Dejtingtråden 39

Bukefalos 30 år!

Ledsen! Matchade med en snygg kille som är egenföretagare och skriver böcker. MEN har en dålig känsla, varför hänger en snygg person som är egenföretagare på en dejtingsida? Något har känts skumt hela tiden med denna killen. Sen kom frågan "Vad sover du i?"

Och då bara "jag visste det", magkänslan har oftast rätt, så var på min vakt hela tiden när vi skrev. Suck, så får leta vidare igen då!

Känner mig så misslyckad som aldrig lyckas få till en relation! *ledsen*

Tror jag det, när det enda du verkar göra är att skjuta dig själv i foten så fort du får chansen. Sen sitter du och gnölar efter uppmärksamhet och dalt här. Det verkar faktiskt mest vara det du är ute efter istället för genuin hjälp? Om du konstant vägrar jobba på att få en bra relation till dig själv så kommer du inte heller kunna ha nån vettig relation till nån annan i längden.

Bara en sån sak som att skriva att nån är för snygg för dejtingsida så det måste vara nåt fel? Sluta se folk som siffror på ett bräde och ta dom för det dom är istället. Individer.

Tror jag det, när det enda du verkar göra är att skjuta dig själv i foten så fort du får chansen. Sen sitter du och gnölar efter uppmärksamhet och dalt här. Det verkar faktiskt mest vara det du är ute efter istället för genuin hjälp? Om du konstant vägrar jobba på att få en bra relation till dig själv så kommer du inte heller kunna ha nån vettig relation till nån annan i längden.

Bara en sån sak som att skriva att nån är för snygg för dejtingsida så det måste vara nåt fel? Sluta se folk som siffror på ett bräde och ta dom för det dom är istället. Individer.

Du såg inte vad han skrev eller? Han undrar vad jag sover i, dvs han var bara ute efter sex.

Jag träffade piloten idag lite spontant hemma hos honom och bada i hans pool och solade lite å bara hade de mysigt. Samtalet flyter på men jag blir fortfarande så jäkla nervös i hans närhet. Å man märker han också är lite småblyg. De blir en puss här och där. Imorgon ska han bjuda hem mig på middag och ska troligtvis övernatta då vi ska dricka lite vin. Känner mig som en nervös 15 åring 🤣 Men ska bli kul att klä upp sig lite och vinet hjälper nog oss båda att slappna av lite..

Du såg inte vad han skrev eller? Han undrar vad jag sover i, dvs han var bara ute efter sex.
Fråga vad han söker? Man märker ganska fort vad någon är ute efter om man pratar ett tag om de tröttnar om de inte får komma till osv... Jag har pratat med min nu snart en månad vi har träffats två ggr och han skriver fortfarande lika mycket..

Har dejt med killen som ställde in sist ikväll, vi har chattat lite under veckan och ser faktiskt fram emot det :)
Glasskillen och jag chattar också på, vi kommer nog ses igen men just nu är vi osynkade med jobb och barn...
Måste fråga är de inte jobbigt att dejta flera? Jag brukar bara dejta en i taget, dock vet jag inte om killen jag träffar pratar med andra eller går på dejt. Jobbig känsla att ha då jag helst vill man ska fokusera på varandra :D Men känner också de är för tidigt att ställa den frågan? Vi har pratat snart i en månad och träffats 2 ggr, ska ses idag på övernattning och mat... Men ska inte stressa som jag har gjort tidigare och bara njuta av stunden och låta de komma naturligt.

Måste fråga är de inte jobbigt att dejta flera? Jag brukar bara dejta en i taget, dock vet jag inte om killen jag träffar pratar med andra eller går på dejt. Jobbig känsla att ha då jag helst vill man ska fokusera på varandra :D Men känner också de är för tidigt att ställa den frågan? Vi har pratat snart i en månad och träffats 2 ggr, ska ses idag på övernattning och mat... Men ska inte stressa som jag har gjort tidigare och bara njuta av stunden och låta de komma naturligt.
Nu har jag knappt dejtat flera innan, men jag får så få matchningar att skulle jag inte göra det när tillfälle gavs skulle dejtingfrekvensen sjunka drastiskt för mig 😛

En första, typ andra och kanske tom tredje dejt tycker jag iallafall inte är några konstigheter att göra med flera, det är ju fortfarande på ett lära-känna-stadie. Men jag är en monogam person så skulle jag få känslor och vilja träffa någon fler gånger efter det skulle jag behöva ta ett beslut, men så långt har jag aldrig kommit, så jag vet faktiskt inte.

Jag har testat att dejta flera och problemet för mig är var komma ihåg vilken kille som jobbade med vad osv :o

Dejten var lyckad! Han var lätt att prata och känns som att han har koll på livet och läget, på ett bra sätt. (Så himla svårt att utvärdera efter att ha träffat någon i bara ett par timmar) Fick hångla lite också 🙈 samt pratade om att ses igen :)

Börjar nästan känna mig rutinerad på att dejta 😅 Första gången jag dejtade någon efter min separation hade jag tunnelseende och trodde jag skulle svimma innan, idag var jag knappt nervös 😁

Dejten var lyckad! Han var lätt att prata och känns som att han har koll på livet och läget, på ett bra sätt. (Så himla svårt att utvärdera efter att ha träffat någon i bara ett par timmar) Fick hångla lite också 🙈 samt pratade om att ses igen :)

Börjar nästan känna mig rutinerad på att dejta 😅 Första gången jag dejtade någon efter min separation hade jag tunnelseende och trodde jag skulle svimma innan, idag var jag knappt nervös 😁

Va roligt!

Blev inspirerad o öppnade mitt Tinder igen 😅🙈

Fråga vad han söker? Man märker ganska fort vad någon är ute efter om man pratar ett tag om de tröttnar om de inte får komma till osv... Jag har pratat med min nu snart en månad vi har träffats två ggr och han skriver fortfarande lika mycket..
Frågade vad han sökte och verkade vilja ha en fin relation utifrån hans svar. Men nu har jag tagit bort matchningen då jag fick en dålig magkänsla och sen kom frågan "när jag hade varit med någon senast" och "vad jag sover i". Så min magkänsla stämde.

Jag hade definitivt också tolkat det som en inledning på sexprat, inte som en fråga för att lära känna någon. Jag hade inte varit intresserad av att svara på den frågan och hade inte velat fortsätta konversationen.
Samma här. Definitivt någon som vill få in en på att prata naket, sex, whatever. Är en ganska vanlig fråga att börja med också verkar det som, lite oskyldig sådär. Sett många som fått den. Alltid med samma resultat.

Jag hade definitivt också tolkat det som en inledning på sexprat, inte som en fråga för att lära känna någon. Jag hade inte varit intresserad av att svara på den frågan och hade inte velat fortsätta konversationen.
Jag hade i och för sig också tolkat frågan som en invit till sexprat, absolut, och hade antagligen inte heller velat fortsätta den konversationen. Men - jag tror reaktionerna här också blir lite utifrån vem det är som skrivit inlägget.

Just den här killen kanske var en rövhatt. Men just den användaren hittar alltid fel på alla killar.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka