Det är med QUOTE?

Jessica1987

Trådstartare
Hallå.

Jag undrar hur detta med citatfunktionen fungerar.
Om det är ett inlägg där en person är citerad, hur kan jag då få med citeringen och inlägget i MIN citering om jag svarar på det citerade inlägget?

Förstår nån vad jag menar?
 
Sv: Det är med QUOTE?

Nu skulle jag alltså vilja att mitt inlägg blir följande:

[Citat Jessica första
Citat Jessica igen
Mitt inlägg]
 
Sv: Det är med QUOTE?

Man får mixtra lite och klippa och klistra. För att få det så som du vill ha det får du skriva:

[ QUOTE=Jessica1987;12417370 ]Hallå.

Jag undrar hur detta med citatfunktionen fungerar.
Om det är ett inlägg där en person är citerad, hur kan jag då få med citeringen och inlägget i MIN citering om jag svarar på det citerade inlägget?

Förstår nån vad jag menar?
[ QUOTE=Jessica1987;12417370 ]Hallå.[ /QUOTE ][ /QUOTE ]

Ta bort mellanrummen så ser det ut såhär:

Hallå.

Jag undrar hur detta med citatfunktionen fungerar.
Om det är ett inlägg där en person är citerad, hur kan jag då få med citeringen och inlägget i MIN citering om jag svarar på det citerade inlägget?

Förstår nån vad jag menar?
 
Sv: Det är med QUOTE?

Eller så klickar man på den lilla ikonen (
multiquote_off.gif
) bredvid citatsvar i alla inlägg man vill ha med, och sen klickar man på citatsvar. Då får man med alla inläggen, men inte i varann utan i tur och ordning efter varandra.
 
Sv: Det är med QUOTE?

Eller så klickar man på den lilla ikonen (
multiquote_off.gif
) bredvid citatsvar i alla inlägg man vill ha med, och sen klickar man på citatsvar. Då får man med alla inläggen, men inte i varann utan i tur och ordning efter varandra.

Åh, tack båda!! Då förstår jag hur man ska göra!!

Nejmen, det visste jag faktiskt inte :) Tack för informationen!

Oh! Var bara tvungen att testa. Oerhört praktiskt måste jag säga :bow:
 
Sv: Det är med QUOTE?

Ja jättepraktiskt! Jag har tänkt på det flera gånger att man vill ha med flera inlägg för att få ens eget inlägg att betyda nånting, så nu blir det smidigt :)
 
Sv: Det är med QUOTE?

Testar också... :p

Ja jättepraktiskt! Jag har tänkt på det flera gånger att man vill ha med flera inlägg för att få ens eget inlägg att betyda nånting, så nu blir det smidigt :)

Nejmen, det visste jag faktiskt inte :) Tack för informationen!

Eller så klickar man på den lilla ikonen (
multiquote_off.gif
) bredvid citatsvar i alla inlägg man vill ha med, och sen klickar man på citatsvar. Då får man med alla inläggen, men inte i varann utan i tur och ordning efter varandra.

Jag provade också! Gud så smidigt!
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
514
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 977
Senast: Cambrie
·
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
995
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 171
Senast: Fruentimber
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp