Deklaration

Jag testade och det gick utmärkt att skicka in 😊 ska kolla hur det ser ut imorgon igen. Har aldrig testat att logga in tidigare förr. Men om andra säger att det brukar gå borde det ju vara okej 😊
 
Har alltid gått att logga in med bankid till deklarationen nån dag före.
Mysko. De kanske öppnar tjänsten tidigare för säkerhets skull, ifall det skulle bli tekniska problem så de inte kan öppna den den dag och tid som står på sidan.
Har också deklarerat nu. Skönt att få det gjort!
 
Har också deklararerat nu. Får 4500 kr tillbaka, men det känns lite i jänförelse med sambo som får massor🤪
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 486
Senast: hastflicka
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 187
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 024
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 933

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp