Dejtingtråden 36

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu så KANSKE det händer något här med danskillen... jag blir inte riktigt klok på honom, förra gången vi var och dansade så pratade han knappt med mig alls, så då kändes det som han inte var interesserad igen. Sedan så chansade jag och la till honom på Facebook, med tanke om att jag kanske skulle våga messa och fråga om han vill vara med i stallet någon gång. Men innan jag samlat på mig tillräckligt med mod så messade han mig i kväll. :up: Och frågade om han fick vara med och rida i sommar, och om jag skulle på dansfestival i helgen. Så nu har vi messat ett tag under kvällen.

Meeen - jag vet ju inte alls om han egentligen är interesserad av mig, eller bara mina hästar? :rofl: Så himla svårt att försöka träffa folk utanför dejtingappar!
 
Just det - på tal om språk.... danskillen är ursprungligen från Tyskland, och det känns som att det KAN bli lite problematisk mtp djupare samtal.... även om han bott många år i Norge så pratar han inte 100% flytande... men dock långt bättre än vad jag pratar tysk...

Med DB så kommunicerar jag till 99,9% på engelska, och det funkar i stort sett prima. Men ska tilläggas att jag är lite av en anglophile geek också... :angel:
 
Nu så KANSKE det händer något här med danskillen... jag blir inte riktigt klok på honom, förra gången vi var och dansade så pratade han knappt med mig alls, så då kändes det som han inte var interesserad igen. Sedan så chansade jag och la till honom på Facebook, med tanke om att jag kanske skulle våga messa och fråga om han vill vara med i stallet någon gång. Men innan jag samlat på mig tillräckligt med mod så messade han mig i kväll. :up: Och frågade om han fick vara med och rida i sommar, och om jag skulle på dansfestival i helgen. Så nu har vi messat ett tag under kvällen.

Meeen - jag vet ju inte alls om han egentligen är interesserad av mig, eller bara mina hästar? :rofl: Så himla svårt att försöka träffa folk utanför dejtingappar!
Svårt med appar, svårt utan appar… varför ska det vara så himla svårt hela tiden?! 😂
 
Haha, jag har blivit avmatchad. Vilket iofs var tur för jag skulle själv avmatcha honom för han kritiserade mitt arbete, gillade alla mina svar men tog inget initiativ att ställa frågor själv. I förra veckan fick jag frågan om jag tappat intresset och skrev tillbaka att det är han som inte svarar på mina inlägg. Det inlägget gillade han men sen har han varit tyst igen - och nu en avmatch :rofl:
 
Haha, jag har blivit avmatchad. Vilket iofs var tur för jag skulle själv avmatcha honom för han kritiserade mitt arbete, gillade alla mina svar men tog inget initiativ att ställa frågor själv. I förra veckan fick jag frågan om jag tappat intresset och skrev tillbaka att det är han som inte svarar på mina inlägg. Det inlägget gillade han men sen har han varit tyst igen - och nu en avmatch :rofl:
Men det förstår du väl att du inte kan ställa kraaaav på kommunikation från den stackarn... /sarkasm :meh::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: Unafraid
·
Fritid Visst har vi byggkunniga här som kanske kan komma med tips och råd vid val av virke? I stallet har vi hyllor i vårt "vattenrum" de...
Svar
17
· Visningar
744
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget. Eller ens vad jag vill ha sagt. Jag har alltid haft en känsla av att jag inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 836
Senast: Seaside
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
837
Senast: Gulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Dejtingtråden del 37
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp