Den siarlösa ulvleken

Äh det får gå.

Lobelia röstar på cirkus, främst för att samla rösterna men också för att Cirkus betet sig skumt. Det där med att bortse från att flertalet kan vara fårulv sticker i ögonen och även Gabbys spaningsuppslag.
 
Det mest skumma med cirkus är att hon misstänkt mig så lite? Hon brukar noja mycket över mig. Ond som offras nu eller god?
 
20.24 Heffaklumpen röstar på Niyama
20.37 Kilauea röstar på cirkus
20.43 cirkus röstar på qitis
20.52 Harrysen röstar på cirkus
20.59 Gabby_Ossi röstar på cirkus
21.01 qitis röstar på cirkus
21.05 Heffaklumpen ändrar röst till cirkus
21.22 Lobelia röstar på cirkus

cirkus 6
qitis 1
 
Jag tycker det är för många röster på cirkus. Om hon är ond så offras hon. Det ÄR skumt att hon inte misstänkt mig mer men den här röstningen känns fel?

Jag vet inte vart jag ska rösta och det spelar väl heller ingen roll.
Niyama röstar på cirkus
 
Jag tycker det är för många röster på cirkus. Om hon är ond så offras hon. Det ÄR skumt att hon inte misstänkt mig mer men den här röstningen känns fel?

Jag vet inte vart jag ska rösta och det spelar väl heller ingen roll.
Niyama röstar på cirkus
Du skulle ju kunna rösta nån annanstans bara för att markera då?
 
20.24 Heffaklumpen röstar på Niyama
20.37 Kilauea röstar på cirkus
20.43 cirkus röstar på qitis
20.52 Harrysen röstar på cirkus
20.59 Gabby_Ossi röstar på cirkus
21.01 qitis röstar på cirkus
21.05 Heffaklumpen ändrar röst till cirkus
21.22 Lobelia röstar på cirkus
21.30 Niyama röstar på cirkus

cirkus 7
qitis 1





Är allas röster med korrekt här?
 
Jag tycker det är för många röster på cirkus. Om hon är ond så offras hon. Det ÄR skumt att hon inte misstänkt mig mer men den här röstningen känns fel?

Jag vet inte vart jag ska rösta och det spelar väl heller ingen roll.
Niyama röstar på cirkus
Hamnade i tidsnöd och behövde bara få iväg en röst, vet inte ens var jag borde rösta. Cirkus kan mycket väl vara ond, men jag vet inte.
 
20.24 Heffaklumpen röstar på Niyama
20.37 Kilauea röstar på cirkus
20.43 cirkus röstar på qitis
20.52 Harrysen röstar på cirkus
20.59 Gabby_Ossi röstar på cirkus
21.01 qitis röstar på cirkus
21.05 Heffaklumpen ändrar röst till cirkus
21.22 Lobelia röstar på cirkus
21.30 Niyama röstar på cirkus

cirkus 7
qitis 1





Är allas röster med korrekt här?
Jag tror det 👍
 
Uppdatering

Syster Ratched här. Alla dök inte upp till medicinutdelningen idag heller. Det verkar som att @Kilauea och @qitis fått tag i flera gamla tvångströjor när de var inne i den gamla delen av sjukhuset och bestämt sig för att leka lite med er övriga patienter. Vi hittade flera patienter i olika delar av sjukhuset i tvångströjor. Men det verkar inte riktigt som att ni har förstått instruktionerna för hur man sätter på en tvångströja korrekt och dessutom är det tröjor av den gamla sorten som knäpptes på ett annat sätt. En av patienterna hade fått ett band runt halsen som sen hade dragits ner till baksidan av tvångströjan och satts fast. Det bar sig tyvärr inte bättre än att @cirkus blev strypt och hittades avliden i matsalen.

Cirkus var bybo

Till sist vill jag bara tillägga att med så här stökiga patienter orkar jag inte med mitt arbete längre, dessutom har jag haft en virrig praktikant @bollen__ som med sitt förvirrade sätt blandat ihop mediciner och lämnat dörrar öppna både har tagit död på flera av patienterna och en patient har rymt. Så nu säger jag upp mig och ska ta en lång semester på något varmt och behagligt ställe.

Grattis onda till segern, väl spelat!
 
1. Heffaklumpen bybo
2. Harrysen bybo
3. Blacksmithfarm - Röstfifflare
4. Kilauea – Svarta fåret
5. Qitis - ulv
6. Cirkus bybo
7. Gabby_Ossi - Ängel
8. LenaH bybo
9. Glimra bybo
10. Jfrelin bybo
11 niyama - ulv
12 fio bybo
13 lobelia ulv i fårakläder


Dag 1
Fårulven röstar på LenaH
Röstfifflaren röstar på cirkus
Lynchas: LenaH – bybo
Ängeln skyddar Gabby_Ossi
Ulvarna käkar Gabby_Ossi

Dag 2
Lynchas: fio - bybo
Käkas: Glimra – bybo
Röstfifflaren röstar på cirkus
Fårulven röstar på BSF
Ängeln skyddar Gabby_Ossi

Dag 3
Lynchas: Jfrelin - bybo
Käkas: Blacksmithfarm – röstfifflare
Fårulven röstar på Jfrelin
Röstfifflaren röstar på Qitis
Ängeln skyddar Harrysen
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 396
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 006
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 911
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 726
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp