Den perfekta lägenheten

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Habina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 709
  • Visningar Visningar 57 622

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hittat en lägenhet som jag känner verkligen är MIN lägenhet. Ska på visning på söndag, på bilderna ser det ut som att jag bara kan flytta in direkt och inte behöva ändra nånting.

Det är perfekt läge (för mina behov), det finns alla funktioner jag behöver (stort kök, fullt utrustat badrum och plats för både säng, soffa och bokhyllor) och det finns parkering! Alltså parkering på så vis att jag får en plats direkt.

Jag vill liksom flytta in nu.

Måtte bilderna avspegla verkligheten…

Hur gick det med hästen?

Misstanke stengalla, så han får fortsätta stå på boxvila.

IMG_8612.webp

Alltså jag blir :banghead:

Nu börjar mäklaren slira kring parkeringen. Tydligen finns ingen garanti att det finns parkering när jag väl flyttat. Orka. Enligt mäklaren har föreningen sagt att det finns två lediga platser, men på hemsidan står det inget mer än att det är kö.

Jag gör väl en dum affär till då. :crazy:

Har iaf mailat styrelsen + att det finns åtminstone gästparkeringar som alternativ. Om än ett dyrt sånt.

Hoppas alla inser att den här dagbokstråden kommer bli en superlång följetong nu. ;)

Bara en sån sak som törs man ha Wedgewood-blått på väggarna…
Klart man gör! Ja, förutsatt att du tycker att det är fint alltså :D Jag googlade och den ser ganska lik ut den vi har i vårt sovrum, jag tycker det är en jättehärlig och harmonisk färg som känns ljus och "pigg" i dagsljus men blir mysig och omfamnande på kvällen.

Klart man gör! Ja, förutsatt att du tycker att det är fint alltså :D Jag googlade och den ser ganska lik ut den vi har i vårt sovrum, jag tycker det är en jättehärlig och harmonisk färg som känns ljus och "pigg" i dagsljus men blir mysig och omfamnande på kvällen.

Lite svårt att få fram från mäklarbilderna, men det är väldigt stora och ljusa fönster i lägenheten. Så det borde bli mysigt. Sen försöker jag tänka att det är min lägenhet nu så jag gör som jag vill. Men det är svårt när jag alltid ska göra alla andra nöjda. :crazy:

Lite svårt att få fram från mäklarbilderna, men det är väldigt stora och ljusa fönster i lägenheten. Så det borde bli mysigt. Sen försöker jag tänka att det är min lägenhet nu så jag gör som jag vill. Men det är svårt när jag alltid ska göra alla andra nöjda. :crazy:
Nej! Du behöver väl ändå bara göra dig själv nöjd i en lägenhet där bara du ska bo?! Kör på med den färg som DU vill ha :) !!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur vet man om man ska flytta eller bo kvar?
  • Första natten i lägenheten
  • Att hitta ett hem, del 1
  • Att hitta ett hem, del 2

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat