Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter en lyckad tredje dejt. Känns som det här kanske kan vara något bra. Tycket väldigt mycket om att vara med den här personen. Vi har lätt för att prata med varandra, har kul och rent fysiskt så mår jag bra när vi är tillsammans. Typ gick omkring på varuhus och bara vill vara nära. Det är inte riktigt så jag brukar vara. Men en skön känsla i kroppen på något sätt. Avslappnat. Så ja vi ses nog mer.
ÅH, det låter ju jättehärligt :) Hoppas det fortsätter så!
 
Spenderade några timmar hos Köpenhamn med sonen igår. Vi gick en tur i skogen och grillade korv, och sedan gick vi till en lekplats och hängde där ett tag. Köpenhamn var supergullig som vanligt men sonen var ganska svartsjuk och svårflirtad. Han har märkt att Köpenhamn inte är en vanlig kompis... Men om Köpenhamn blir sårad så visar han i alla fall inget utan fortsätter vara väldigt söt och rar, och försöker precis lagom mycket. Och så verkar han tycka att det är roligt på riktigt med den typen av aktiviteter. Vilket är jätteskönt för mig, för då behöver jag inte ta hänsyn till båda utan kan välja aktiviterer som jag tror att sonen uppskattar mest.

Idag fick jag ett litet utdrag ur en konversation han hade haft med en bekant och hans bekanta refererade till mig som hans käresta. Jag vet inte om det var meningen att den raden skulle komma med men... Det går ju jättebra det här med att inte definiera något ;). Tog upp det här med onsdagens eventuella dejt också och det gick helt smärtfritt. Inga konstigheter alls. Skönt! Det var ju ett tag sedan jag träffade någon annan än honom.
 
Jag har skrivit med en ny förmåga sen i lördags. Vi har inte haft möjlighet att träffas än men ändå sitter jag och fånler som en idiot när han skickar meddelande. Fattar inte vad det är med mig! :banghead:
Skärpning.
Om du är okej med att du målar upp något av ett luftslott så säger jag kööör! Det är en så skön känsla att bli lite fånig och det är synd att inte unna sig den.
 
Om du är okej med att du målar upp något av ett luftslott så säger jag kööör! Det är en så skön känsla att bli lite fånig och det är synd att inte unna sig den.
Ja det är ju underbart! Jag är bara fundersam på hur jag reagerar när det kraschlandar. Jag vet inte det. Jag har nog jobbat rätt hårt på att hålla distans inser jag.
Ja det här blir ju intressant om inte annat! :)
 
Börjar tro att jag ska få dras med E resten av livet 🙄 förstår inte hur man ska träffa nån??

Efter jobbet har jag mest ork för gymmet, sen är jag slut som artist så några kvällskurser är det inte på tal om då dom ofta går rätt sent.

Blöh.
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Börjar tro att jag ska få dras med E resten av livet 🙄 förstår inte hur man ska träffa nån??

Efter jobbet har jag mest ork för gymmet, sen är jag slut som artist så några kvällskurser är det inte på tal om då dom ofta går rätt sent.

Blöh.
Men du har tydligen fångat in den där E, varför klaga, är inte så att du verkat helt missnöjd med det.
 
Jag är inte kär. Och lessnar på honom rätt rejält emellanåt.
Träffar ju han för att jag inte har nån annan...
A - det var då lite värre förståss.

Sen är blir frågan om ledsnar du på vilkensom emellanåt om det kulle vara så.
 
Spenderade några timmar hos Köpenhamn med sonen igår. Vi gick en tur i skogen och grillade korv, och sedan gick vi till en lekplats och hängde där ett tag. Köpenhamn var supergullig som vanligt men sonen var ganska svartsjuk och svårflirtad. Han har märkt att Köpenhamn inte är en vanlig kompis... Men om Köpenhamn blir sårad så visar han i alla fall inget utan fortsätter vara väldigt söt och rar, och försöker precis lagom mycket. Och så verkar han tycka att det är roligt på riktigt med den typen av aktiviteter. Vilket är jätteskönt för mig, för då behöver jag inte ta hänsyn till båda utan kan välja aktiviterer som jag tror att sonen uppskattar mest.

Idag fick jag ett litet utdrag ur en konversation han hade haft med en bekant och hans bekanta refererade till mig som hans käresta. Jag vet inte om det var meningen att den raden skulle komma med men... Det går ju jättebra det här med att inte definiera något ;). Tog upp det här med onsdagens eventuella dejt också och det gick helt smärtfritt. Inga konstigheter alls. Skönt! Det var ju ett tag sedan jag träffade någon annan än honom.
Jag tänker mig faktiskt att de flesta vuxna är helt okej med barnanpassade utflykter när barnet är ett faktum. Det ingår i vanliga vuxenkapaciteter. Och att göra saker med barn som inte funkar med barn är ju en plåga för alla berörda parter.
 
Jag tänker mig faktiskt att de flesta vuxna är helt okej med barnanpassade utflykter när barnet är ett faktum. Det ingår i vanliga vuxenkapaciteter. Och att göra saker med barn som inte funkar med barn är ju en plåga för alla berörda parter.

Sen finns de vuxna som är som jag, dvs inte ett dugg okej med det utan ser ser det som en plåga, straff och slöseri med dyrbar tid.
 
Å herregud! Det har inte med min dejting och göra, men fick tidigare ikväll meddelande från en tjej som visste att jag dejtat M och frågade om vi fortfarande träffas. De dejtar tydligen nu och hon verkar vara osäkerheten själv. Jag tyckte att hon får fråga honom om det och om hon inte litar på hans svar finns det brist på tillit. Hon var inte alls nöjd med mitt svar. :p
Jag och M messade lite för några veckor sen när jag beklagade mig om en efterhängsen person på jobbet. Det hade hon tydligen snappat upp. Jisses!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 130
Svar
1 338
· Visningar
137 445
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
455
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp