Bukefalos 28 år!

Den berömda droppen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sablar22

Trådstartare
Idag kom det en droppe som fick bägaren att rinna över!

Tidigare har jag blivit utskälld för att jag inte engagerade mig tillräckligt i sambons son.. det var mamman som skällde ut mig.
Hon tyckte att jag inte skulle stå i bakgrunden längre..

Sagt och gjort, jag har inget emot att ta ansvar och dyl.
Det har flytit på hyffsat.
I förrgår ringde sonens mamma och sa att hon pratat med rektorn på skolan och sonen hade visat tydliga tecken på att dra sig undan och vara tystlåten. Det var hans lärare som sagt detta till rektorn.
Jag blev paff och orolig, men vi hade ju inte hört något om detta.. så jag ringde upp sonens lärare och talade om att jag var orolig och om hon ville berätta vad som hänt!?
Läraren var väldigt sympatisk och förstående..men kunde inte komma på att hon skulle ha sagt någonting i den stilen till rektorn.
Hon tyckte tvärtom att det gick väldigt bra för honom!

Nåväl, jag nämnde detta för mamman och hon blev väldigt förvirrad.
Idag snappade sonens lärare tag i min sambo och talade om att det var dom två som skulle ha kontakt i fortsättningen, eftersom mamman ringt i morse och varit skogstokig pga att läraren och jag pratat. Jag skulle inte ha någonting med skolan & sonen att göra i fortsättningen..enligt mamman.

Så nu skiter jag i det här.. jag har varit nog så snäll och tagit emot smäll efter smäll !!
Nu får hon kriga bäst hon vill, jag tänker äta hallonbåtar!

/Sablar- peppad av en klok bukemänniska :bow:
 
Sv: Den berömda droppen

Ohh vad många i min närhet som har samma "problem" med sina styvbarn, eller inte så mycket med barnen, men med den andra, "ensamma", föräldern.

Stå på dig, men glöm inte bort grabben så han inte tror att han är skyldig till detta drama. Inte för att jag tror du gör det, du verkar inte sån, men jag säger det ändå.

Lycka till, och passa på att smaska i dig hallonbåtar du!
 
Sv: Den berömda droppen

Åh nej, skulle aldrig drömma om att låta honom tro att han är skyldig.

Tack.. ska tänka på dig när jag äter mina båtar :D
 
Sv: Den berömda droppen

Ooohhh, hallonbatar....*vill ocksa ha* finns ju inte har :cry:

Jag kan inte bestamma mig for vilken show din stackars styvsons mor skulle passa basta pa, Dr Phil eller Jerry Springer :devil: :angel:

Ni kanske skulle kunna fixa till en reality show om ert liv och tjana en massa stalar, ni skulle bli varldsberomda och mamman hamna bakom galler (dar hon hor hemma tycker jag)! Den kunde kallas: Inlaws from Hell eller Dealings with a Madwoman...vad sags om:
Stepmom Rules :idea: :banana:

Tank dig, om du vart miljonar sa kunde du ju kopa hur mycket hallonbatar som helst, komma hit pa besok och ta med dig nagra pasar! :angel: :D
 
Sv: Den berömda droppen

Ricky Lake kanske? :p

Men om man ska göra en reality show..måste man inte ha ganska så välstädat då? :angel:

Miljonär.. det tackar jag inte nej till, men hallonbåtar kan jag skicka iaf :D vill du ha lakritsbåtar också?
 
Sv: Den berömda droppen

Sablar22 skrev:
Ricky Lake kanske? :p

Men om man ska göra en reality show..måste man inte ha ganska så välstädat då? :angel:

Tok heller, tv bolaget får väl ställa ett nytt hus med städpersonal till erat förfogande, det är väl det minsta man kan begära! ;)
 
Sv: Den berömda droppen

Valstadat? Har du inte sett Osbournes? Kan dom ha hundskit pa soffan sa kan val du ha nagra dammrattor i hornen! :D

Lakritsbatar ja tack!! :d

Kanickerna ar bra pa mycket men _inte_ godis ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 063
Senast: Pinus
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
24 741
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 229
Senast: Cilva
·
Övr. Barn Jag har två barn i ålder 7 och 8, båda går i en liten skola med gott om lärare och engagerade föräldrar. Det kunde ha varit helt...
2
Svar
39
· Visningar
5 512
Senast: lundsbo
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp