Dejtingtråden del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen ska Tinder börja implementera att kvinnorna måste skriva först, ska bli intressant att se hur det påverkar. Kommer till Indien nu men det är tydligen meningen att det ska implementeras worldwide.

Edit: var en funktion som kan slås på om man vill så antagligen kommer ingenting förändras.

Det ar redan sa som "Bumble" funkar - vilket ar den enda dejtingappen som jag anvander, eftersom jag bade tycker tinder ar lite for intensiv och aggressiv, och for att jag upplever att kvaliteen pa killarna ar hogre pa bumble!
 
Hon jag snackat med, och som jag nu ska åka och hälsa på om en månad fick jag kontakt med via Bumble, som bara fungerar så.

Ok, kanske man ska testa Bumble då...
Jag har inte brytt mig om att testa då jag tänker mig att det inte är många som använder den appen . Särskilt inte där jag bor. Du bor ju i södra delen av landet där utbudet är mångdubbelt....
Vet bara att på HP är det i princip aldrig några tjejer som ens kollar på min profil, än mindre skriver...
 
Ok, kanske man ska testa Bumble då...
Jag har inte brytt mig om att testa då jag tänker mig att det inte är många som använder den appen . Särskilt inte där jag bor. Du bor ju i södra delen av landet där utbudet är mångdubbelt....
Vet bara att på HP är det i princip aldrig några tjejer som ens kollar på min profil, än mindre skriver...
Nä, HP har jag inte lyckats särskilt bra med. Och jo, det är nog kanske sämre utbud på Bumble. Jag ser inte avståndet som så stort problem. Hon var i Orsa när vi "matchade", sedan hann vi med en dejt när vi bägge av olika anledningar passerade Stockholm samma helg. Hon är amerikanska och pluggar just nu i Finland, men har planer på att flytta till Sverige sedan, om hon nu inte tackar ja till doktorandtjänsten hon blev erbjuden.
 
Nä, HP har jag inte lyckats särskilt bra med. Och jo, det är nog kanske sämre utbud på Bumble. Jag ser inte avståndet som så stort problem. Hon var i Orsa när vi "matchade", sedan hann vi med en dejt när vi bägge av olika anledningar passerade Stockholm samma helg. Hon är amerikanska och pluggar just nu i Finland, men har planer på att flytta till Sverige sedan, om hon nu inte tackar ja till doktorandtjänsten hon blev erbjuden.
Oj, hon bor utomlands tom ?
Jag tycker ett för långt avstånd är ett problem. Dvs, för att det krävs många dejter innan man träffar rätt...
Vet inte om det är värt att åka land och rike runt för nåt som kanske kan inträffa. Plus, alla osäkerheter med distansförhållanden...
 
Det ar redan sa som "Bumble" funkar - vilket ar den enda dejtingappen som jag anvander, eftersom jag bade tycker tinder ar lite for intensiv och aggressiv, och for att jag upplever att kvaliteen pa killarna ar hogre pa bumble!
Kan man ställa in avstånd nånstans? Jag laddade ner appen nu, men får mest bara upp män i Stockholm, 20 mil bort.
 
Kan man ställa in avstånd nånstans? Jag laddade ner appen nu, men får mest bara upp män i Stockholm, 20 mil bort.

Jag tror det beror på hur många användare det finns i området - när jag var i Ystad fick jag också upp matchningar i typ Kalmar, men hemma har jag ett avstånd på 6km.. (inställningen finns då på din profil)
 
Jag har även börjat svepa på kvinnor nu. Jäklar vilken skillnad. Typ alla har vettiga presentationer. Jämfört med majoriteten av männen.

Var tvungen att testa på 10. Resultat = hur blir man lesbisk?? :love: 9 av 10 hade trevliga, vettiga profiler och flera (de andra inte pga önskemål om andra intressen främst) hade jag dragit höger på direkt om de varit killar. 1 hade enbart en normtypiskt snygg o fixad bild utan presentation.

Är osäker på om jag ens läst så många bra presentationer på alla killar jag swipeat på (läser alltid innan ev höger).
 
Var tvungen att testa på 10. Resultat = hur blir man lesbisk?? :love: 9 av 10 hade trevliga, vettiga profiler och flera (de andra inte pga önskemål om andra intressen främst) hade jag dragit höger på direkt om de varit killar. 1 hade enbart en normtypiskt snygg o fixad bild utan presentation.

Är osäker på om jag ens läst så många bra presentationer på alla killar jag swipeat på (läser alltid innan ev höger).

Vad var det som var så bra ? Kan du ge nåt exempel?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
234
· Visningar
16 097
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
75 76 77
Svar
1 533
· Visningar
80 114
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 008
Senast: DeCloe
·
Hundhälsa Hej! Har en liten valp som nu börja få upp sina permanenta tänder, men mitt otränade öga tycker de sitter lite fel. Är det så illa som...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 999
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp