Deklaration 2020

Jag får tillbaka på skatten, hade ingen koll på hur det skulle bli. Det blev en glad överraskning. Har gått ur svenska kyrkan och sedan köpte vi hus tidigt förra året så det har dragits av för räntekostnader, det tänkte jag inte på! 🙈 Den slanten går till renovering! (Fast jag skulle hellre köpa en dressyrsadel...) 😂

Förra året fick jag aldrig min deklaration, trots att jag har kivra. Den var bara spårlöst borta i cyberrymden. Så i år hoppas jag bara att den kommer, när spelar nästan ingen roll :p Men mina vänner fick idag så jag är lite avundsjuk, vill också veta vad jag kommer få tillbaka.

Förra året fick jag aldrig min deklaration, trots att jag har kivra. Den var bara spårlöst borta i cyberrymden. Så i år hoppas jag bara att den kommer, när spelar nästan ingen roll :p Men mina vänner fick idag så jag är lite avundsjuk, vill också veta vad jag kommer få tillbaka.
Den finns ju på skatteverket.se om du loggar in med BankID.

Jag blev då utan i dag tyvärr. Hoppas den kommer i morgon! :nailbiting: Inser hur sjukt dålig koll jag har egentligen ang detta. Så många verkar ha koll, eller iallafall en idé om vad dom ska betala/få tillbaka, men jag har som sagt NOLL koll. Endå har jag bara en arbetsgivare, så inget konstigt där. Har dock hus som jag står själv på, sen lån på det, och hur det räknas har jag verkligen ingen aning om. Resor till och från arbetet vet jag hur det räknas, men det är allt.

Hoppas den jäkeln kommer i morgon så jag slipper få magsår! O_o Efter att ha sprungit var och varannan vecka till veterinären under 2 månaders tid gör att jag känner att jag inte har någon lust med några fler oväntade utgifter...:cautious:

Förra året fick jag tillbaka nästan 18. Hoppas på något liknande i år, men har inte fått något besked än.. :meh:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få... 20 21 22
Svar
427
· Visningar
30 904
Senast: Unafraid
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 823
Senast: Sirap
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
1 001
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka