Jag har! Får tillbaka nästan 6000, fattar jag det som. Kan inte hitta om det jag satte in för vinstskatten var tillräcklig.. någon som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har! Får tillbaka nästan 6000, fattar jag det som. Kan inte hitta om det jag satte in för vinstskatten var tillräcklig.. någon som vet?
Är det vad som kallas kapitaltillskott där det står om försäljningen? Är det vinstskatten? Helt värdelös på detta...Jag har! Får tillbaka nästan 6000, fattar jag det som. Kan inte hitta om det jag satte in för vinstskatten var tillräcklig.. någon som vet?
Fick min för ungefär en timme sedan, får tillbaka 10 100 kr! Trevlig överraskning så här i rusket.![]()
Det som finns med är bara försäljningen, sedan måste du fylla i blankett K6, med sådant som inköpspris och avdrag för mäklararvode, renovering mmÄr det vad som kallas kapitaltillskott där det står om försäljningen? Är det vinstskatten? Helt värdelös på detta...
Det vet du ju inte än eftersom du inte deklarerat din försäljning ännu. Du deklarerar med blankett K6 och då bör du få fram samma uträkning som du fick innan. Sedan skickar du in och inväntar besked.Jag har! Får tillbaka nästan 6000, fattar jag det som. Kan inte hitta om det jag satte in för vinstskatten var tillräcklig.. någon som vet?
Den finns ju på skatteverket.se om du loggar in med BankID.Förra året fick jag aldrig min deklaration, trots att jag har kivra. Den var bara spårlöst borta i cyberrymden. Så i år hoppas jag bara att den kommer, när spelar nästan ingen rollMen mina vänner fick idag så jag är lite avundsjuk, vill också veta vad jag kommer få tillbaka.