Dejtingtråden nr 28

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är allmänt less på män. Enda undantagen är två vänner, resten orkar jag inte med. Känns ju vettigt :grin:

Blev grinig på klättraren också för någon dag sedan och har inte haft kontakt på hela helgen. Orkar inte bry mig om att skriva till honom heller. Får se om han bryr sig om att skriva något eller om det blir att vi bara råkar ses på klättercentret någon dag. Just för stunden så bryr jag mig inte.

Det går bra det här...
 
Jag är allmänt less på män. Enda undantagen är två vänner, resten orkar jag inte med. Känns ju vettigt :grin:

Blev grinig på klättraren också för någon dag sedan och har inte haft kontakt på hela helgen. Orkar inte bry mig om att skriva till honom heller. Får se om han bryr sig om att skriva något eller om det blir att vi bara råkar ses på klättercentret någon dag. Just för stunden så bryr jag mig inte.

Det går bra det här...
Har du lust att skriva vad som hänt? I stora drag, utan att avslöja förmycket givetvis.
 
Jag är allmänt less på män. Enda undantagen är två vänner, resten orkar jag inte med. Känns ju vettigt :grin:

Blev grinig på klättraren också för någon dag sedan och har inte haft kontakt på hela helgen. Orkar inte bry mig om att skriva till honom heller. Får se om han bryr sig om att skriva något eller om det blir att vi bara råkar ses på klättercentret någon dag. Just för stunden så bryr jag mig inte.

Det går bra det här...
Men näää....det som verkade så bra :(
 
Har du lust att skriva vad som hänt? I stora drag, utan att avslöja förmycket givetvis.
Men näää....det som verkade så bra :(
Mycket är nog bara några småmissar i kommunikationen och dåligt synk i humör osv så att det blev lite tokigt. Bara det att när sådant händer så kan det ibland (beroende på vad som diskuteras) bli så att jag helt stänger av, slår ifrån mig allt och inte vill något alls. Istället hade det väl behövts mer kommunikation för att reda ut allt, men ja, jag hinner sticka iväg innan, van vid att det aldrig går att kommunicera med män på ett vettigt sätt.

Men, nu har han faktiskt skrivit. Bara för att kolla vilka dagar jag tänkt klättra osv, men det blir minst en dag den här veckan då vi båda tänkt klättra. Får väl se hur det blir då...
 
Mycket är nog bara några småmissar i kommunikationen och dåligt synk i humör osv så att det blev lite tokigt. Bara det att när sådant händer så kan det ibland (beroende på vad som diskuteras) bli så att jag helt stänger av, slår ifrån mig allt och inte vill något alls. Istället hade det väl behövts mer kommunikation för att reda ut allt, men ja, jag hinner sticka iväg innan, van vid att det aldrig går att kommunicera med män på ett vettigt sätt.

Men, nu har han faktiskt skrivit. Bara för att kolla vilka dagar jag tänkt klättra osv, men det blir minst en dag den här veckan då vi båda tänkt klättra. Får väl se hur det blir då...

Jag tycker det är rätt trist att man ska döma någon sådär utifrån deras kön.... Ut ifrån vad du berättat om klättraren så verkar han ju vettig, om ni inte tycker precis likadant om allting är en annan sak. Men jag tror din tanke om att det nog snarare behövs MER kommunikation är rätt, det händer nog typ alldrig att man kan ha någon form av relation utan att behöva kommunikera och reda ut saker ibland (oavsett om det gäller män eller kvinnor eller en av varje...).
 
Mycket är nog bara några småmissar i kommunikationen och dåligt synk i humör osv så att det blev lite tokigt. Bara det att när sådant händer så kan det ibland (beroende på vad som diskuteras) bli så att jag helt stänger av, slår ifrån mig allt och inte vill något alls. Istället hade det väl behövts mer kommunikation för att reda ut allt, men ja, jag hinner sticka iväg innan, van vid att det aldrig går att kommunicera med män på ett vettigt sätt.

Men, nu har han faktiskt skrivit. Bara för att kolla vilka dagar jag tänkt klättra osv, men det blir minst en dag den här veckan då vi båda tänkt klättra. Får väl se hur det blir då...
Men du tror inte att det kan påverkas lite av att läget är som det är nu med Corona? För ni bor väl också i Stockholm?
För mig gör det ju verkligen inte under för humöret eller hur man mår allmänt.
 
Dressyrtjejen vill träffas igen, yey! :up: Lite svårt med vad man ska hitta på i dessa Corona-tider, men vi pratade om att ta en öl el.l. på min veranda någon dag om vädret är tillräckligt bra.

Chattar även med DB varje dag, men känner att jag behöver något "mer" än vad han kan erbjuda, särskilt så som läget är nu. Jag vill vara "mittpunktet" i någons liv, och känna mig önskad och prioriterad - det blir fel när det inte är lika från båda håll på det punktet..
 
Dressyrtjejen vill träffas igen, yey! :up: Lite svårt med vad man ska hitta på i dessa Corona-tider, men vi pratade om att ta en öl el.l. på min veranda någon dag om vädret är tillräckligt bra.

Chattar även med DB varje dag, men känner att jag behöver något "mer" än vad han kan erbjuda, särskilt så som läget är nu. Jag vill vara "mittpunktet" i någons liv, och känna mig önskad och prioriterad - det blir fel när det inte är lika från båda håll på det punktet..

Är det inte dags att skrota DB nu? Utifrån allt du har skrivit här låter han inte mycket för att hänga i granen oavsett Corona eller ej :(
 
Dressyrtjejen vill träffas igen, yey! :up: Lite svårt med vad man ska hitta på i dessa Corona-tider, men vi pratade om att ta en öl el.l. på min veranda någon dag om vädret är tillräckligt bra.

Chattar även med DB varje dag, men känner att jag behöver något "mer" än vad han kan erbjuda, särskilt så som läget är nu. Jag vill vara "mittpunktet" i någons liv, och känna mig önskad och prioriterad - det blir fel när det inte är lika från båda håll på det punktet..

Håller med @Malibu_Stacy
Han har ju aldrig prioriterat dig, corona eller ej.
Dumpa och träffa någon som förtjänar dig, du är värd så mycket mer ❤️
 
Efter tio år med en man som var perfekt för mig, och den ultimata svärmorsdrömmen dessutom så dejtar jag nu den totala motsattsen.
Hela han är en vandrande reklampelare för ""dålig omdöme" och jag kan se såpass nyktert på det att jag ibland ifrågasätter mitt egna *s*
Men det finns passion! Det jag saknat. Och seriöst, jag är ändå inte ute efter volvo, villa,familj och Svenssondrömmen..

Och djävla Corona, vi har inte setts på 8 dagar och jag håller på att bli knäpp.
 
@Malibu_Stacy och @Bison jo, jag jobbar på det, typ.... Vi är ju bara KK's, men jag letar aktivt (typ så aktivt som det går under rådande situation) efter någon som vill ha en seriös relation, och om jag hittar det så ryker han givetvis.

Jag tycker väl att även som kk så ska det finnas ömsesidig respekt. Inte att bara den ena dikterar villkor och bestämmer.
Att du har känslor för honom bidrar säkert till att du är så förlåtande men av det du skriver här så är det inte en sund relation.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Here we go again ... https://svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/ordet-pulla-friar-pojke-gota-hovratt-osaker-pa-ordet
2
Svar
33
· Visningar
1 739
Senast: gulakatten
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp. Eller ja, vi. Vi ska på fest med tema Mamma Mia - here we go again. Fritt för tolkning. Allt jag vet är att jag inte...
2
Svar
34
· Visningar
2 268
Senast: Sleepan
·
  • Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
184 096
Senast: Modest
·
Relationer Med risk för att framstå som småsint eller snål.. Here we go. Min mans syster har fyra barn i varierande ålder från 5 upp till 15. Vi...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 470
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp