Bukefalos 28 år!

Doctor Who

VAAAR ser ni dessa avsnitt? Jag har varit nyfiken på det men inte hittat något ställe som streamar det plus med text :(
 
@Asko Netflix har de flesta avsnitt, har för mig nått av den 10th Doctor sista avsnitt saknas där.
Swefilmer kanske har?
Börja titta från 2005!
 
Det är inte så att det fortfarande går att få en gratismånad?
Helt ärligt, rätt ofta har jag Netflix en månad och säger upp det nästa.. och håller på så där.
 
BTW något som ju torchwood och buffy har gemensamt:

tumblr_lzjf50la2w1qdeox1.gif

@SoffiProppi

JAG VEEEET! Alltså, LYCKAN när jag satt i soffan och kollade in det senast släppta avsnittet av TW och HAN dyker upp :love::love::love::love::love::love::love::love:
 
@Asko Netflix har de flesta avsnitt, har för mig nått av den 10th Doctor sista avsnitt saknas där.
Swefilmer kanske har?
Börja titta från 2005!

Jag försökte mig på att kolla igenom allaALLA avsnitten, alltså från -63, det gick sådär... :D Gav upp ganska fort (trots att de första avsnitten är ganska korta, typ 25 min) och håller med om att det är bäst att börja se från -05 :up:
 
I approve of this tråd!

På NärCon förra året fanns det en asgrym dalek, blev svinrädd när jag såg den rulla omkring :O
I somras var det en cyberman med - spelade först lite rädd men när han vänt huvudet 180grader under tiden jag tittade bort så vart jag lite rädd på riktigt xD Men den lilla sockersötaste Dr 10 vägde upp det hela :heart
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 369
Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
12
· Visningar
502
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
6 812
Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 565
Senast: _Zacke_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp