul. De brukar bli bra när jag kör mitt gamla vanliga "tager vad jag haver" och geggar ihop. Men nu tänkte...
Svar
3
· Visningar
336
Senast: sthu
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
654
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Tog nya prover förra måndagen och jag undrar lite kring mitt järnvärde. Har legat bra tidigare, kring 22, nu helt plötsligt var jag...
Svar
4
· Visningar
621
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundbeteende
  • Kattsnack 10
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp