Dejtingtråden del 21

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh så har jag fallit tillbaka till att bara tänka på och sakna exet. Jävla skit.

Och angående "stalkern" så fick jag ett litet paket idag på posten. Förstod direkt att det säkerligen var från honom. Han visste ju att jag fyller om nu snart och frågade mig (ganska tidigt när vi började prata) om jag önskade mig något speciellt. Så har han skickat hem lite saker från den verksamhet vi båda gillar och där han är desto mer verksam än jag. Jösses alltså. Detta skickade han visserligen innan jag sa åt honom att situationen var olustig, men vad fan. Nu blev jag arg igen och påmind om att blockering och unmatchning var helt rätt.

Jag vill inte ha någon ovälkomnad post från en främling alltså.

Känner igen mig tyvärr :(
Har ni någon kontakt alls?

Och bra att du kapat kontakten med stalkern. Sjukt obehagligt att få hem paket sådär...
 
Känner igen mig tyvärr :(
Har ni någon kontakt alls?

Och bra att du kapat kontakten med stalkern. Sjukt obehagligt att få hem paket sådär...

Nej, vi har ingen kontakt alls. Han vill verkligen inte ha med mig att göra och det får man väl respektera när man gått isär så jag håller mig borta även om det är jobbigt.
 
Han som inte blev "kär vid första ögonkastet" hörde av sig idag och tyckte att vi kunde ju ha en ren sexrelation, så tydligen blev bihanget lite sådär småkär :idea::D

Min respons blev att jag har faktiskt inte för vana att ligga med män som har dissat mig :meh:
Hahaha alltså vad tänkte han? Friskt vågat, hälften vunnet? Eller att du var helt desperat och helt utan självrespekt?
 
Han som inte blev "kär vid första ögonkastet" hörde av sig idag och tyckte att vi kunde ju ha en ren sexrelation, så tydligen blev bihanget lite sådär småkär :idea: :D

Min respons blev att jag har faktiskt inte för vana att ligga med män som har dissat mig :meh:
Haha, har varit med om liknande. Då var det i och för sig så att båda slutat skriva efter en halvdan dejt, så vi dissade väl varann lika mycket, men ett par månader senare hör han av sig och skriver "Hej vill du ses och ha sex någon dag? Jag är inte intresserad av nåt förhållande med dig. Tyvärr. :( men gärna lite intimmys". Desperat läge och scrollar igenom alla möjligheter känns det som...
 
Jag är nog singel snart... F prioriterade bort att vi skulle ses med barnen häromdan sen skrev han att han "skulle vilja ses och prata lite nån dag". Jag föreslog telefon, men han var för trött igår kväll, vi hörs kanske ikväll i stället. Känns mest lättat om vi är på samma spår, även om jag försökt ta det lugnt och ge det en chans.
Vi hade en mysig helgresa, men det blev ändå inte någon intensitet mellan oss. Bra sex och trevligt, men inte så mycket mer. Och sen då tillbaks i vardagen igen, med vår dåliga barnschemasynk som just nu inte går att göra något åt. Blir som en distansrelation fast sämre, eftersom det är bara enstaka vardagkvällar vi får, aldrig helger. Det positiva med det hela är väl att jag träffar mina kompisar (och mig själv) mycket mer när jag inte håller på och dejtar en massa, och det har varit skönt med en lugnare period utan massa nya människor. Men nu är jag nog snart igång med tinder igen skulle jag tro, och är faktiskt lite peppad.
 
Haha, har varit med om liknande. Då var det i och för sig så att båda slutat skriva efter en halvdan dejt, så vi dissade väl varann lika mycket, men ett par månader senare hör han av sig och skriver "Hej vill du ses och ha sex någon dag? Jag är inte intresserad av nåt förhållande med dig. Tyvärr. :( men gärna lite intimmys". Desperat läge och scrollar igenom alla möjligheter känns det som...

Intimmys 🤢🤢🤢🤢
Rekord i hemskt ord!

Tråkigt med F :(
 
Kul swipeande igår kväll ändå. Fick upp en kille som år 2014-2015 försökte bjuda ut mig på dejt vid flera tillfällen. Men hade redan börjat dejta mitt ex då så jag fick säga nej varje gång (sa dock inte att jag dejtade någon annan för vi gick inte ut med det så). Men fick förklara för honom att jag inte dejtade någon just då.

Nu swipeade jag höger på honom för att se om han gör detsamma. Heh.
 
Jag vet inte vad jag sysslar med riktigt. Ibland tycker jag att han är fin och allt känns bra, ibland stör jag mig och undrar varför jag gör det här. Positivt är väl att det är mindre risk att jag får några djupare känslor. Negativt är väl när han irriterar mig. :angel:

Började prata med en kille som är mer min typ men tyvärr verkade inte intresset ömsesidigt så det rinner väl ut i sanden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag ska testa Melatonin i ett par veckor för att se om det kan hjälpa mig att få lite ordning på sovtiderna. I "instruktionerna" står...
Svar
9
· Visningar
683
Senast: _Elly_
·
Kropp & Själ Dejtar en kille som inte vill använda kondom. den blir helt slak.. Har dejtat en del och detta verkar väldigt vanligt, killar vill inte...
2
Svar
36
· Visningar
4 127
Svar
1 311
· Visningar
134 026
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att tänka, vi ska till fjällen i juli och har tänkt åka någon dag över till Norge och jag vet ju att man kan...
Svar
9
· Visningar
444
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp