Den perfekta lägenheten

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Habina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 709
  • Visningar Visningar 57 622

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hittat en lägenhet som jag känner verkligen är MIN lägenhet. Ska på visning på söndag, på bilderna ser det ut som att jag bara kan flytta in direkt och inte behöva ändra nånting.

Det är perfekt läge (för mina behov), det finns alla funktioner jag behöver (stort kök, fullt utrustat badrum och plats för både säng, soffa och bokhyllor) och det finns parkering! Alltså parkering på så vis att jag får en plats direkt.

Jag vill liksom flytta in nu.

Måtte bilderna avspegla verkligheten…

Fel såtillvida att när man står vid bänken och lagar mat får man gå runt dörrarna när man öppnat dem. Om de varit hängda åt andra hållet hade man bara kunnat ta ett par steg från bänken och öppna dem.
Aha men då har vi dem åt fel håll också skall fota ikväll. Annars hakar de i varandra. Sånt oväsentligt ser inte jag.

Vi har dessutom olika kyl och frys... :D :D :D :D :D

Nu blev jag nervös! Om ingen annan lägger bud idag är lägenheten min. :nailbiting:

Så nu börjar jag noja över att få nuvarande lägenhet såld och hur i hela friden ska jag palla en flytt. Man är då aldrig nöjd. ;)

Du har ju förhoppningsvis bättre läge på att sälja din iom att det enligt alla är på väg att bli bättre och bättre marknad.
Och se till att få tillträde efter april iom det ny reglerna för bolån. Och din lägenhet kommer ju också ha fördel av det att de nya reglerna kommer nu =)

Du har ju förhoppningsvis bättre läge på att sälja din iom att det enligt alla är på väg att bli bättre och bättre marknad.
Och se till att få tillträde efter april iom det ny reglerna för bolån. Och din lägenhet kommer ju också ha fördel av det att de nya reglerna kommer nu =)

Tror inte de nya reglerna för bolån påverkar mig. Men däremot kanske den som köper min nuvarande lägenhet.

Om man inte tycker att det är oväsentligt så kan man byta bara :) Många dörrar går att ha på båda hållen, och är det en viktig grejj så kan man köpa ny kyl bara.

Och stör man sig inte på det så kan man låta det vara precis som det är.

Min plan (får se om den håller) är att flytta in med de möbler och saker jag har nu och sen boa in mig innan jag köper nåt nytt.

Kanske att jag köper en soffa, för det har jag verkligen saknat.

Fin lägenhet :)
Hoppas du får köpa den.

Jag har funderat på vad är det för slang eller sladd i hörnet som man ser/anar på köksbilden.

Aha men då har vi dem åt fel håll också skall fota ikväll. Annars hakar de i varandra. Sånt oväsentligt ser inte jag.

Vi har dessutom olika kyl och frys... :D :D :D :D :D
Fel av mig jag är så ointresserad av inredning att ihåget hur det är möblerat är borta. Men kylen är iaf ät fel håll. Annars öppnas kylen när man öppnar frysen.
17712622866649144244683600153732.webp

Verkar inte ha kommit in nåt fler bud. :nailbiting:

Men mäklaren lär ringa imorgon så då vet jag säkert. Han lovade att banken skulle ringa mig då jag hade en del frågor, men det har de inte gjort. Men det löser sig på nåt vis iaf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur vet man om man ska flytta eller bo kvar?
  • Första natten i lägenheten
  • Att hitta ett hem, del 1
  • Att hitta ett hem, del 2

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39
  • Stensamlare?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur