Den perfekta lägenheten

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Habina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 709
  • Visningar Visningar 57 624

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hittat en lägenhet som jag känner verkligen är MIN lägenhet. Ska på visning på söndag, på bilderna ser det ut som att jag bara kan flytta in direkt och inte behöva ändra nånting.

Det är perfekt läge (för mina behov), det finns alla funktioner jag behöver (stort kök, fullt utrustat badrum och plats för både säng, soffa och bokhyllor) och det finns parkering! Alltså parkering på så vis att jag får en plats direkt.

Jag vill liksom flytta in nu.

Måtte bilderna avspegla verkligheten…

Nu ligger den ute. Så fritt fram att gnälla på stylisterna. ;)

https://www.lansfast.se/till-salu/b...=boneo&utm_medium=referral&utm_content=lasmer

Det är absolut inte såhär den ser ut när jag bor där, jag hatar grejer på köksbänken. Men jag gillar hur mäklaren skrivit om cykelavstånd och buss, mer realistiskt än alla som skryter om E4:an och Bärbyleden…
Jättefin, men förstår verkligen din längtan till ”den perfekta lägenheten” så mycket mer personlighet och också space på något vis i din nya:)

I föreningen finns cykel- och barnvagnsförråd, tvättstuga, parkeringsplatser, carportplatser och gemensam innergård.

😁
Fast mäklaren är ärlig, i annonsen står att där är lång kö. 😊
Föreningen har 19 parkeringsplatser (495 kr/mån) samt 8 carportplatser (varav 4 st laddplats) (825 kr/mån). Det är lång kö. (Uppgifter kontrollerade februari 2026.)

@Habina Lyxen i att flytta till dubbelt så stort ⭐

Nu ligger den ute. Så fritt fram att gnälla på stylisterna. ;)

https://www.lansfast.se/till-salu/b...=boneo&utm_medium=referral&utm_content=lasmer

Det är absolut inte såhär den ser ut när jag bor där, jag hatar grejer på köksbänken. Men jag gillar hur mäklaren skrivit om cykelavstånd och buss, mer realistiskt än alla som skryter om E4:an och Bärbyleden…
Ser fint ut men vidhåller att idén om tavelväggen är obegriplig ;). Och så vill jag hoppa in i bilden och RÄTA UT FILTEN 😆.

Men vilket lyft nya lägenheten blir! Utrymmet, uteplatsen 🤩 och parkering!

Ser fint ut men vidhåller att idén om tavelväggen är obegriplig ;). Och så vill jag hoppa in i bilden och RÄTA UT FILTEN 😆.

Men vilket lyft nya lägenheten blir! Utrymmet, uteplatsen 🤩 och parkering!

Jag instämmer. Sen vet jag inte vad som hänt med filten, den såg inte ut sådär när jag lämnade lägenheten. Eller menar du att den är lagd snett över sängen?

Nä inte att den är lagt snett utan skrynkligt liksom. Fattar att det är medvetet, att de vill ha den så men det är OBEGRIPLIGT 🙈

Det är såååå mycket med styling som jag inte begriper. Vem vill ha blommor i ett badrum utan fönster? Vem vill ha grejer som tar upp all köksyta? Vem i hela friden kammar (!) fransarna på mattorna?

Alltså det finns säkert de som gör det och trivs med det, men för mig är det obegripligt. Jag är glad att jag inte ska bo i en lägenhet som nån annan ”fixat till”. :crazy:

Det är såååå mycket med styling som jag inte begriper. Vem vill ha blommor i ett badrum utan fönster? Vem vill ha grejer som tar upp all köksyta? Vem i hela friden kammar (!) fransarna på mattorna?

Alltså det finns säkert de som gör det och trivs med det, men för mig är det obegripligt. Jag är glad att jag inte ska bo i en lägenhet som nån annan ”fixat till”. :crazy:
Min farmor kammade fransarna på sina mattor i finrummet 🤭

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Hur vet man om man ska flytta eller bo kvar?
  • Första natten i lägenheten
  • Att hitta ett hem, del 1
  • Att hitta ett hem, del 2

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka