Deklaration 2020

Sambon har 0 i slutet och jag har 5. Han fick igår och jag idag. ;)

Får lite mer än tidigare år så sommarens utställningar är räddade! 🙌🏻😂
 
Jag har 7 och har fått min nu!

Det drar ihop sig alltså!:bump::banana: Fast jag vet att jag kommer få restskatt, frågan är bara hur mycket...:nailbiting: Bara hoppas att resorna täcker upp. Behöver absolut inte få något över, men går jag plus minus noll så blir jag glad!
 
298kr ska jag betala tillbaka! Känns skönt, som sagt så har det gått från 900, till 1300, så trodde det skulle bli närmare 2000kr i år i restskatt. Ska som sagt dra av för resor också och det brukar landa på runt 5,6000kr, så blir en slant tillbaka. Den åker rakt in på sparkontot! :banana:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 968
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 332
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
172
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 310

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp