Bukefalos 28 år!

Deklaration 2020

Jag fick någon tusenlapp tillbaka. Bättre än restskatt. Lite avdrag på det borde bli runt 7-8 tillbaka. Sambon fick lite drygt 11 tillbaka och kommer också göra lite avdrag så några tusenlappar till. Blir fint tillskott till renoveringar och "bygga ridbana-kontot" 😍
 
Baserat på ett ytterst fåtal personer hittills så verkar det ligga något i det där med sista siffran i de fyra siffrorna... :D
 
Fick i förmiddags, har 4 som sista siffra. Sambon har 8 och har ej fått besked ännu.

Första året jag inte kan göra några avdrag men blir ändå en välkommen slant tillbaka :)
Brukar försöka spara ca hälften och resterande hälft går till semester och om det är något jag behöver/vill köpa. I år kanske det blir en Ipad då min gamla gick i graven för länge sedan.
 
Jag spänner blicken på min mobil :D

Jag med! Men eftersom det verkar som om dom går efter sista siffran så förväntar jag mig inget i dag då...:cautious: Mamma fick som sagt i morse vid 8.30, och hon har en trea som sista.

Jag som typ aldrig får mejl har såklart fått två stycken på bara någon minut. Men inte var det från Kivra inte....
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
24 945
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 644
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: ryujaneiro
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 755
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp