Dejtingtråden 39

Bukefalos 30 år!

Grannen har sin dotter nu men jag skrev igår om hon vill rida eller de vill passa hundarna så ska han höra av sig. Han skrev de ville hon gärna å vi har bestämt både fre och sönd. Dock är jag inte van att de fysiska går så långsamt, kan de va för han är nojig att vi är grannar? Jag är väldigt fysisk av mig och märker när ni är i soffan att det är jag som tar intiativ till kyssar, han fortsätter inte längre än just kyssar. Men samtidig håller han om mig å pillar mig i håret typ. Å pussar mig hejdå vid dörren. Sen har han ju bjudit in mig när han lagat mat och även gett mig en matlåda att ta hem. Jag tänkte ses med dottern dessa två dagar sen är de upp till han å visa lite om han vill ses och umgås. Han säger alltid ja när jag frågar men han har inte varit lika på själv.
Är väl inte bara upp till honom att visa om ni ska fortsätta lika mycket upp till dig? Han verkar ju jättebra leta inte fel på en som är bra, du ska se vilka stolpskott många av oss andra träffar.

Jag har två terapi-tillfällen kvar så jag är nog så gott som klar
Nej, du är inte klar. Inte om du fortfarande får panik för att folk tackar nej till att fortsätta dejta dig. För det kommer alltid komma folk som kommer tacka nej.

Jag tycker du ska prioritera terapin och få ordning på dig själv helt och hållet innan du ens försöker dejta igen. Du mår ju uppenbart skit av att dejta, så varför envisas du?

Vi hade jättekul i lördags!
Jag förlorade tyvärr bowlingen, men ägde i nåt spel där man skulle skjuta älgar 😂 när vi var klara så frågade jag om han ville ha skjuts hem, då frågade han om jag inte ville ha en sked under natten och jag är ju inte den som är den...

Mycket trevligt med sovsällskap! Vi ska ses på onsdag igen, sen åker jag iväg en vecka.

Trevlig kväll igår igen, kul med nån som gillar att kolla film lika mycket som mig 😁 han sov över också, inte helt van med sovsällskap än, men det är mysigt ❤️
Åker iväg på lördag så vi kommer inte ses förrän veckan efter nästa nu.

Är väl inte bara upp till honom att visa om ni ska fortsätta lika mycket upp till dig? Han verkar ju jättebra leta inte fel på en som är bra, du ska se vilka stolpskott många av oss andra träffar.
Jag tror jag undermedvetet tänker att han inte är intresserad. För jag blivit dissad tidigare att han bara umgås med mig för han är uttråkad 😬👍

Tycker det är fullt rimligt att lägga bollen hos mannen.
När jag dejtat har jag medvetet låtit mannen vara drivande.
Dels för att jag inte tycker det är så viktigt med en relation och dels för att ska jag ha en man ska det vara någon som tar initiativ, är kreativ med idéer och har ett driv att ses. Jag vägrar bli någon projektledare och saknar han driv i början lär det knappast bli bättre i framtiden.

Tycker det är fullt rimligt att lägga bollen hos mannen.
När jag dejtat har jag medvetet låtit mannen vara drivande.
Dels för att jag inte tycker det är så viktigt med en relation och dels för att ska jag ha en man ska det vara någon som tar initiativ, är kreativ med idéer och har ett driv att ses. Jag vägrar bli någon projektledare och saknar han driv i början lär det knappast bli bättre i framtiden.
Jag uppfattade det som ts menade med det intima 😅

Grannen har sin dotter nu men jag skrev igår om hon vill rida eller de vill passa hundarna så ska han höra av sig. Han skrev de ville hon gärna å vi har bestämt både fre och sönd. Dock är jag inte van att de fysiska går så långsamt, kan de va för han är nojig att vi är grannar? Jag är väldigt fysisk av mig och märker när ni är i soffan att det är jag som tar intiativ till kyssar, han fortsätter inte längre än just kyssar. Men samtidig håller han om mig å pillar mig i håret typ. Å pussar mig hejdå vid dörren. Sen har han ju bjudit in mig när han lagat mat och även gett mig en matlåda att ta hem. Jag tänkte ses med dottern dessa två dagar sen är de upp till han å visa lite om han vill ses och umgås. Han säger alltid ja när jag frågar men han har inte varit lika på själv.
Alltså det här kanske är en dum fråga från en som aldrig dejtat och haft samma karl i snart 22 år, men är det då inte lättast att fråga honom?

Typ "Du, det känns som om det mest är jag som föreslår grejor och att du inte tar initiativ till fysisk närhet, är det så eller är det bara jag som är för snabb att komma med förslag/ närma mig?"

Nej, du är inte klar. Inte om du fortfarande får panik för att folk tackar nej till att fortsätta dejta dig. För det kommer alltid komma folk som kommer tacka nej.

Jag tycker du ska prioritera terapin och få ordning på dig själv helt och hållet innan du ens försöker dejta igen. Du mår ju uppenbart skit av att dejta, så varför envisas du?
Vården erbjuder inte fler samtal än de jag gått nu, har tom gått fler än jag egentligen "får" gå.
Det kan nog vara en god idé att ta fler!

IMG_1488.webp

Hur ska jag kunna tacka nej till detta fantastiska dejterbjudande?! 🙄
Nästan lika svårt som att tacka nej till fotfetischisten som frågade om han fick massera mina fötter och suga(!) på mina tår. :wtf:🤮

Nej men såatteeeee.. kolla kattannonser på blocket kanske? 😅

Visa bifogad fil 190444
Nästan lika svårt som att tacka nej till fotfetischisten som frågade om han fick massera mina fötter och suga(!) på mina tår. :wtf:🤮

Jag kan knappast påstås ha höga krav men alltså, vad skulle det där föreställa? O_o

Såg annars att någon sålde emuer (tror jag) på Blocket. Det kanske vore något, som omväxling om inte annat.

Visa bifogad fil 190444

Alltså det beror ju lite på. Ska vi handla på biltema eller runtomkringliggande affärer först, så visst! :up: :D

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka