Bukefalos 28 år!

Dressyrlaget till OS (utbruten från Dressyrsnackis 14)

Tror att i küren är det så viktigt att sätta rörelsen att de gärna överdriver hjälpen mot hur de rider i GP och GPS.
Men det här var ju inte bara överdrivet det här var extremt. Hela schabraket krullade ihop sig när högeskänkeln var ända uppe vid virveln 🙄 har inte den minnesbilden av henne från t.ex EM i Rotterdam
 
Och så sågar vi våra egna igen! Du har inte reagerat på Danskan som aldrig slutade byta galopp eller Amerikanen som aldrig slutade göra piaff?
Nejdå jag "sågar" de jag personligen tyckte gjorde mindre roliga program. Kan rabbla upp andra småsaker hos diverse ekipage om du vill? Tycker också det skulle vara skoj om fler vågade lägga ökningar på tex långsidorna som det är i specialen. Och blir extra glad över byten på böjt spår för det är inte så många som verkar våga det. Men det är ju bara min åsikt om vad som är kul att se i en kür, kräver inte att du eller domarna ska hålla med 🤷‍♂️
 
Nejdå jag "sågar" de jag personligen tyckte gjorde mindre roliga program. Kan rabbla upp andra småsaker hos diverse ekipage om du vill? Tycker också det skulle vara skoj om fler vågade lägga ökningar på tex långsidorna som det är i specialen. Och blir extra glad över byten på böjt spår för det är inte så många som verkar våga det. Men det är ju bara min åsikt om vad som är kul att se i en kür, kräver inte att du eller domarna ska hålla med 🤷‍♂️
Hade varit mer förståeligt om du lagt in den förklaringen i ditt ursprungliga uttalande. Jag kanske är omodern med lojalitet mot sina egna är ju att föredra.
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 519
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 253
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 070
Senast: lundsbo
·
Övr. Hund Vad tycker ni om att skaffa valp när man har en gammal hund? Min shih tzu tik är 11 år. Jag pluggar just nu på distans så just nu har...
Svar
4
· Visningar
2 066
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp